Eläinmessut 2007

Täällä keskustelu on vapaata, kunhan homma pysyy hyvän maun ja käytöksen rajoissa ja keskustelu jotenkin koskettaa akvaarioita. Muu yleinen keskustelu -> ""Off-Topic" ja äänestykset"-ryhmään.

Valvoja: Moderaattorit

Vastaa Viestiin
RiSa
Junior Member
Junior Member
Viestit: 132
Liittynyt: 08:59, 23.12.2003
Paikkakunta: Lappeenranta

Eläinmessut 2007

Viesti Kirjoittaja RiSa »

Kennellitton Voittaja 2007 -näyttely ja Eläinmessut ovat 8. - 9. joulukuuta Messarissa. Onko siellä näytillä vain karvaisia kavereita vai onko kalaharrastajille mitään tarjolla? Jos ei yksikään seura ole siellä esillä, niin voisimmeko suunnitella sinne omia treffejä? Minä olen silloin menossa katsastamaan koiria, mutta olisipa hienoa tehdä samalla kalakauppojakin.

------

Näytteilleasettajissa on HAS eli onhan meille tarjontaa :D
dahol
Starting Member
Starting Member
Viestit: 45
Liittynyt: 20:16, 06.06.2007
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: EP

Viesti Kirjoittaja dahol »

Itse olen ainakin täältä Etelä-Pohjanmaalta tulossa voittaja näyttelyyn, tosin, edustan nuolla messuilla Suomen Frettiyhdistystä, mutta mukavahan se olisi jos näkisi muidenkin lajien harrastajia, ja vaikka kauppojakin hieroa. :)
Kirsikkasukarapuja sekä sinirapuja.
Cory
Advanced Member
Advanced Member
Viestit: 1055
Liittynyt: 10:30, 10.08.2001
Akvaarioseurat: HAS

Viesti Kirjoittaja Cory »

Tää on ainakin menossa, koiratta tosin, kun tuo tirpana ei ehdi ajoissa täyttämään pentuluokkaan vaadittua minimi-ikää. No, ehkä kasvattaja huokaisee helpotuksesta kun me ei mennä noin julkisesti nolaamaan itseämme. :mrgreen: Suurimman osan ajastani vietän varmaan koiranäyttelypuolella, mutta Lemmikkimessujen osastoillakin tulee varmasti käytyä.
-Alix-
Katalysaattori
Katalysaattori
Viestit: 4264
Liittynyt: 09:49, 30.05.2002
Akvaarioseurat: HAF, HAS, SMAS, ja Ciklidistit
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja -Alix- »

HAS on ainakin tulossa pienen messuosaston kera. Ei mitään Lemikkimessuihin vertoja vetävää, mutta parisen kaunista/kiinnostavaa allasta toivottavasti 8-)
Koralli- ja kasvinisti. Minkäs sille voi.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleistä keskustelua (akvaario)”