Tämä "hulluus" ei kun kasvaa

Täällä keskustelu on vapaata, kunhan homma pysyy hyvän maun ja käytöksen rajoissa ja keskustelu jotenkin koskettaa akvaarioita. Muu yleinen keskustelu -> ""Off-Topic" ja äänestykset"-ryhmään.

Valvoja: Moderaattorit

Lukittu
siipe
Junior Member
Junior Member
Viestit: 61
Liittynyt: 10:38, 06.11.2006
Paikkakunta: sukeva

Tämä "hulluus" ei kun kasvaa

Viesti Kirjoittaja siipe »

Onko kellään muulla samanlaisia kokemuksia kuin minulla, että kun allas koko kasvaa, ensin pari vuotta 250 litranen, sitten 400 litranen perus malli n. vuoden, sitten 400 kulma malli, sekin vajaa vuoden ja nyt viimeisenä "hulluutena" (kuten äitini asian ilmaisee), tulee joulukuussa reilu 800 litranen pönttö. Kysyy, että missä raja kulkee.... En osannut vastata. Isäntä aikoi vuorata olohuoneen lasilla, että voin kuulemma itse mennä sitten kalojen kanssa uiskentelemaan! Miten ei akvaristit saadaan ymmärtämään tätä "hulluutta"? :?
Mustavaris
Senior Member
Senior Member
Viestit: 546
Liittynyt: 13:33, 02.08.2006
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Mustavaris »

Sen kun tietäis [;)] . Kyllä mun avomies onneksi ymmärtää, kun itse on samalla tavalla hurahtanut konemusiikkiin. Olohuoneesta kolmasosa menee sen laitteisiin ja yhdellä seinällä on 200-litranen akvaario. Kohta tulee 100-litranen kaveriksi siihen ainoaan vielä tyhjään kohtaan 8O. Lisäksi ostin käytetyn 60-litraisen, joka odottelee vanhempien luona Helsingissä. Äiti se lähinnä onkin, jonka mielestä kaikki on aina niin kallista. Ei se oikein taida ymmärtää :( .
irkku82
Senior Member
Senior Member
Viestit: 847
Liittynyt: 00:42, 10.01.2004
Akvaarioseurat: TAY
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: Raisio

Viesti Kirjoittaja irkku82 »

Hulluudellahan ei ole rajoja :mrgreen:. Jos raha ei olisi este eikä edes hidaste....
460l. Seurana tiibetinspanieli Kaaos. Myydään: Ulkosuodatin
justiina8
Senior Member
Senior Member
Viestit: 656
Liittynyt: 19:33, 13.08.2006
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: Uurainen

Viesti Kirjoittaja justiina8 »

Höh... me laitettiin heinäkuussa 190 litranen, syyskuun lopussa haettiin 550 ja 60 litraset... marraskuun alussa 190 vaihdettiin 390 litraseen... että silleen.. mutta nyt tulee asunnon neliöt vastaan.

Tulevaan taloon suunnitellaan oma akvaariohuone, johon tulee laattalattiat ja lattiakaivot ja vesipisteet valmiiksi.... ja muuratut jalustat kahdelle altaalle.. toinen väh. 1000 litraa ja toinen pikkukala-allas n.500 litraa... :roll:
Akvaariokärpänen puraisi vuosien tauon jälkeen...
Skroik
Senior Member
Senior Member
Viestit: 678
Liittynyt: 02:37, 26.09.2001
Paikkakunta: Tuusula

Viesti Kirjoittaja Skroik »

Jatkaa voi esimerkiksi täällä http://www.aqua-web.org/forum/viewtopic.php?t=88486.
Lukittu

Palaa sivulle “Yleistä keskustelua (akvaario)”