Etelä-Karjalan akvaristit, misä työ uotta?

Täällä keskustelu on vapaata, kunhan homma pysyy hyvän maun ja käytöksen rajoissa ja keskustelu jotenkin koskettaa akvaarioita. Muu yleinen keskustelu -> ""Off-Topic" ja äänestykset"-ryhmään.

Valvoja: Moderaattorit

mysli
Advanced Member
Advanced Member
Viestit: 1308
Liittynyt: 15:15, 06.06.2003
Paikkakunta: Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja mysli »

Eipä ole unohdettu ei, heitetäänpä nyt sitten semmoinen päivämäärä kuin 11.6 eli ei huominen, mutta siitä seuraava lauantai. Miltäpä se sitten kuulostaisi?
Dixi et animam levavi.
Anzku
Senior Member
Senior Member
Viestit: 774
Liittynyt: 17:16, 29.07.2003
Akvaarioseurat: OAS
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Anzku »

mysli kirjoitti:Eipä ole unohdettu ei, heitetäänpä nyt sitten semmoinen päivämäärä kuin 11.6 eli ei huominen, mutta siitä seuraava lauantai. Miltäpä se sitten kuulostaisi?
Miun puolesta oikein hyvältä, entäs muut?
The difficult is done at once, the impossible takes a little longer.
ansk-u
Starting Member
Starting Member
Viestit: 16
Liittynyt: 20:13, 13.08.2005
Paikkakunta: lappeenranta

hjeips

Viesti Kirjoittaja ansk-u »

Ois khyl kiva saaha jotain meetinkiä aikaseksi näin lappeenrantalaisten kesken ja muitten lähiseutujen. :mrgreen: Mutta mutta, kylle me samaan pystytään mihin rovaniemiläiset. :frown:
another day in paradise ...........

<3 <3 <3 <3 <3 ..?
mysli
Advanced Member
Advanced Member
Viestit: 1308
Liittynyt: 15:15, 06.06.2003
Paikkakunta: Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja mysli »

11.6 oli ja meni.

Ehkä ensi vuonna sitten, ellei ihmettä ole tapahtunut ja joku kiinnostunut ilmestymään miitinkiin sitä ennen. :mrgreen:
Dixi et animam levavi.
arto_m
Junior Member
Junior Member
Viestit: 128
Liittynyt: 12:59, 23.06.2004
Paikkakunta: Imatra

Viesti Kirjoittaja arto_m »

Huomasin tämän ketjun vasta nyt. Akvaarioharrastukseni on aika rauhallista, mutta siitä huolimatta voisin olla kiinnostunut seuratoiminnasta ja mahdollisista tapaamisista. Minua kiinnostaisi tutustua paikallisiin harrastajiin lähinnä sen vuoksi, että voisi välillä pitää kala- ja kasvivaihtareita. (Tosin, jokainenhan oikeaoppisesti kypsyttää altaan kuntoon ja ostaa kerralla kaikki sinne laitettavat kalat ja kasvit. Seuraavan kerran hankitaan uutta viiden vuoden päästä, kun parvia pitää täydentää. Eikös se näin mene :mrgreen: )

Olen ollut hämärästi tietoinen paikallisen seuran retkistä, mutta kun ne eivät minua kiinnosta. Kotipellolla on avo-ojat, joten niistä löytyy ötökkää ihan niin paljon kuin jaksaa hakea. Kalatukuissa ym. ei kovin usein viitsi käydä, kun pää sekoaa kaikesta siitä ostettavasta kalamäärästä [;)] . Eli semmoinen vaihtaritapahtuma ja vaikkapa sisustuselementtien tekokurssi (tyyliin Sune) voisivat saada minutkin paikalle.
NOU
Junior Member
Junior Member
Viestit: 76
Liittynyt: 15:58, 28.03.2005

Viesti Kirjoittaja NOU »

Lappeenrannan akvaarioseuraan ajattelin liittyä.
Akvaario hulluus...Mitä se on?
Kukkis
Junior Member
Junior Member
Viestit: 123
Liittynyt: 10:16, 18.02.2004
Paikkakunta: Lappeenranta, HAS

Viesti Kirjoittaja Kukkis »

Vuoden tauon jälkeen, uutta yritystä peliin, lähiseudun akvaristit ehdotelkaa sopivaa tapaamisajankohtaa ja -paikkaa epäviralliselle kokoontumiselle.

Oma ehdotus: lauantai 27.5 iltapäivällä (kellon aikaa voidaan tarkentaa myöhemmin) ja paikkana Lappeenrannan satamatori/satamalaivat, säävarauksella.
toivo
Junior Member
Junior Member
Viestit: 249
Liittynyt: 16:16, 20.10.2005
Paikkakunta: Lappeenranta
Viesti:

Viesti Kirjoittaja toivo »

Minä olen myös Lappeenrantalainen.
mysli
Advanced Member
Advanced Member
Viestit: 1308
Liittynyt: 15:15, 06.06.2003
Paikkakunta: Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja mysli »

Kukkis kirjoitti:lauantai 27.5 iltapäivällä
No minä tulen ainaskin.
Dixi et animam levavi.
marbleangel
Junior Member
Junior Member
Viestit: 85
Liittynyt: 19:39, 21.12.2004
Paikkakunta: Ruokolahti

Viesti Kirjoittaja marbleangel »

Minä voisin myös ilmoittautua mukaan mikäli vain työvuorot sallii! :D
Kukkis
Junior Member
Junior Member
Viestit: 123
Liittynyt: 10:16, 18.02.2004
Paikkakunta: Lappeenranta, HAS

Viesti Kirjoittaja Kukkis »

Mikä olisi sopiva kellonaika? Paikalle saa tietysti tulla, vaikkei täällä olisi "ilmoittautunutkaan".
MarjaR
Junior Member
Junior Member
Viestit: 161
Liittynyt: 09:11, 21.09.2003
Paikkakunta: Lappeenranta

Viesti Kirjoittaja MarjaR »

Itse en nyt lauantaina 27.5. pääse, joku toinen lauantai tai miksei sunnuntaikin käy.
Elämää eivät ole ne päivät, jotka ovat menneet vaan ne, jotka ovat jääneet mieleen.
Napina
Starting Member
Starting Member
Viestit: 3
Liittynyt: 15:34, 26.02.2006
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: Imatra

Viesti Kirjoittaja Napina »

Heippa!

Itse asustelen Joutsenossa, tarkemmin Tiuruniemessä. Meidän 54 neliön asuntoon mahtuu minun ja poikaystäväni lisäksi 2 koiraa ja tällä hetkellä 112 litrainen akvaario, mutta huomenna teemme vaihtokaupat ja tilalle tulee uusi 240 litrainen, joten huomisen päivän ohjelmaa ei tarvitse miettiä.. :D Toinen koiristani on eläkkeellä, mutta toisen kanssa harrastan tokoa(yhtä 1.tulosta vaille TVA) ja hakua.

Olen seuraillut aqua-webin touhuja mutta kirjoitan ensimmäisiä kertoja täällä.
~Jos vastaan tulee näätä, niin pakoon äkkipäätä~
Kukkis
Junior Member
Junior Member
Viestit: 123
Liittynyt: 10:16, 18.02.2004
Paikkakunta: Lappeenranta, HAS

Viesti Kirjoittaja Kukkis »

Olen menossa satamaan klo 15.00, vaikkapa siihen lavan kulmalle, jospa sinne muitakin ilmestyisi.
mysli
Advanced Member
Advanced Member
Viestit: 1308
Liittynyt: 15:15, 06.06.2003
Paikkakunta: Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja mysli »

Tuli varsin yllättävää menoa tälle päivälle, joten tosiaan, en pääse kyllä minäkään.
Dixi et animam levavi.
marbleangel
Junior Member
Junior Member
Viestit: 85
Liittynyt: 19:39, 21.12.2004
Paikkakunta: Ruokolahti

Viesti Kirjoittaja marbleangel »

Nostaisin taas aihetta ja jos alottaisi uudestaan kierroksen että ketä harrastajia tätä nykyään täältäpäin löytyisi?
Taka-ajatuksena on josko voisi tulevaisuudessa pidellä yhteyksiä keskenään, ja vaikka kokoontumisiakin omine vaihtareineen yms.omalla pikku porukalla. :roll:
RiSa
Junior Member
Junior Member
Viestit: 132
Liittynyt: 08:59, 23.12.2003
Paikkakunta: Lappeenranta

Viesti Kirjoittaja RiSa »

RiSa on edelleenkin linjoilla. Päämajani on Lappeenrannan Huhtiniemessä. Kalastona eri altaisiin jaettuna kultaneontetrat, helmimonniset, partis, keltarihma, taistoja, mustaneontetrat, korumonniset ja tulisukarapuja.
Kisu74
Senior Member
Senior Member
Viestit: 695
Liittynyt: 18:25, 01.10.2006
Akvaarioseurat: Akvaarioharrastajien nettiseura
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: Niska-Pietilä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Kisu74 »

Kisu74 linjoilla myös!

Lappeenrannan akvaarioseuraan en päässyt, koska kukaan ei vastannut yhteydenottoyrityksiini. Olisi kumminkin TOSI mukavaa päästä näkemään ja keskustelemaan alueen muiden harrastajien kanssa. Akvaariot ja kalastot löytyy tuolta allekirjoituksesta sekä kotisivulinkistä. :mrgreen:
mysli
Advanced Member
Advanced Member
Viestit: 1308
Liittynyt: 15:15, 06.06.2003
Paikkakunta: Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja mysli »

Yhä täällä, Skinnarila jää kohta taakse ja uusi tukikohta löytyy sitten Uus-Lavolasta. Kolmen akvaarion ja yhden kalan voimin täällä harrastetaan ja nyt kun altaat saa vähän pysyvämmän loppusijoituspaikan, niin saattaisi tuo 240 litrainen päivittyä pikkuisen isompaankin.

Paikallinen akvaarioseura on pitänyt hiljaista linjaa miunkin kohdalla, joten vapaamuotoisempi tapaaminen lienee sitten parempi vaihtoehto. Olen avoinna ideoille, omia ei nyt justiinsa löydy. :mrgreen:
Dixi et animam levavi.
ninuska
Member
Member
Viestit: 466
Liittynyt: 19:50, 10.08.2004
Akvaarioseurat: Ciklidistit
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: Hausjärvi

Viesti Kirjoittaja ninuska »

Sijainti Imatra ja yhdessä altaassa malaweja ja kahdessa tanganjikaa. Olisi kiva tavata muitakin harrastajia, muutamaan olenkin jo onnistunut tutustumaan.
brisco county jr
Starting Member
Starting Member
Viestit: 36
Liittynyt: 16:49, 02.03.2007
Paikkakunta: Wild Imatra
Viesti:

Viesti Kirjoittaja brisco county jr »

täällä ilmoittautuu yksi imatralainen harrastaja kansa, minuunkin saa olla yhteydessä. mesen välityksellä tai yvlä, sen veran eteläsaimaan akvaarioseurasta, että hengissä on. kokouksestakin olut puhetta puheenjohtajankansa.
550 l Seura-akvaario 90 l Seka T.Brisco
RiSa
Junior Member
Junior Member
Viestit: 132
Liittynyt: 08:59, 23.12.2003
Paikkakunta: Lappeenranta

Viesti Kirjoittaja RiSa »

Wau! Brisco, yllytä vaan lisää puheenjohtajaa! Yhtenä aiheena vois olla vaikka kirjaston altaan selviäminen remontista. Btw, miten se selvis?
Kisu74
Senior Member
Senior Member
Viestit: 695
Liittynyt: 18:25, 01.10.2006
Akvaarioseurat: Akvaarioharrastajien nettiseura
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: Niska-Pietilä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Kisu74 »

Mitenkäs tähän akvaarioseuraan pääsis sitte jäseneksi, kun yhteydenottoyrityksiin ei vastata? Vai eikö sitä olekaan kaikille tarkoitettu? :?

Olisi oikeasti mukavaa tavata muitakin harrastajia tältä seudulta..
brisco county jr
Starting Member
Starting Member
Viestit: 36
Liittynyt: 16:49, 02.03.2007
Paikkakunta: Wild Imatra
Viesti:

Viesti Kirjoittaja brisco county jr »

RiSa kirjoitti:Wau! Brisco, yllytä vaan lisää puheenjohtajaa! Yhtenä aiheena vois olla vaikka kirjaston altaan selviäminen remontista. Btw, miten se selvis?
Iltaa vaan, kirjaston akvaario voi oikein hyvin, olin kesällä huoltamassa sitä pjn kanssa. [;)]
-------
Kisu74 kirjoitti:Mitenkäs tähän akvaarioseuraan pääsis sitte jäseneksi, kun yhteydenottoyrityksiin ei vastata? Vai eikö sitä olekaan kaikille tarkoitettu? :?

Olisi oikeasti mukavaa tavata muitakin harrastajia tältä seudulta..
Iltaa vaan kyllä sinne akvaarioseuraan, kaikki ovat tervetulleita. Otan puheenjohtajaan yhteyttä, ja pyydän laitamaa minulle kirjoittaneelle, jäsen lappuja joita saa minulta jatkossa.
[;)]


Edit. Yhdistetty peräkkäiset viestit. -Ylläpito
550 l Seura-akvaario 90 l Seka T.Brisco
Kisu74
Senior Member
Senior Member
Viestit: 695
Liittynyt: 18:25, 01.10.2006
Akvaarioseurat: Akvaarioharrastajien nettiseura
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: Niska-Pietilä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Kisu74 »

Kiitti paljon! :D
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleistä keskustelua (akvaario)”