Käyttäjätunnus katosi?

Tänne ilmoituksia mahdollisista (todennäköisistä) bugeista ym. häiriöistä.

Valvoja: Moderaattorit

Vastaa Viestiin
danjushka

Käyttäjätunnus katosi?

Viesti Kirjoittaja danjushka »

Käväisin vaihtamassa käyttäjätietoihini uuden s-postiosoitteen, ja tässä yhteydessä en päässytkään enää kirjautumaan sisään vanhalla käyttäjätunnuksella ja salasanalla, vaan tuli joku herja siitä, että yritän kirjautua passiivisella käyttäjätunnuksella sisään. Mitä tämä tarkoittaa? Olen kuitenkin tänään jo ollut täällä viestejä kirjoittamassa ko. tunnuksella. 8O

Rekisteröin nyt sitten itselleni uuden käyttäjätunnuksen...
kalanna
Junior Member
Junior Member
Viestit: 137
Liittynyt: 15:07, 19.09.2003
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja kalanna »

Sinulle pitäisi tulla varmennusmaili samaan tapaan kuin rekisteröityessä, eli pitää klikata sähköpostissa (nyt tietenkin siihen uuteen osoitteeseen) tullutta linkkiä.

Edit: en saa itsekään selvää tuosta virkkeestä. Toivottavasti tajusit idean. Pitäisi kai lopettaa tältä päivältä tietokoneen takominen.
It's not an optical illusion. It only looks like one.
danjushka

Viesti Kirjoittaja danjushka »

Eipä tullut varmennusmailia muuta kuin sitten kun olin rekisteröitynyt uudestaan tällä uudella käyttäjätunnuksella. Jotain herjaa heitti jo siinä vaiheessa kun yritin vaihtaa sitä s-postiosoitetta, mutta en ehtinyt lukea herjaa kokonaan, kun mut oli jo viskattu pihalle. Tässähän tuntee itsensä kohta rikolliseksi, kun näin julmasti heitetään keskustelufoorumista ulos... 8O

Kerta se on ensimmäinen kaikelle.
kalanna
Junior Member
Junior Member
Viestit: 137
Liittynyt: 15:07, 19.09.2003
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja kalanna »

Annoitko salasanan? S-postiosoitetta vaihtaessa pitää antaa salasana kahdesti, eli sen osoitteen alla oleviin laatikoihin. Se lukee pienellä vasemmassa laidassa. Huomasin sen itse puolivahingossa, kun vaihdoin s-postiosoitetta.
It's not an optical illusion. It only looks like one.
danjuska
Junior Member
Junior Member
Viestit: 80
Liittynyt: 12:45, 23.06.2003
Paikkakunta: Iittala
Viesti:

Viesti Kirjoittaja danjuska »

Nyt nolottaa... [:I]

Siis se oli sittenkin vaan taas kiinni tuosta jippiistä. Oli nimittäin nyt ilmestynyt se varmistusviesti sinne. Pöh. Taidan silti pitäytyä tuossa uudessa tunnuksessa. Saiskohan modet poistettua kokonaan tän danjuska-tunnuksen, niin en itse sotkeudu näihin tunnareihin?
Iloinen mieli korvaa puuttuvan älyn!
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Bugit ym. ongelmat”