Koska katkaravut myyntiin?

Muihin ryhmiin sopimattomat kalat (sateenkaarikalat, sädekalat, pallokalat jne.), mukaan lukien muut "örkit".

Valvoja: Moderaattorit

Vastaa Viestiin
Psykedelia
Junior Member
Junior Member
Viestit: 172
Liittynyt: 14:56, 17.12.2005
Paikkakunta: Kirkkonummi

Koska katkaravut myyntiin?

Viesti Kirjoittaja Psykedelia »

Mikä on se koko/ikä jolloin leväkatkaravut (white pearlit) voisi pistää myyntiin?

Yritin kyllä hakua käyttää mutta en löytänyt vastausta, liekö hakusana väärä. :roll:
Adrianna
Elite Member
Elite Member
Viestit: 6704
Liittynyt: 01:32, 06.06.2004
Akvaarioseurat: LAS
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: Karhula (Kotka)
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Adrianna »

Sitten kun sukupuolet erottaa.
1-2-3 sydäntä särkyy , vielä löytyy se joka ehjänä säilyy
ehdin myöhemmin viettää aamuni jonkun kylkiluuhun kasvaneena.
Kun herään laivat on lähteneet, kortti kuivuu ja junia ei mee.
Laiturilta tuuli vie pois nekin jotka ei kelvanneet
Yucca
Junior Member
Junior Member
Viestit: 191
Liittynyt: 18:56, 19.03.2003
Sukupuoli: Mies
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Yucca »

Miten ne erottaa? :mrgreen: En erota aikuisiltakaan. Mikä on muuten käypä hinta?
Sami
Advanced Member
Advanced Member
Viestit: 1889
Liittynyt: 15:47, 06.11.2001
Akvaarioseurat: HAS, Labyrinttiyhdistys
Sukupuoli: Mies
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sami »

Yucca kirjoitti:Miten ne erottaa? :mrgreen: En erota aikuisiltakaan. Mikä on muuten käypä hinta?
Lukaisepa AW:n verkkolehden Aponogetonin nro. 7/05 sivusta 29 eteenpäin [;)]
-Sami-
Fizu-Fani
Junior Member
Junior Member
Viestit: 189
Liittynyt: 16:04, 25.02.2005
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Fizu-Fani »

Ihan mielenkiinnolla. Minkä kokoisessa akvaariossa katkaravut ovat ja mitkä vesi arvot? Kiinnostaa koska haluaisin itse saada snowballit lisääntymään :roll:
hölmö rakkaus.
Yucca
Junior Member
Junior Member
Viestit: 191
Liittynyt: 18:56, 19.03.2003
Sukupuoli: Mies
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Yucca »

Katkaravut innostuivat lisääntymään 8 litran purkissa, jonka vesiarvoista ei mitään hajua. :mrgreen: Asuvat kyllä nyt 41 litraisessa platyjen kanssa.
Psykedelia
Junior Member
Junior Member
Viestit: 172
Liittynyt: 14:56, 17.12.2005
Paikkakunta: Kirkkonummi

Viesti Kirjoittaja Psykedelia »

Fizu-Fani kirjoitti:Ihan mielenkiinnolla. Minkä kokoisessa akvaariossa katkaravut ovat ja mitkä vesi arvot? Kiinnostaa koska haluaisin itse saada snowballit lisääntymään :roll:
54litrasessa. pH noin 7,5, GH noin 8 ja lämpö 23 astetta enkä lisäile mitään muuta kun hieman kipsiä vedenvaihdossa jonka teen kaks kertaa viikossa ja 1/3 vaihdan kerralla. Vaikeaa kuvitella ettei nuo väsäis poikasia. 8O Just saivat mammat edelliset poikaset masusta pois niin kaikilla on taas munat pyrstön alla. Aikuisia on siellä vaan 3naarasta ja 2urosta kun ovat olleet mulla vasta muutaman kuukauden niin ei noi poikaset ole vielä aikuisiks kasvaneet.

Ainiin. Väsäsivät poikasia myös ennen tuohon altaaseen muuttoa arvoissa pH 6,8, GH 5 ja lämpö 26 astetta. Turve-, hiilidioksidi- ja kasviravinnelisäyksillä.

Kuinka vanhoja sun "lumipallot" on ja onhan sulla kasveja reilusti että pääsevät piiloon niin ei tarvii arkailla?
Fizu-Fani
Junior Member
Junior Member
Viestit: 189
Liittynyt: 16:04, 25.02.2005
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Fizu-Fani »

Siinähänse onkin.. Rapuset on vielä pieniä, mutta sukupuolet erottaa jo super hyvin! Kasveja on paljon, ja luulen että niiltä puuttuu itsevarmuus. Toivottavasti rohkaistuu.

Toisinkuin tiger katkaravuillani :D Ne pitävät varmaan yöllisiä kokouksia joissa ne puhuvat itse-murha yrityksistä kuten ;"Huomenna kaikki ui taistelukaa päin ja sitten lähetään polskimaan mahdollisimman hitaasti pois, niin että se syö meidät, OK? "Ja mä voin uida matkalla mustatetrojen parven läpi!" joku huutaa. :D Sellasta se on kun on pari isompaa pikkusta altaassa polsimassa, onneksi on niin isoja ettei läpi suun ja kurkun mahdu (kaloilla).
hölmö rakkaus.
Satu-oulu
Junior Member
Junior Member
Viestit: 54
Liittynyt: 15:36, 23.03.2006
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Satu-oulu »

Minä sain omani 1kk ikäisinä eikä sukupuoltakaan vielä erottanut =)
Reilu 600 litraa läträttävää..
Yucca
Junior Member
Junior Member
Viestit: 191
Liittynyt: 18:56, 19.03.2003
Sukupuoli: Mies
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Yucca »

Et haluaisi lisää? [;)]
wimpu
Starting Member
Starting Member
Viestit: 41
Liittynyt: 22:42, 03.05.2006
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja wimpu »

Kysyisin ihan mielenkiinnolla yuccalta että onko millainen suodatus sinulla siinä 8 litraisessa? Tai voi kuka vaan vastata jolla on näin pieni purkki että miten tuo asia hoidettu.
Yucca
Junior Member
Junior Member
Viestit: 191
Liittynyt: 18:56, 19.03.2003
Sukupuoli: Mies
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Yucca »

Parempi vastata myöhään kuin ei milloinkaan...

Altaassa oli ilmapumppu, jossa ei ollut ''ilmastuskiveä'' vaan muovinen kotelo, minkä sisällä vaahtomuovipatruuna. Se piti pinnan joten kuten liikkeessä ja imi pienimmät roskat patruunaan.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Muut kalat ja eliöt”