Hämeenlinnalaiset

Täällä keskustelu on vapaata, kunhan homma pysyy hyvän maun ja käytöksen rajoissa ja keskustelu jotenkin koskettaa akvaarioita. Muu yleinen keskustelu -> ""Off-Topic" ja äänestykset"-ryhmään.

Valvoja: Moderaattorit

Vastaa Viestiin
haukka
Senior Member
Senior Member
Viestit: 782
Liittynyt: 20:36, 07.03.2004
Paikkakunta: Hämeenlinna

Hämeenlinnalaiset

Viesti Kirjoittaja haukka »

Tervehdys sinulle, hämeenlinnalainen akvaarioharrastaja,

kartoitan tässä kaikkien hämeenlinnalaisten Aqua-Webin jäsenten kiinnostusta hämeenlinnan akvaarioseuraa (K-Has) kohtaan. Olisin kiitollinen, jos voisit vastata tähän ja kertoa omasta kiinnostuksestasi vastaten seuraaviin kysymyksiin:

1. Mikä saisi sinut kiinnostumaan tästä yhdistyksestä?

2. Mitä haluaisit K-Has:in tarjoavan sinulle? Kerro toiveistasi.

3. Mitä pystyisit itse tarjoamaan K-Has:ille?

Ystävällisin terveisin,

Teemu Kosonen ( haukka )

Ps. niin ja seura hakee uutta pj:tä pyörittämään seuran toimintaa.
skare
Advanced Member
Advanced Member
Viestit: 1784
Liittynyt: 13:26, 08.10.2001
Akvaarioseurat: Tampereen Akvaarioseura ry
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: Pirkkala / TAS

Re: Hämeenlinnalaiset

Viesti Kirjoittaja skare »

haukka kirjoitti:Ps. niin ja seura hakee uutta pj:tä pyörittämään seuran toimintaa.
Entäs muu hallitus? Eikai puheenjohtaja sentään yksin joudu pyörittämään koko toimintaa. Tuohon seuran elvyttämiseen tarvitsisi porukan aktiivisia harrastajia, jotka jaksavat toimia yhteiseksi hyväksi.

Hämeenlinnasta on tosiaan paljon akvaristeja liittynyt Tampereen Akvaarioseuraan kun matka on kuitenkin verrattain lyhyt ja toiminta aktiivista.
Adrianna
Elite Member
Elite Member
Viestit: 6704
Liittynyt: 01:32, 06.06.2004
Akvaarioseurat: LAS
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: Karhula (Kotka)
Viesti:

Re: Hämeenlinnalaiset

Viesti Kirjoittaja Adrianna »

skare kirjoitti:
haukka kirjoitti:Ps. niin ja seura hakee uutta pj:tä pyörittämään seuran toimintaa.
Entäs muu hallitus? Eikai puheenjohtaja sentään yksin joudu pyörittämään koko toimintaa.
Vuoden kokemuksella (KLAS ry): Voi joutuakin, itseasiassa todennäköisesti myös joutuukin [;)] .
1-2-3 sydäntä särkyy , vielä löytyy se joka ehjänä säilyy
ehdin myöhemmin viettää aamuni jonkun kylkiluuhun kasvaneena.
Kun herään laivat on lähteneet, kortti kuivuu ja junia ei mee.
Laiturilta tuuli vie pois nekin jotka ei kelvanneet
haukka
Senior Member
Senior Member
Viestit: 782
Liittynyt: 20:36, 07.03.2004
Paikkakunta: Hämeenlinna

Viesti Kirjoittaja haukka »

Niimpä niin.. kyllä se aika lailla oli pelkän pj:iin varassa koko toiminta vaikka oli siinä pari aktiivista jäsentä mukanakin. Tampere tosiaan on lähellä ja siellä toiminta hyvällä mallilla. Ehkä sen takia teen tän kyselyn kun on tullut hämeenlinnan seurasta kyselyä niin piti sitten jotain tehdä, että ihmiset tietää missä mennään.
KSusanna
Starting Member
Starting Member
Viestit: 48
Liittynyt: 21:37, 21.07.2005
Paikkakunta: Hämeenlinna

Viesti Kirjoittaja KSusanna »

Mukavaa jos joku elvyttäisi täällä toimintaa. Itse kaipaisin tapaamisia, joissa voisi vaihtaa kokemuksia ja ajatuksia harrastuksesta. Tällä hetkellä kun tuntuu, että jokainen tuijotamme paikallisten akvakauppojen altaiden ääressä ja pähkäilemme kuka minkäkin ongelman parissa YKSIN. Niin myös minä [:I]
Jussi
Junior Member
Junior Member
Viestit: 127
Liittynyt: 21:32, 21.07.2001
Paikkakunta: Hämeenlinna

Hämeenlinnalaiset

Viesti Kirjoittaja Jussi »

Hei Teemu

On erittäin positiivistä, että vielä kerran yrität saada keskustelua ja toimintaa käyntiin Hämeenlinnassa. Vastaan nyt suoraan näihin asettamiisi kysymyksiin.

1. Mikä saisi Sinut kiinnostumaan tästä yhdistyksestä ?
Vastaus: Olin perustamassa ko yhdistystä Hämeenlinnaan. Henkilökohtainen elämäntilanteeni oli sellainen, että en ole pystynyt aktiivisesti osallistumaan toimintaan. Maksoin jäsenmaksuni ja odotin, että seura alkaa toimia pikku hiljaa. Olen edelleen valmis olemaan yhdistyksen jäsen ja olemaan mukana yhdistyksen toiminnassa tulevaisuudessakin.

2. Mitä haluaisit K-Has:in tarjoavan Sinulle? Kerro toiveistasi.
Haluaisin olla Hämeenlinnalaisen yhdistyksen jäsen ja olla sen kautta jäsenenä Suomen Akvaarioliitossa. Muuten haluaisin normaalia seuratoimintaa paikallistasolla. Esim mahdollisuuden tavata muutaman kerran vuodessa paikallisia alan harrastajia ja osallistua mahdollisesti joillekkin yhteisille tutustumismatkoille. Myös kasvien ja muiden tarvikkeiden myynti/osto kerhotapaamisissa kiinnostaa.

3. Mitä pystyisit itse tarjoamaan K-Has:lle
Pystyisin todennäköisesti auttamaan yhteisen kiinteän kerhotilan hankinnassa, samoin kuin mahdollisten kuljetustarpeiden toteuttamisessa.
Viikonloppuja en voi luvata, koska ne ovat 100 %:sti varattu. Voisin tarvittaessa kertoa kerhotapaamisissa omakohtaisista kokemuksistani ja kokeiluistani.

Juhani Suni (Jussi)

Ps. Minusta Hämeenlinnasta on sen verran matkaa Tampereelle tai Helsinkiin, että en minä ainakaan kummassakaan kaupungissa rupeasi alvariinsa käymään seura-asioissa, vaikka seuraelämä olisikin niissä vilkasta.
JukkaV
Advanced Member
Advanced Member
Viestit: 3249
Liittynyt: 13:24, 06.11.2003
Akvaarioseurat: Turun akvaarioystävät
Sukupuoli: Mies
Paikkakunta: Tuusula ja Turku
Viesti:

Viesti Kirjoittaja JukkaV »

Vaikka en olekaan HML:n alueen ihminen, niin silti sanon, että paikallisuudessa on voimaa. Uskon, että Kanta-Hämeessä on väkeä.
Erityiskiinnostuksen kohteena harvinaisemmat synnyttävät hammaskarpit (tällä hetkellä kääpiö-, metalli- ja sirppihammaskarppeja ja seepralimioita) ja monniset (tällä hetkellä mustaselkä-, panda-, pikku-, sihti- ja somamonnisia).
MISAKAN
Junior Member
Junior Member
Viestit: 61
Liittynyt: 18:46, 28.02.2006
Paikkakunta: HÄMEENLINNA

Viesti Kirjoittaja MISAKAN »

Hämeenlinnasta ja lähikunnista luulisi löytyvän seuratoiminnasta kiinnostuneita harrastajia. Itse olen juuri yksi Tampereen akvaarioseuraan liittyneitä, kun tuosta oman kaupungin seurasta ei sitten kummempia kuulunutkaan. Mutta Tampereen tapahtumiin en ole työ- ja perhetilanteen takia kertaakaan vielä päässyt, vaikka kiinnostusta olisikin ollut.
Kiinnostuksella seuraan kyllä miten homma etenee. Oman kaupungin harrastajien verkostoitumista kannatan kyllä lämpimästi.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleistä keskustelua (akvaario)”