Kuka on tilaamassa Saksasta pian?

Täällä keskustelu on vapaata, kunhan homma pysyy hyvän maun ja käytöksen rajoissa ja keskustelu jotenkin koskettaa akvaarioita. Muu yleinen keskustelu -> ""Off-Topic" ja äänestykset"-ryhmään.

Valvoja: Moderaattorit

Vastaa Viestiin
Kawai
Member
Member
Viestit: 275
Liittynyt: 14:24, 05.12.2001
Paikkakunta: Pori
Viesti:

Kuka on tilaamassa Saksasta pian?

Viesti Kirjoittaja Kawai »

Moikkelis harrastuskolleegat!

Tiedustelisin, että onko kukaan tosiaan tilaamassa piakkoin Saksasta tavaraa, esim. aquaristikshop.com:ista? Tarvisin ainakin Tetran 6 egen co2-levittimen. Pikku juttu, joten ei viitsi pelkästään sitä varten tilausta sinne laittaa.

Jos joku on tilaamas, voisi ko. vermeen listaan lisätä, jos vain sitten muista ehdoista sovitaan. Ilmoitelkaa ihmeessä. Voisin kenties jotakin muutakin pientä keksiä vastauksia odotellessa. :)

-K-
"Paikallisia sadekuuroja... ja v***t!!" - Nooa, 4341 eKr
Lisa
Katalysaattori
Katalysaattori
Viestit: 7365
Liittynyt: 17:01, 03.10.2001
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Lisa »

Oisitpa ollut asialla hiukan aiemmin. Tilaus ehti tulla toissapäivänä :cry: / :)

Oikeastaan voisinkin lähteä tästä postiin. Ilmoittelen, jos löydän jotain pakollisia tarpeita :P
Kun syö kylliksensä, ajattelee sivistyneesti ja ihmeen hienosti monesta asiasta.
Kawai
Member
Member
Viestit: 275
Liittynyt: 14:24, 05.12.2001
Paikkakunta: Pori
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Kawai »

Tämäpähän ei ole mikään päivän päälle -juttu, joten katsotaan missä vaiheessa saadaan porukalla sopiva keräilyerä aikaiseksi. :) Voin kiduttaa kalojani hiilidioksidilla myöhemminkin. [;)]

-K-
"Paikallisia sadekuuroja... ja v***t!!" - Nooa, 4341 eKr
Tuire
Junior Member
Junior Member
Viestit: 114
Liittynyt: 11:17, 29.10.2001
Paikkakunta: Helsinki / HAS

Tilaus saksaan

Viesti Kirjoittaja Tuire »

Heips!

Olemme kaverini kanssa laittamassa tilauksen aquaristikshop.com:iin lähiviikkoina. Suodatinvalinnat ovat vielä pohdinnassa. Asumme Helsingissä, joten jos asut pk-seudulla saat tavarat helposti.

Tuire
oppo
Senior Member
Senior Member
Viestit: 696
Liittynyt: 12:45, 17.12.2001
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja oppo »

Minun mielestäni noissa Kawai:n tiedoissa lukee kotipaikka PORI. :mrgreen:

ps.Minäkin voisin muutaman kirjan lisäsivuineen tilata jos kimppatilaus syntyy.

8O
Ei pidä uskoa kaikkea mitä kuulee, mutta sen voi aina kertoa eteenpäin.
Tuire
Junior Member
Junior Member
Viestit: 114
Liittynyt: 11:17, 29.10.2001
Paikkakunta: Helsinki / HAS

Kotipaikka

Viesti Kirjoittaja Tuire »

Tack, niinpäs lukeekin. Ajattelin tarkistaa, mutten enää jaksanut, kun olin ruvennut vietiä kirjoittamaan. Ei taida kannattaa porilaisen tavaroita Saksasta Helsinkiin tilata, kun tulee vielä portikulut Hesa- Pori lisäksi...

Tuire
Kawai
Member
Member
Viestit: 275
Liittynyt: 14:24, 05.12.2001
Paikkakunta: Pori
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Kawai »

Njoo. Ainut vaan, että itse käyn Tampereella n. joka toinen viikonloppu. Silloin ainakin sieltä päin saisi kamat tänne ihan au naturel, ilman postituksia jne. Ja rahat suoraan kätöseen, tietysti. :)

-K-
"Paikallisia sadekuuroja... ja v***t!!" - Nooa, 4341 eKr
oppo
Senior Member
Senior Member
Viestit: 696
Liittynyt: 12:45, 17.12.2001
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja oppo »

Kawai: Jos saat tampereelta jonkun mahd.visallisen mukaan ja kimppa onnistuu voin minäkin laittaa lusikkani soppaan, ainakin muutama kirja olisi sieltä tilattava. Niiden takia en viitsi laittaa omaa tilausta joten mielelläni ottaisin osaa kimppaan. Kankaanpäässä/porissakin päin minäkin olen satunnaisesti eli osallistun myös porilaiseen kimppaan mikäli mahdollista.

Tosin on edellinen ja ensimmäinenkin tilaus vielä sisässä (laina visalla :) ). Kuumeisesti sitä jo odotellaan..

Mutta ehkäpä Tampereen Sanna Kare (skare) olisi tilaamassa lähiaikoina sieltä jotain? Vai muistelenko väärin..


8O
Ei pidä uskoa kaikkea mitä kuulee, mutta sen voi aina kertoa eteenpäin.
Kawai
Member
Member
Viestit: 275
Liittynyt: 14:24, 05.12.2001
Paikkakunta: Pori
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Kawai »

_o/ Visa löytyy. :o

Tiettävästi täältä Porista joppe olisi tilaamassa jotakin jossakin vaiheessa, mutta en tiedä hänen aikataulustaan mitään. Pitänee nyt ensin ainakin kokeilla väsätä itse tuollainen CO2-levitin, kuin tuolla yhdes toisessa threadissa tuli esille ja katsoa kuinka se toimii. Osiakin tulee labran lähellä töissä olevalta kauniimmalta puoliskolta kivasti... [;)]

Pidetään keskusteluyhteyttä yllä.

-K-
"Paikallisia sadekuuroja... ja v***t!!" - Nooa, 4341 eKr
oppo
Senior Member
Senior Member
Viestit: 696
Liittynyt: 12:45, 17.12.2001
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja oppo »

Viskaiseppas minua sitten yv:llä/maililla kun tilaus alkaa hipomaan ajankohtaisuuden rajoja. Jospa sitä vielä kehittelisi jotain noiden kirjojenkin lisäksi..

ps.kunpa mullakin ois visa, pankki on tiukkana tuosta iästä vaikka säännölliset tulot olisivatkin kunnossa. [}:)] grrr..


8O
Ei pidä uskoa kaikkea mitä kuulee, mutta sen voi aina kertoa eteenpäin.
skare
Advanced Member
Advanced Member
Viestit: 1784
Liittynyt: 13:26, 08.10.2001
Akvaarioseurat: Tampereen Akvaarioseura ry
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: Pirkkala / TAS

Viesti Kirjoittaja skare »

oppo kirjoitti:Mutta ehkäpä Tampereen Sanna Kare (skare) olisi tilaamassa lähiaikoina sieltä jotain? Vai muistelenko väärin..
Jaahas, ei mulla varsinaisesti ole tarvetta tilailla mitään juuri nyt, mutta aina sitä keksii jotain pientä tilattavaksi jos kimppatilausta puuhataan...
Anna-Marjatta
Advanced Member
Advanced Member
Viestit: 1232
Liittynyt: 16:43, 10.04.2002
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: Nurmijärvi

Viesti Kirjoittaja Anna-Marjatta »

aquaristikshop.com:ista

Minä ja äitini olemme tilaamassa tuolta, joten soittamalla arkisin työ numeroomme voimme sopia jotain.

Sarviaho/Koskinen 09/ 250 35 36 klo 11-16.00
Kawai
Member
Member
Viestit: 275
Liittynyt: 14:24, 05.12.2001
Paikkakunta: Pori
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Kawai »

Anna-Marjatta kirjoitti:aquaristikshop.com:ista

Minä ja äitini olemme tilaamassa tuolta, joten soittamalla arkisin työ numeroomme voimme sopia jotain.
Tilatkaahan vaan. Uskoisin, että heittäydyn Tamperelaisten kanssa yhteistyöhön jo pelkästään logistisista syistä. Lisäksi kokeilen vielä tuota tee-se-itse -juttua ennenkuin tilaan uutta Tetran putkea. Laite on edelleen tekemättä. Toivon mukaan saan sen aikaiseksi ensi viikolla. Sen jälkeen käyttökokeilut ja päätökset uuden levittimen mahdollisesta tilauksesta.

Lisäksi mainittakoon, että porilainen akvaristikolleegani ei nyt ainakaan vielä ole tilaamassa mitään, joten oppo ja skare... Pidetään silmiä auki reilun viikon päästä. :D

-K-
"Paikallisia sadekuuroja... ja v***t!!" - Nooa, 4341 eKr
Kawai
Member
Member
Viestit: 275
Liittynyt: 14:24, 05.12.2001
Paikkakunta: Pori
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Kawai »

Noniin. Homma etenee. Talouden hallitus päätti, ettei meillä ryhdytä omatekoisia CO2-levittimiä pipertämään, joten tilaus on lähdössä Saksaan päin. Kaikki Tampere-Pori-Eura-Rauma-Alajärvi (tienoot) voivat osallistua, koska näillä liepeillä liikuskelen säännöllisesti tai tavara tulee muuten kauttani perille.

Voisimme kenties tehdä siten, että käytämme minun VISAani. Tavaran saavuttua voisin sitten toimitella niitä oikeille omistajilleen ja mulle sitten oikean tavaran saavuttua voi maksun suorittaa tilille. Ainoa rajoite lienee tuo VISAn kuukausiostoraja, joka ei ole häävin korkea. Mutta katsotaan tilauksien sadellessa miltä näyttää. :)

-K-
"Paikallisia sadekuuroja... ja v***t!!" - Nooa, 4341 eKr
Blue
Advanced Member
Advanced Member
Viestit: 1356
Liittynyt: 14:13, 30.06.2001
Paikkakunta: Seinäjoki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Blue »

Minua kiinnostaisi kanssa tilata suodatin. En kyllä yhtään tiedä mitä maksaa ja onko varaa, mutta tarvetta olisi vähän paremmalle. Täytynee käydä katsomassa josko löytyisi sopiva. Akvaario on muuten 100 l, ehdotuksia otetaan vastaan [;)]

Ai niin, liikuskelen vaasan lisäksi myös Seinäjoki-Nurmo-Ilmajoki akselilla, Tampereeltakin tuominen kai onnistuu.
Kheira
Member
Member
Viestit: 400
Liittynyt: 15:21, 04.10.2001
Paikkakunta: Kajaani

Viesti Kirjoittaja Kheira »

Huhuuu. Turkulaiset...

Jos laitettaisiin täältäpäin myös tilausta menemään? :P
Brattoc
Junior Member
Junior Member
Viestit: 116
Liittynyt: 11:25, 16.10.2001

Viesti Kirjoittaja Brattoc »

Suodatinmassat ja Eheim Classikin varaosat kiinnostaa. Lisää turkulaisia?
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleistä keskustelua (akvaario)”