Kello vaihtaa aikaa joka päivä

Tänne ilmoituksia mahdollisista (todennäköisistä) bugeista ym. häiriöistä.

Valvoja: Moderaattorit

Vastaa Viestiin
111na
Elite Member
Elite Member
Viestit: 9127
Liittynyt: 16:21, 27.12.2003

Kello vaihtaa aikaa joka päivä

Viesti Kirjoittaja 111na »

Pakko tällainen vielä on kysyä, mistä johtuu että välillä juttuuni tuleva kellonaika on tunnin jäljessä ja välillä oikein? Eilen niin kävi ja nyt taas. Varmaankin kohta se on muuttunut oikein?

Jep, se näyttää toimivan niin, että kun olen kirjautuneena lähetysaika on oikein ja kun ulkona, tunnin jäljessä. Olen siirtänyt käyttäjätiedoista +3h GMT.
Didi
Katalysaattori
Katalysaattori
Viestit: 626
Liittynyt: 16:52, 21.10.2001
Paikkakunta: Talo

Viesti Kirjoittaja Didi »

Jopas se kello on ihmeellinen 8O.

Ne käyttäjätietojen asetuksethan tulevat voimaan vasta sitten kun olet sisäänkirjautunut. Samoin on esimerkiksi kielivalintoja tehdessä: ollessani sisäänkirjautumattomana koko palsta on suomeksi, mutta kirjauduttuani sisälle eräät palstan osat vaihtuvat ruotsiksi. Ja kyllä, olen asettanut palstan kieleksi ruotsin.
111na
Elite Member
Elite Member
Viestit: 9127
Liittynyt: 16:21, 27.12.2003

Viesti Kirjoittaja 111na »

Juu aika hassua, että vain tunnilla vaihtuu. Kesäaikaan tämä siis liittyy. Nytkin kun näin tämän viestisi (olin ulkona), kellonajat olivat omassani 17.13 ja sinun 17.28. Ja tällä hetkellä näen kun kirjoitan (kirjautuneena :roll: ), että nuo lähetysajat ovat tuntia siitä edellä eli oikein.

Ei sillä että tätä tarvitsisi korjata, mutta ihan tiedoksi. Ihmettelen vain vaihtuuko muillakin nuo ja meneekö siinä koko ketjun ajat silloin uusiksi... pakkohan se on.. 8O
Didi
Katalysaattori
Katalysaattori
Viestit: 626
Liittynyt: 16:52, 21.10.2001
Paikkakunta: Talo

Viesti Kirjoittaja Didi »

liina kirjoitti:Ihmettelen vain vaihtuuko muillakin nuo
Kokeilin, ja kyllä ne vaihtuivat.

Entäpä jos keskityttäisiin vain lukemaan ja kirjoittamaan viestejä kellon kyylämisen asemesta? Viestithän pysyvät uusina ja lukemattomina kellonajasta riippumatta siihen asti kunnes olet klikannut ne/niitä. Tarkoittaa siis sitä, että vaikka kello näyttäisikin väärin - olitpa sisällä tai ulkona - et menetä minkään viestin lukemisen mahdollisuutta.
111na
Elite Member
Elite Member
Viestit: 9127
Liittynyt: 16:21, 27.12.2003

Viesti Kirjoittaja 111na »

Didi kirjoitti: Entäpä jos keskityttäisiin vain lukemaan ja kirjoittamaan viestejä kellon kyylämisen asemesta? Viestithän pysyvät uusina ja lukemattomina kellonajasta riippumatta siihen asti kunnes olet klikannut ne/niitä. Tarkoittaa siis sitä, että vaikka kello näyttäisikin väärin - olitpa sisällä tai ulkona - et menetä minkään viestin lukemisen mahdollisuutta.
Keskitytään vain! Olmeisesti kaikkien palstan viestien kellonajat muuttuvat samalla ja yksikään ei mene sekaisin lähetysjärjestyksessä. Sitähän minä ensin vähän pelkäsin! :D
Didi
Katalysaattori
Katalysaattori
Viestit: 626
Liittynyt: 16:52, 21.10.2001
Paikkakunta: Talo

Viesti Kirjoittaja Didi »

liina kirjoitti:Olmeisesti kaikkien palstan viestien kellonajat muuttuvat samalla
Näin on. Kaikki vaihtuvat samassa suhteessa aina joko yhdellä tunnilla eteen- tai taaksepäin (sehän se tästä vielä puuttuisi, että ne muuttuisivat sivusuunnassakin!) :o. Mutta toden totta, viestijärjestys siis säilyy oikeana ja akvaarioaiheiseen keskusteluun tarkoitettu foorumi toimii ilman sen suurempia ongelmia.
111na
Elite Member
Elite Member
Viestit: 9127
Liittynyt: 16:21, 27.12.2003

Viesti Kirjoittaja 111na »

Didi kirjoitti: (sehän se tästä vielä puuttuisi, että ne muuttuisivat sivusuunnassakin!) :o..
Tiedä jos sellainenkin aika vielä koittaa...
Didi kirjoitti: Mutta toden totta, viestijärjestys siis säilyy oikeana ja akvaarioaiheiseen keskusteluun tarkoitettu foorumi toimii ilman sen suurempia ongelmia.
Toimiihan tämäkin. 8O Kiitoksia, Didi!
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Bugit ym. ongelmat”