Mitä ostit TAS:n huutokaupasta syksyllä 2014?

Täällä keskustelu on vapaata, kunhan homma pysyy hyvän maun ja käytöksen rajoissa ja keskustelu jotenkin koskettaa akvaarioita. Muu yleinen keskustelu -> ""Off-Topic" ja äänestykset"-ryhmään.

Valvoja: Moderaattorit

Vastaa Viestiin
Anniquu_
Advanced Member
Advanced Member
Viestit: 1330
Liittynyt: 16:07, 28.03.2009
Akvaarioseurat: TAS
Paikkakunta: Kangasala

Mitä ostit TAS:n huutokaupasta syksyllä 2014?

Viesti Kirjoittaja Anniquu_ »

Otsikossa siis olennainen, mitä löytyi huutokaupasta? :D

Mä löysin periaatteessa kaiken, mitä olin "oikeasti etsimässä", eli sain vihdosta viimein sen Vesuvius-suokin, kurkkutelineen sain myös huudosta ja marketista löysin kelluvan levämagneetin. Nuo oli tavallaan ostoslistalla, sitten huudosta lisäksi läjä heräteostoskasveja ja marketista löytyi sopivasti kokeiluun purkki Seachem Equilibriumia. Niin ja huudosta myös pohjalannoitetta pussinpohjalllinen. Ja Leventen myyntipöydältä pussillinen seeprakaloja.
Oli kyllä oikein onnistunut huutispäivä. :)
maketzu
Advanced Member
Advanced Member
Viestit: 2408
Liittynyt: 09:35, 26.09.2001
Akvaarioseurat: TAS
Paikkakunta: Loppi, Kormu City
Viesti:

Re: Mitä ostit TAS:n huutokaupasta syksyllä 2014?

Viesti Kirjoittaja maketzu »

Tänne tuli itse huudosta yksittäinen vesimiekkalaji (tarkempaa lajia ei määritelty) sekä kasvipihdit (hyvä juttu tuossa isoimmassa altaassa). Marketista tuli ostettua vitamelalehteä. Sekä TAS:lta melko runsaasti laavakiveä.

Myytävää oli kyllä nyt yllättävän vähän. Kaloja odotin enemän olevan. Mukava ja leppoisa päivä kuitenkin oli :) Kiitos taas TAS:lle.
Makevaario Tuossa uudistettua sivustoa. Käykääpä äänestämässä galluppiin ja laittamassa palautettakin :) Toivottavasti olet vakiokävijä. Käy vastaamassa kyselyyn.
Makevaario esittää Youtube-kanavani, jossa akvaariovideoitani. Käy katsomassa.
Ginka
Junior Member
Junior Member
Viestit: 157
Liittynyt: 21:23, 10.07.2008
Akvaarioseurat: TAS
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: Pirkkala

Re: Mitä ostit TAS:n huutokaupasta syksyllä 2014?

Viesti Kirjoittaja Ginka »

Olin ensimmäistä kertaa akvaariohuutokaupassa ja kokemus oli todella kiva ja jäi hyvä mieli ja kevyt lompakko :D

Huusin ja ostin (liikaa) kasveja, sisäsuodattimia, sisustuselementtejä akvaarioon ja tarttuipa vielä juuri ennen ovesta ulos lähtöä mukaan kirsikkabarbeja. Jäin kaipaamaan lamppua, mutta täytyy sitten vain hankkia se muualta.
140l + 52l Aasia, taistelukalojen kasvatusta. Kesyhiiriä nimellä Ginka's.
Miss_Molton
Senior Member
Senior Member
Viestit: 802
Liittynyt: 11:34, 27.01.2008
Akvaarioseurat: LAS
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: Vantaa

Re: Mitä ostit TAS:n huutokaupasta syksyllä 2014?

Viesti Kirjoittaja Miss_Molton »

Sain hankittua kirsikkasukarapuja, punaisia kiekkokotiloita, sisustuselementtejä (kookospähkinöitä, saviluola ja rihkamasilta), kierteisvallisneriaa, vihreää melalehteä ja valaisimen, sekä TASilta Satekin lannoitteita.

Kiitos TASille järjestämisestä :)
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleistä keskustelua (akvaario)”