Roskakotiloiden kasvatus

Muihin ryhmiin sopimattomat kalat (sateenkaarikalat, sädekalat, pallokalat jne.), mukaan lukien muut "örkit".

Valvoja: Moderaattorit

Vastaa Viestiin
Felikez
Junior Member
Junior Member
Viestit: 98
Liittynyt: 13:29, 21.04.2010
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: Oulu

Roskakotiloiden kasvatus

Viesti Kirjoittaja Felikez »

Tällaisen projektin aloitin, otin 2-litrasen lasipurkin ja nypin sinne kaikki näkösällä seikkailleet postitorvet. Laitoin lisäksi yhen pienen kasvin, hiekkaa, simpukankuoren ja palan mangrovea.

Tarkotuksena ois siis kasvattaa näitä petokotiloille ruuaksi. Ja mikspä ei vois murskata sukaravuille kunhan ensin saapuvat perille :)

Mitähän mun pitäis vielä ottaa huomioon? Ruokaa aion antaa näille hiutaleen päivässä-kahdessa, tuon yhden pikkukasvin voivat syödä jos haluavat. Mitä muuta voi tarjota, kurkkua tai salaattia ehkäpä?

PS. Jos joku haluaa lahjoittaa roskakotiloita niin otan vastaan ;)
Syntymävuosi 1989, akvaarioharrastelua vuodesta 1995. Ei paha!
Butterflies
Advanced Member
Advanced Member
Viestit: 1116
Liittynyt: 21:40, 28.04.2011
Sukupuoli: Mies
Paikkakunta: Turku

Re: Roskakotiloiden kasvatus

Viesti Kirjoittaja Butterflies »

Mä havaitsin just ensimmäiset 4 yksilöä, kasvien mukana tulleita! :D Jos tuosta paljonkin lisääntyvät niin voin yrittää metsästää niitä sulle, jos vaan jaksat Turusta asti hakea..! :D
Felikez
Junior Member
Junior Member
Viestit: 98
Liittynyt: 13:29, 21.04.2010
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: Oulu

Re: Roskakotiloiden kasvatus

Viesti Kirjoittaja Felikez »

Butterflies kirjoitti:Mä havaitsin just ensimmäiset 4 yksilöä, kasvien mukana tulleita! :D Jos tuosta paljonkin lisääntyvät niin voin yrittää metsästää niitä sulle, jos vaan jaksat Turusta asti hakea..! :D
Ehken ihan Turusta asti :D Voi olla, että sulla on kohta niin paljo niitä, että tuot ne mulle vaan päästäkses eroon ;)
Syntymävuosi 1989, akvaarioharrastelua vuodesta 1995. Ei paha!
Lisa
Katalysaattori
Katalysaattori
Viestit: 7365
Liittynyt: 17:01, 03.10.2001
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Roskakotiloiden kasvatus

Viesti Kirjoittaja Lisa »

Tästä ketjusta saattaisi olla jotain apua. :)
Kun syö kylliksensä, ajattelee sivistyneesti ja ihmeen hienosti monesta asiasta.
Butterflies
Advanced Member
Advanced Member
Viestit: 1116
Liittynyt: 21:40, 28.04.2011
Sukupuoli: Mies
Paikkakunta: Turku

Re: Roskakotiloiden kasvatus

Viesti Kirjoittaja Butterflies »

Felikez kirjoitti:
Butterflies kirjoitti:Mä havaitsin just ensimmäiset 4 yksilöä, kasvien mukana tulleita! :D Jos tuosta paljonkin lisääntyvät niin voin yrittää metsästää niitä sulle, jos vaan jaksat Turusta asti hakea..! :D
Ehken ihan Turusta asti :D Voi olla, että sulla on kohta niin paljo niitä, että tuot ne mulle vaan päästäkses eroon ;)
Saa nähdä :) Kai raitanuoliaiset ne sitten joskus syövät, kunhan saapuvat.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Muut kalat ja eliöt”