![Evil or Very Mad [}:)]](./images/smilies/icon_evil.gif)
Mitä maksavat kotomaassa? tuollahan olisivat maksaneet 21,90 eur per kipale. Haaparannalla pyysi päättömän tinkaamisen jälkeen 380 sek (ab. 41,50eur) kappaleesta, eli mennäänkö merta edemmäs kalaan, mitä esim. etelän liikkeet noista huutaa?
Valvoja: Moderaattorit
lisätietokohtaan voi laittaa pyynnön, että ennen lähetystä ilmoittavat, jos jotain tuotetta ei ole saatavilla. Jos eivät ilmoita pyynnöstä huolimatta, minä olisin niin ilkeä, että laittaisin paketin asiakaspalautuksena takaisin... Noutamatta ei kannata jättää, koska silloin joutuu maksaa palautuksesta aiheutuneet kulut.skare kirjoitti:Tuo on muuten ärsyttävää kun eivät ilmoita, että tavaraa ei ole saatavilla, vaan kylmästi jättävät sen pois laskusta. Olisi ihan kiva jos voisivat ilmoittaa niin sitten voisi ottaa jotain muuta tilalle...
Jos olisin toista sukupuolta, niin sanoisin että parta ehtii kasvaa tilausta odotellessa. Melkein se ehti kasvaa tilausta tehdessäkin, kun en ihan heti hiffannut miten sivuilla oleva maksuaparaatti saatiin suostuteltua yhteystyöhön. Toimittivat kuitenkin kaiken mitä tilasinkin ja näppärähän tuo on, kunhan ensin keksii miten se toimii. Tilaisin uudelleenkin jos tuotevalikoimassa olisi haluamiani tuotteita. Suosittelen sillä kohtuullisella viivevarauksella.mjalava kirjoitti:No tuo Seame.com:han vaikuttaa lähes liian hyvältä ollakseen totta. Hinnat suunnilleen samat ja osin halvemmatkin kuin muilla (no, lähinnä pumppuja katsoin kun niistä oli juuri puhetta) ja toimitus käytännössä aina ilmaiseksi (alk. 40€). Valikoima on aika pieni. Muilla kokemuksia näiden luotettavuudesta, toimitusajoista yms?
Joo, siis tottakai olen laittanut tuohon lisätietokohtaan juurikin tuollaisen pyynnön. Vaan eipä näytä suuresti auttavan. Kerran ärsytti erityisesti, kun organisoin kimppatilauksen nimenomaan saadakseni itselleni ulkosuodattimen, ja sitten kaikki muut (muiden!) tavarat tulivat mutta ei sitten sen minun suodattimeni. Suodattimen kohdalla oli laskussa nollat niin määrän kuin summankin kohdalla, mutta ei minulle ilmoitettu asiasta mitään etukäteen pyynnöistä huolimatta.aqua2002 kirjoitti:lisätietokohtaan voi laittaa pyynnön, että ennen lähetystä ilmoittavat, jos jotain tuotetta ei ole saatavilla. Jos eivät ilmoita pyynnöstä huolimatta, minä olisin niin ilkeä, että laittaisin paketin asiakaspalautuksena takaisin... Noutamatta ei kannata jättää, koska silloin joutuu maksaa palautuksesta aiheutuneet kulut.skare kirjoitti:Tuo on muuten ärsyttävää kun eivät ilmoita, että tavaraa ei ole saatavilla, vaan kylmästi jättävät sen pois laskusta. Olisi ihan kiva jos voisivat ilmoittaa niin sitten voisi ottaa jotain muuta tilalle...