Kesätanssiaisten kuvat nähtävissä

Täällä keskustelu on vapaata, kunhan homma pysyy hyvän maun ja käytöksen rajoissa ja keskustelu jotenkin koskettaa akvaarioita. Muu yleinen keskustelu -> ""Off-Topic" ja äänestykset"-ryhmään.

Valvoja: Moderaattorit

saurama
Valopää
Valopää
Viestit: 1880
Liittynyt: 13:54, 12.06.2002
Paikkakunta: Helsinki

Kesätanssiaisten kuvat nähtävissä

Viesti Kirjoittaja saurama »

Ja meillä kaikilla oli niin muukaavaa... Kiitokset kaikille osanottajille akvaristien ”kesätansseihin”. Sea Life oli taas ihan mukava kahlata läpi, ja monelle ensimmäinen kerta koko paikassa. Jostain kumman syystä se ameebapurkki tuntui keräävän lasittuneita silmiä ympärilleen aika hyvin. Lintsin kulmahan oli kuitenkin vasta alkusoitto. Silti osa porukkaa lähti jo karkuun heti ulos päästyämme, kuka milläkin onnettomalla tekosyyllä. Keksityimmästä päästä oli muka autossa hautuva kalapussi...

Tanssilavan suuntaan lähtenyt väki saatiin sullottua autoihin eli emme tukeneet Helsingin Kaupungin Liikennelaitosta. Sitä paitsi maailma vilistää aika paljon mukavampana silmien ohi avo-Impalan takapenkiltä kuin ruuhkaspåran takasillalta. Kolmen auton letka levisi tietenkin heti kättelyssä pitkin poikin, mutta onneksi lähes kaikissa autoissa oli ihminen, joka osasi oikeaan suuntaan eli Töölöntorille, noin kilometrin päähän Linnanmäeltä. Siellä väki hajaantui, jälleen, evästämään. Osa kaipasi lihapullia ja menivät ravintolaan, osa otti lähikaupasta pussikaljaa ja kevyempää evästä (miten ne kolmioleivät voivatkin olla yhtä aikaa sekä kuivia että vetisiä, emmätajuu).

Tässä vaiheessa Aquariston vaimo (tai vielä tätä kirjoittaessa vaimoke) ikävä kyllä simahti aikaerosta ja pitkästä päivästä johtuen. Risto joutui siis ilman soon to be virallista partneriaan kohti hämärtyvää iltaa.

Me trendikkään kevyesti syövät jätimme muun väen odottelemaan alkukeittojaan ja porhalsimme kohti Merimelojien majaa. Jos toki se hieman yllättikin, että koko lössi sai ”lastenlipun” eli menimme alle 25-vuotiaista, tuntui oma olo silti aika nuorelta kun katseli yleisön keski-ikää. Olihan siellä toki paikalla jo Aquado ja akvaariopiirien ulkopuolinen tanssiopettajamme Mila. Ai mitä mitä? No pitihän sitä nyt jonkunlainen ultrapikakurssi yrittää ottaa, että tietäisi edes, mitä ne muut tekevät vaikkei itse osaisikaan. Ei, en oppinut kolmessa vartissa tanssimaan vaikka annetut ohjeet olivatkin erittäin selkeät ja live-havaintomateriaalia tarjoiltiin runsain mitoin.

Aquado oli selkeästi ahkerimmin lavalla, mutta selitelköön hän toimiaan itse paremmin. Länsi-Suomen kirjeenvaihtajamme Nicita pyöri hänkin useaan otteeseen tanssilankuilla. Jaanin kevyesti punertava hiustuppo kulkee niin korkealla, että hänet todistettavasti nähtiin liikkuvan vaaleassa naisseurassa pitkin lattiaa. Epäilyt kohdistuvat pitkälti Marin suuntaan. Minä pyörin vähän yli yhden valssin verran Sateenkaaren kanssa, mutta en edes ehtinyt hakea kun jo komennettiin. Kamala kiire näillä nykyajan naisilla... Se ”vähän yli yhden” tuli siitä, että valokuva-aineiston saamiseksi poljettiin pihamaalla vielä puolitoista tahtia jälkiruoaksi.

Inkoon Pelimanneja oli siinä suhteessa vähän hassu kuunnella, että rumpalin tahti tuntui seilaavan hieman lakisääteistä enemmän. Milloin tultiin perässä laahaten ja milloin etuiltiin.Tai mitäs minä tuosta musiikkilajista tiedän, ehkä se oli vain efekti...

Aquaristokin sai lahjaksi ”suomalaisen kiven”. Kyseinen objekti oli käsityönä valmistettu ja materiaalina käytetty aitoa keraamia. Ainakin erkanemiseemme saakka luola jopa pysyi täysin ehjänä.

Ei kesäjuhlaa ilman virvoikkeita. Kovapäinen kirjoittaja luuli olevansa viileä teräksisen taskumatin kanssa, mutta eihän sitä kehdannut siellä näyttää. Neidoilla olleet limonaatipullot olivat paljon sopivampia pöydällä. Sekoitukset vaihtelivat ihan tutusta ja turvallisesta Masinol-pohjaisesta sofistikoituneempiin mixeihin.

Tanssiaisissa oli myös arvonta, mutta meille jäi tunne, ettei niillä lastenlipuilla olisi oikeasti voinut voittaa mitenkään. Vaikka voittajien joukossa olikin tuttuja nimiä kuten Mikko H, ei meille jäänyt palkintoa käteen – mikä ikinä se olisi sitten ollutkaan. Varmaan lippu seuraaviin tanssijaisiin.

Vaan eipä siellä koko iltaa jaksanut olla, tanssimatta varsinkaan. Suunnistimme siis Sateenkaari02:n viinikellarin kautta kohti Hietsun uimarantaa. Ajantajuttomille kerrottakoon, että tässä vaiheessa pikkuviisari oli noin yhdentoista kohdalla. Jatkoilla käyttäydyttiin hillityn asiallisesti kuten sivistyneiden akvaarioharrastajien kuuluukin. Normaalien illanistujaisten tyyliin ääniefekteihin kuului niin puheenpälpätystä, autuaita voihkaisuja kuin myös sekä kierre- että kruunukorkkien ääniä.

Kuvareportaasi ei yletä aivan jatkojen loppuun saakka. Viimeinen kolmikko nimittäin teki vielä lyhyen mutta sitäkin ytimekkäämmän baarikierroksen ja palasi Hietsuun nukkumaan. Olen kuullut tarinaa ihmisestä, jonka piti mennä aamulla yhdeksäksi töihin ja hän mankui edelleen tukka hiekassa työpaikkansa edustalla noin vartin lievää työhalun puutetta.

Kyseinen ihminen ei kuitenkaan ollut viimeinen meidän porukastamme Hietsusta. Minäkin nimittäin palasin puoliltapäivin rannalle, jossa viimeinen bilettäjä otti aurinkoa ja yhden unohtuneen oluen.

Tämän kaiken ja miljoona välissä tapahtunutta asiaa jäi kokematta teiltä kaikilta sohvaperunoilta, jotka tekosyyn tai toisen varjolla jäitte lähtemättä mukaan. Oikeastaan voitte jäädä nurkkaan häpeämään ensi kevääseen saakka. Huhtikuusta alkaen saatte palata normaalielämään ja painua tanssikurssille, perinne on nimittäin syntynyt.

Kahtokaa kuvia, kommentoikaa, paikkailkaa tarinaa, vaatikaa vahingonkorvauksia valheista - minä en vastaa mistään.

http://www.kolumbus.fi/samu.saurama/tanssit03/index.htm
mysli
Advanced Member
Advanced Member
Viestit: 1308
Liittynyt: 15:15, 06.06.2003
Paikkakunta: Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja mysli »

Kylläpä oli leppoisan näköistä. :D Syytän poissaolostani vain ja ainoastaan typeriä suomalaisia kuluttajia, jotka ajoittavat vähäiset koruhankintansa kesään ja jouluun (joulua muuten tehdään kesällä..)
Vaan ensikerralla (kai sellainen jossain muodossa yhä uskalletaan järjestää? [;)] ) sitten.
dth
Senior Member
Senior Member
Viestit: 821
Liittynyt: 21:49, 17.06.2002
Paikkakunta: Helsinki/HAS

Viesti Kirjoittaja dth »

Niin.. Töitä syytän minäkin!! Prkl! [}:)]
Se kun on herätys 04:40, niin ei paljon innosta riekkumaan iltamyöhällä. Mutta nyt alkoi (taas) viikon loma, ja lupaan riekkua iltamyöhään, alkaen tänään.
Mutta kuvat oli hyviä (niinkuin aina) ja tunnistin sieltä muutaman hahmonkin.
Life is just a big illusion, and we all believe in it...
herttis
Junior Member
Junior Member
Viestit: 201
Liittynyt: 11:03, 26.03.2003

Viesti Kirjoittaja herttis »

Kuvista oikein huokui Suomen kaunis kesä 8) . Pliis, jotta meikkäläinenkin pääsisi joskus niin kokoonnutaan uudelleen vaikka syksyllä... :mrgreen:
H.E.R.T.T.I.S
Huomaamaton Etukuponkienkerääjä Rautainen Torikauppias ja Tahattoman Intohimoinen Salapoliisi
Tom80
Junior Member
Junior Member
Viestit: 151
Liittynyt: 15:28, 24.10.2002
Sukupuoli: Mies
Paikkakunta: Pudasjärvi

Viesti Kirjoittaja Tom80 »

Mukavia kuvia. Pystyi melkein liittyyn joukkoon pelkkien kuvien perusteella :)

Yksi kuva joka minua miellytti oikein kunnolla on linkissä. Syytä sille en osaa sanoa miksi just toi...no se vain on jotenkin hieno kuva minun mielestä. Kuva kertoo paljon.

http://www.kolumbus.fi/samu.saurama/tan ... ges/71.htm
herttis
Junior Member
Junior Member
Viestit: 201
Liittynyt: 11:03, 26.03.2003

Viesti Kirjoittaja herttis »

Toi on syvällistä 8) Jotain todella kaunista ja pysyvää. Luonto ja sen monimuotoisuus mihin kaikki pyrimme. Kuva on myös ajaton. Ja siinä on ajatus mukana eli mitä kuvattava ajattelee. Outoa 8O
H.E.R.T.T.I.S
Huomaamaton Etukuponkienkerääjä Rautainen Torikauppias ja Tahattoman Intohimoinen Salapoliisi
Piitulainen
Member
Member
Viestit: 406
Liittynyt: 14:29, 24.07.2002

Viesti Kirjoittaja Piitulainen »

Samaa kuvaa ihailin minäkin.

Siinä on kauniit värit :D
saurama
Valopää
Valopää
Viestit: 1880
Liittynyt: 13:54, 12.06.2002
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja saurama »

Kiva kun kuvista pidetään. Vaan oli siellä itse paikan päällä vielä paljon kauniimpaa. Kuvien numeroista voi myös päätellä, paljonko yleisöltä on sensuroitu. Itse osallistujathan näkevät tietysti kaikki kuvat. Ajattelin, että en kerro kenestäkään kuvissa olevista henkilöllisyyttä. Jokainen haluava voi sitten itse paljastaa identiteettinsä, jos niin haluaa.

Valokuvaajana pitää vähän piruilla siitä kuvasta 71. Sen kauniit värithän ovat aika vähissä, nuo matalapainenatriumlamput kun tarjoilevat aika tarkkaan vain yhtä ainoaa keltaisen sävyä :mrgreen: Ei sillä, muuten se oli minustakin aika käypäinen.

Nii, ja minuthan tunnistaa esimerkiksi kuvasta http://www.kolumbus.fi/samu.saurama/tan ... ges/21.htm, siinä keskimmäisenä hirnumassa jotain huonoa vitsiä - tai sitten jommasta kummasta tanssikuvasta.
Viimeksi muokannut saurama, 02:31, 02.08.2003. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
kiltsi
Senior Member
Senior Member
Viestit: 656
Liittynyt: 09:57, 17.09.2002
Paikkakunta: Lieksan Akvaarioseura ry

Viesti Kirjoittaja kiltsi »

Wallan utelias olen kuvan henkilöistä, keitä ovatkin? Täältä meiltä on niin hankala tulla teidän "hulabaloihin", vaikka haluttaisikkin! [;)] :roll: :frown: Lähtöjä olisi :mrgreen:
*Kukaan ei vielä ole pilannut silmiään katsomalla elämän valoisaa puolta*
Piitulainen
Member
Member
Viestit: 406
Liittynyt: 14:29, 24.07.2002

Viesti Kirjoittaja Piitulainen »

saurama kirjoitti: Valokuvaajana pitää vähän piruilla siitä kuvasta 17. Sen kauniit värithän ovat aika vähissä, nuo matalapainenatriumlamput kun tarjoilevat aika tarkkaan vain yhtä ainoaa keltaisen sävyä :mrgreen:
Vivahtaa vahvasti oranssiin joka on lempivärini :mrgreen:


Jostain syystä en onnistu täällä lainaamaan onnistuneesti :x

Edit: loppuun [/quote]
-Alix-
Katalysaattori
Katalysaattori
Viestit: 4264
Liittynyt: 09:49, 30.05.2002
Akvaarioseurat: HAF, HAS, SMAS, ja Ciklidistit
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja -Alix- »

Minuakin pysäytti tuo kuva nro 71, vaikka siitä saakin kuvan että istuttiin pälyämässä taivaanrantaa hiljaisina koko illan... Neiti kuvassa saa itse identifioitua jos haluaa. Minä ainakin pälyilen hassulla naamallani esim. kuvasta http://www.kolumbus.fi/samu.saurama/tan ... ges/34.htm Ilmeestä voi päätellä astuileeko herra Saurama juuri varpailleni vai mitä tekee...

Kiitos vielä kaikille, oli todella hauskaa! Piirakkaa ja limppaa (jääpuikon kera) ensi kerralla myös! :mrgreen:
Koralli- ja kasvinisti. Minkäs sille voi.
aquado
Member
Member
Viestit: 406
Liittynyt: 21:21, 01.04.2003
Sukupuoli: Mies
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja aquado »

Kiitokset kaikille, kivaa oli ja kuvat ovat komeita. Vaikka kauniista kohteista tuleekin helpommin myös kauniita kuvia, on minunkin naamani kelvannut muutamaan ruutuun. Mm. kuvassa http://www.kolumbus.fi/samu.saurama/tan ... ges/27.htm olen pysähtynyt hetkeksi tanssin pyörteistä. Koko reissulta päällimmäisenä mieleen jäänyt hyvä henki suorastaan tihkuu kuvassa http://www.kolumbus.fi/samu.saurama/tan ... ges/84.htm.
"Jos ei ole vikaa, älä rupea korjaamaan. Jos vika on todella paha, älä silloinkaan rupea korjaamaan." - Tikrun pieni kirja pomppimisesta
Tulikettu
Starting Member
Starting Member
Viestit: 7
Liittynyt: 01:16, 01.04.2003
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Tulikettu »

Harmi, että jäi välistä, ja asunkin aivan hietsun vieressä. Toki syksyllä tulen, jos vielä viikonloppuun on riennot suunnattu. Nuo rantakuvat ovat kultaisia juuri tuon valon takia, ikävää(kö?). Minäkin jäin kaipaamaan ihmisten nimiä, tai lähinnä kai niitä nimimerkkejä. Tällaisena yksinäisenä yönä viidennessä kerroksessa tuntuu, ettei nörden elämään ehkä sittenkään riitä pelkät valokuvat elämästä... :)



http://www.kolumbus.fi/samu.saurama/tan ... ges/13.htm

Tuolla kuvalla on sielu.
nannu
Member
Member
Viestit: 389
Liittynyt: 00:55, 08.01.2003
Paikkakunta: Oulun eteläinen

Viesti Kirjoittaja nannu »

Kati
Advanced Member
Advanced Member
Viestit: 1423
Liittynyt: 13:42, 22.01.2002
Paikkakunta: Helsinki; TAS
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Kati »

Sateenkaari02 kirjoitti:Minuakin pysäytti tuo kuva nro 71, vaikka siitä saakin kuvan että istuttiin pälyämässä taivaanrantaa hiljaisina koko illan... Neiti kuvassa saa itse identifioitua jos haluaa.
Tuo neiti en ole minä, mutta olikos tuo taustan vaalea hahmo se ilkosillaan heilunut herra.. :P? Uteliaille mainittakoon, että kyseinen esiintyjä ei ollut kukaan seurueestamme [;)].

Minä olen se, joka mm. syön (kuva 47) ja juon (kuva 28 ).


Kati
Mari Kurki
Elite Member
Elite Member
Viestit: 6450
Liittynyt: 23:09, 10.01.2002
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: Espoo, HAS

Viesti Kirjoittaja Mari Kurki »

Okei, puhdistetaanpas minun maineeni jo tässä heti alkuunsa. Minä en tanssinut! Ei, en todellakaan osaa ja sen verran täytyy toisten varpaita kunnioittaa, että tunnistaa omat rajansa. Muisti pätkii sen suhteen kovasti, ketä Jaani siellä lavalla pyöritteli, mutta tämä pellavapää se ei siis ollut.
Minä kun en viihdy kovin hyvin kameran edessä, niin olen onnistunut tapani mukaan aika hyvin välttelemään tälläkin kertaa, mutta sauramaan voi näköjään silti aina luottaa. Pari otosta, mistä naamani voi tunnistaa on eksynyt sensuurin läpi...
Tässä:http://www.kolumbus.fi/samu.saurama/tan ... ges/31.htm Se vaalea tätsky keskellä ja tässä: http://www.kolumbus.fi/samu.saurama/tan ... ges/42.htm Juottomestarina.
En käy enää juurikaan foorumilla. Yhteydenotot tärkeissä asioissa: riesale@hotmail.com En vastaile yksityisesti tuleviin kalasto-, tauti- ymv. kyselyihin.
KatjaN
Senior Member
Senior Member
Viestit: 918
Liittynyt: 20:52, 04.12.2001
Paikkakunta: Kerava
Viesti:

Viesti Kirjoittaja KatjaN »

Hmm... kuvassa 35 minä juomassa sauraman 'taikajuomaa'. Kuvassa 39 ihastelemassa... no... jäitä? siinä oikealla. Ja tuo ponnari kuvassa 71 taitaa myöskin kuulua minulle, mutta oliko siellä horisontissa jotain miehiä ilkosillaan?
Lea
Junior Member
Junior Member
Viestit: 126
Liittynyt: 01:23, 19.04.2003
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Lea »

Kyllä sitten harmittaa, kun mukaan en päässyt, vaikka olisin halunnut, en nääs saanut lapsenvahtia mistään ja se on aika hyvä syy. Tuollaista 1v ja 10 kk ei paljoon kotiin jätetä yksin.
Viikonloppuna tämä asia olisi ollut helpompi järjestää, joten voisko seuraava tapaaminen olla viikonloppuna ?
saurama
Valopää
Valopää
Viestit: 1880
Liittynyt: 13:54, 12.06.2002
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja saurama »

Vaikuttaa siltä, että puupäisille akvaristitapaamisille olisi vähintäänkin sosiaalinen tilaus. Pitänee siis pistää "tikkuilta" pystyyn ja raapia puuta kynsien alle. Eiköhän joku ulkoilmahäppeningi saada sohellettua ennen lumentuloa...
KatjaN kirjoitti:kuvassa 35 minä juomassa sauraman 'taikajuomaa'
Se oli ihan bensaa, ei sen erikoisempaa...
Tulikettu kirjoitti:Tuolla kuvalla on sielu.
Kuvassa näkynyttä neitoa hieman hihitytti kun luki kommentin, ei ilmeisesti olettanut olevansa niin sielukas [;)]
Nicita
Starting Member
Starting Member
Viestit: 37
Liittynyt: 12:10, 21.02.2003
Paikkakunta: Lieto

Viesti Kirjoittaja Nicita »

Taisinpas olla sitten ainoa, joka ulkopaikkakuntalaisena uskalsi lähteä mukaan. Onneksi lähdin ja kiitos kaikille riemukkaasta illasta! Tuli nähtyä ensimmäistä kertaa Sea Life, sekä nyt voinen sanoa käyneeni Lintsillä, tai ainakin kävelleeni sen läpi :D . Tanssimaankin pääsin, kiitos Aquado ja Jaani kärsivällisyydestä. Kiitos myös Sateenkaari02:lle loistavasta majoituksesta, jota ilman tanssi-ilta olisi jäänyt haaveeksi. Jos jotakuta kiinnostaa niin naama löytyy esimerkiksi kuvasta 21 Sauraman vierestä.
Henkilökohtaisesti pidän uuden oppimisesta, mutta en vain aina pidä siitä, että minua opetaan.
-Winston Churchill-
saurama
Valopää
Valopää
Viestit: 1880
Liittynyt: 13:54, 12.06.2002
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja saurama »

Nicita kirjoitti:Taisinpas olla sitten ainoa, joka ulkopaikkakuntalaisena uskalsi lähteä mukaan.
Olihan tuosta vähän lähempää sentään Mjalava ja Pallokala, ensimmäinen Siuntiosta ja toinen Karkkilasta. Mutta kyllä Lieto-city oli kauimmainen.Tai no, ainakin umpihelsinkiläiselle Siuntio ja Karkkila ovat jo kaukana kun sinne sinne ei pääse vartissa luistimilla...

Mutta teretulemast ehdottomasti seuraavaankin mihinikinä kun sellainen järjestetään.
mjalava
Advanced Member
Advanced Member
Viestit: 1724
Liittynyt: 16:07, 03.12.2002
Paikkakunta: Siuntio

Viesti Kirjoittaja mjalava »

saurama kirjoitti: Olihan tuosta vähän lähempää sentään Mjalava ja Pallokala, ensimmäinen Siuntiosta ja toinen Karkkilasta. Mutta kyllä Lieto-city oli kauimmainen.Tai no, ainakin umpihelsinkiläiselle Siuntio ja Karkkila ovat jo kaukana kun sinne sinne ei pääse vartissa luistimilla...
Joista mainituista vähintään toinen eli minä olen kuvassa 84, oikeanpuoleinen. Ja esiinnyn myös kuusysissä (kuvan numero!) aavistuksen huomiotaherättävässä asennossa, sentään onneksi uimarantaa ajatellen epäasianmukaisesti pukeutuneena.

Siuntio on lähellä, eikä Karkkilaankaan kauan hurauta. Mutta ulkopaikkakuntalaiseksi lienee itsensä myönnettävä.

Samu, kuvat ovat todella hienoja. Tuo natriumlamppujen antama sävy vaikuttaa kuvissa todella tunnelmalliselta. Ehkä arvata saattaa että tällä porukalla kelvineistä hölötettiin keskellä yötä uimarannallakin, niin on harrastuksen myötä päät vettyneet.

Hienoa oli olla ilta ystävien ja harrastustovereiden seurassa. Toiset tapasin ensi kertaa, mutta aika monen kanssa ovat tiet ristenneet aiemminkin. Ja toivottavasti polut kulkevat samoja seutuja ristiin rastiin tästä eteenkinpäin.

Mika
saurama
Valopää
Valopää
Viestit: 1880
Liittynyt: 13:54, 12.06.2002
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja saurama »

mjalava kirjoitti:Hienoa oli olla ilta ystävien ja harrastustovereiden seurassa. Toiset tapasin ensi kertaa, mutta aika monen kanssa ovat tiet ristenneet aiemminkin. Ja toivottavasti polut kulkevat samoja seutuja ristiin rastiin tästä eteenkinpäin.
Eiköhän sitä jotain hullua keksitä. Seuraavaan tapaamiseen on vain suunnitelmissa vielä pimeämpi tunnelma. Todennäköisesti myös paitoihin kannattaa ottaa hihat. Eikä sitä seuraavaa tapaamista edes tarvitse odottaa pikkujouluaikaan saakka.

Ahaa! Kuulin selvästi useammankin ihmisen huokaavan, että kameraa ei sitten olekaan paikalla jos ollaan vielä pimeämmässä. Vaan ei pidä paikkaansa. Aion jääräpäisesti roudata helvetinkoneen mukanani ja ottaa kuvia - ilman salamaa. Siis "hei onks kellään, eiku valovoimaista laajakulmaa"...

Vakavissaan ottaen jollekin Canonin 35/2 (24/1.4L tai 35/1.4L jos joku on moisen raaskinut hankkia) tai Sigman 20-24-28/1.8:lle olisi erittäin paljon käyttöä. Lainaishaluiset saavat tehdä jonon... Tuolla rannalla valoa riitti ISO1600 herkkyydelle 1/10s valotusaikoihin aukolla 2.8. Eli kaikki kuvanneet tietävät, että sitä todellakaan ei ollut paljoa - varsinkaan liikkuvien kohteiden käsivarakuvaukseen. Tietysti jos kompastuisin vahingossa itse sopivaan rahatukkoon voisi Sigman 20/1.8:n vaikka tilatakin germaaneilta.
Mari Kurki
Elite Member
Elite Member
Viestit: 6450
Liittynyt: 23:09, 10.01.2002
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: Espoo, HAS

Viesti Kirjoittaja Mari Kurki »

saurama kirjoitti:Eiköhän sitä jotain hullua keksitä. Seuraavaan tapaamiseen on vain suunnitelmissa vielä pimeämpi tunnelma. Todennäköisesti myös paitoihin kannattaa ottaa hihat. Eikä sitä seuraavaa tapaamista edes tarvitse odottaa pikkujouluaikaan saakka.
KAUPUNKISOTAA LASEREILLA? Jos juu, niin tää on takuuvarmasti mukana!
Viimeksi muokannut Mari Kurki, 20:38, 04.08.2003. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
En käy enää juurikaan foorumilla. Yhteydenotot tärkeissä asioissa: riesale@hotmail.com En vastaile yksityisesti tuleviin kalasto-, tauti- ymv. kyselyihin.
Jaani
Senior Member
Senior Member
Viestit: 537
Liittynyt: 15:19, 21.08.2002
Akvaarioseurat: HAS
Sukupuoli: Mies
Paikkakunta: Tuusula

Viesti Kirjoittaja Jaani »

saurama kirjoitti:
Tulikettu kirjoitti:Tuolla kuvalla on sielu.
Kuvassa näkynyttä neitoa hieman hihitytti kun luki kommentin, ei ilmeisesti olettanut olevansa niin sielukas [;)]
Tuskin se sielu minustakaan tuohon kuvaan sitten tulee. Kuvan sielu leijuu kai jossakin meidän välillä :) Olen se tyyppi taustalla, joka yrittää syöttää sormeaan rauskulle.

-Jaani-
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleistä keskustelua (akvaario)”