En saa uutta salasanaa sähköpostiini

Tänne ilmoituksia mahdollisista (todennäköisistä) bugeista ym. häiriöistä.

Valvoja: Moderaattorit

Vastaa Viestiin
Vieras

En saa uutta salasanaa sähköpostiini

Viesti Kirjoittaja Vieras »

Hei!

Minulla oli täällä noin vuosi sitten käyttäjänimenä artzuli.

Nyt kun akvaariokärpänen puraisi uudelleen, ja halusin kirjautua omaan tiliini, en muistanutkaan salasanaani, joten tilasin uuden salasanan sähköpostiini. Salasanan sanottiin lähteneen sähköpostiini, mutta en ole saanut vielä yhtäkään viestä aw:ltä.

Käyttis: Artzuli
s.posti: artzuli@jippii.fi

Olen kokeillut salasanan tilaamista monta kertaa...
Vieras

Viesti Kirjoittaja Vieras »

Voisiko joku moderaattori auttaa?
rain-
Katalysaattori
Katalysaattori
Viestit: 3519
Liittynyt: 02:55, 04.11.2001
Sukupuoli: N/A

Viesti Kirjoittaja rain- »

Vilkaise roskapostilootaan. Oletko varma, että käytit tuota sähköpostiosoitetta myös silloin?
Vieras

Viesti Kirjoittaja Vieras »

joo katoin sinnekkin, ja olen varma koska:

ensin kokeilin käyttistä plus nykyistä s.postiani ja vastaus oli ettei täsmää, sitten kokeilin vanhaa s.postiani, eli juuri artzuli@jippii.fi , ja silloin sanoo että uusi salasana on luotu ja lähetetty...
Kaizu
Imperaattori
Imperaattori
Viestit: 2881
Liittynyt: 16:42, 21.10.2001
Sukupuoli: Mies
Paikkakunta: Kuopio
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Kaizu »

Itse kokeilin juuri tuota uuden salasanan lähetystä ja hyvin tuli viestit perille spostiin.

Älkää hyvät ihmiset luoko uutta tunnusta siksi, että ette pääse vanhalla sisään. Keskustelu tuollaisessa tilanteessa hoidetaan sähköpostitse ja täältä voi valita sopivan uhrin sähköposteilleen.
There are no facts, only interpretations. -- Friedrich Nietzsche
maspe
Senior Member
Senior Member
Viestit: 969
Liittynyt: 15:17, 18.08.2003
Paikkakunta: Oulu, Uleåborg

Viesti Kirjoittaja maspe »

Kaizu kirjoitti:Älkää hyvät ihmiset luoko uutta tunnusta siksi, että ette pääse vanhalla sisään. Keskustelu tuollaisessa tilanteessa hoidetaan sähköpostitse ja täältä voi valita sopivan uhrin sähköposteilleen.
Ja siis nimenomaan noille Administraattoreille (Sam Salonen, Pehis tai Kaizu) sähköpostia, me tavalliset moderaattorit emme voi mitään näille sähköpostiongelmille tai salasanan hukkumisille.
Vieras

Viesti Kirjoittaja Vieras »

Selvä postia laitoin modille.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Bugit ym. ongelmat”