Eri nuoliaisia?

Monnit, nuoliaiset ja muut pohjalla elävät kalat.

Valvoja: Moderaattorit

Vastaa Viestiin
AY
Junior Member
Junior Member
Viestit: 244
Liittynyt: 18:05, 12.02.2006
Sukupuoli: Nainen

Eri nuoliaisia?

Viesti Kirjoittaja AY »

Viihtyvätkö eri nuoliaiset keskenään...tai onko joitakin lajeja joita ei kannattaisi samaan altaaseen missään nimessä laittaa?
Siis ei pelkästään vesiarvojen tai lämmön suhteen vaan luonteen...
valde
Junior Member
Junior Member
Viestit: 84
Liittynyt: 10:41, 10.11.2006
Sukupuoli: Mies
Paikkakunta: Järvenpää

Re: Eri nuoliaisia?

Viesti Kirjoittaja valde »

Itselläni uiskentelee samassa akvassa harlekiini-, raita- ja luultavasti verkkonuoliaisia. Hyvin tulevat keskenään toimeen kunhan saman lajin edustajia on "parvet".

Akvaario on iso kulma-akvaario, jossa riittää tarpeeksi pohjapinta-alaa sekä piiloja.
Liiallista suodatustehoa ei ole olemassakaan...
Butterflies
Advanced Member
Advanced Member
Viestit: 1116
Liittynyt: 21:40, 28.04.2011
Sukupuoli: Mies
Paikkakunta: Turku

Re: Eri nuoliaisia?

Viesti Kirjoittaja Butterflies »

Anteeksi, olen täysin uusi täällä enkä ymmärrä sivustosta mitään ... miten pystyn aloittamaan uuden keskustelun? Kun en tiedä .. vastaamaan näköjään voin, mutta en löytänyt paikkaa josta voin aloittaa uuden keskustelun. Onko se sama asia kuin viesti? Ja mistä voi lähettää kysymyksiä jollekkin yklemmälle taholle? Näyttää todella sekavalta tämä sivusto, en osaa tehdä muuta kuin vastata viestiin, auttakaa mua pliis!

Sit toiseen asiaan. Kuinka suuren akvaarion vaatis:
Noin 5-7 nuoliaista (kääpiö-, raita-, verkko- ja harlekiini lähinnä)
Pieni parvi piikkisilmiä
Muutama partis ?

Kiitoksia vastauksistanne jo etukäteen, toivon että joku auttaa minua hädässä! Ja anteeksi kun kirjoitin tällä lailla tänne mutta kun en osaa muuta!
AY
Junior Member
Junior Member
Viestit: 244
Liittynyt: 18:05, 12.02.2006
Sukupuoli: Nainen

Re: Eri nuoliaisia?

Viesti Kirjoittaja AY »

Butterflies kirjoitti:Anteeksi, olen täysin uusi täällä enkä ymmärrä sivustosta mitään ... miten pystyn aloittamaan uuden keskustelun? Kun en tiedä .. vastaamaan näköjään voin, mutta en löytänyt paikkaa josta voin aloittaa uuden keskustelun. Onko se sama asia kuin viesti? Ja mistä voi lähettää kysymyksiä jollekkin yklemmälle taholle? Näyttää todella sekavalta tämä sivusto, en osaa tehdä muuta kuin vastata viestiin, auttakaa mua pliis!

Sit toiseen asiaan. Kuinka suuren akvaarion vaatis:
Noin 5-7 nuoliaista (kääpiö-, raita-, verkko- ja harlekiini lähinnä)
Pieni parvi piikkisilmiä
Muutama partis ?

Kiitoksia vastauksistanne jo etukäteen, toivon että joku auttaa minua hädässä! Ja anteeksi kun kirjoitin tällä lailla tänne mutta kun en osaa muuta!
Keskusteluosion vasemmassa laidassa on "UUSI AIHE"...klikkaappa siitä...kirjoittele ja LÄHETÄ! [;)]
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Monnit ja nuoliaiset”