(Keski-)Pohjanmaan akvaarioihmiset

Täällä keskustelu on vapaata, kunhan homma pysyy hyvän maun ja käytöksen rajoissa ja keskustelu jotenkin koskettaa akvaarioita. Muu yleinen keskustelu -> ""Off-Topic" ja äänestykset"-ryhmään.

Valvoja: Moderaattorit

Vastaa Viestiin
Tuulahelena
Junior Member
Junior Member
Viestit: 176
Liittynyt: 21:01, 20.06.2006
Akvaarioseurat: HAS
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: ROVANIEMI

Re: (Keski-)Pohjanmaan akvaarioihmiset

Viesti Kirjoittaja Tuulahelena »

Nonnih, sillä lailla, kyllä se sen näköisenä siinä olohuoneessa norkoilikin, että vähän kiinostaa. Toisaalta saattoihan se olla siinä kytiksellä, ettet tee mitään hullunkauppoja...

Minä suosittelen kyllä tilaamaan vaikka Kalajoelta eräästä tietystä talosta. Juuri nyt löytyisi erikoistarjouksena 670-litrainen massiivimäntykaappeineen, lähes kaikkine sisälmyksineen ja kolmine monimetalleineen sopuhintaan sanotaanpa 700,- ja rahtikaan ei maksa maltaita...
ninniw81
Senior Member
Senior Member
Viestit: 700
Liittynyt: 09:11, 18.09.2003
Paikkakunta: Kaustinen

Re: (Keski-)Pohjanmaan akvaarioihmiset

Viesti Kirjoittaja ninniw81 »

Mä ottaisin vaikka heti sen Tuulan altaan, jos olis rahaa ja paikka sille. :roll: Mutta onneksi ei ole kumpaakaan, en saa noita edellisiäkään hoidettua. Tai sain minä nitraattitestin tehtyä, jos vielä vois pitkittää vedenvaihtoa... Näytti vasta 50, pahempiakin hetkiä on ollut...

Viherkalasta kun tilasin tuon 317 litraa, niin matkahuollon rahti oli jotain 30e muistaakseni. Sitä luokkaa se olis ollu myös siinä kovan onnen 350-litraisessa altaassa, joka rikkoutui Helsingissä. Kovin paljon isommista en sitten tiedä, että kuljettavatko ja mikä on hinta.
En ole laiska, pelkästään mukavuudenhaluinen.
allablaze
Advanced Member
Advanced Member
Viestit: 1291
Liittynyt: 18:52, 10.11.2003
Akvaarioseurat: TAS
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: Kaustinen

Re: (Keski-)Pohjanmaan akvaarioihmiset

Viesti Kirjoittaja allablaze »

Minulle tuli se 165 senttinen Kiitolinjalla pihaan asti ja setä vielä avitti sen sisälle kanssani :mrgreen: Hintaa rahdille tuli se 30e verran kutakuinkin. Kalajutun kautta tilasin ja kaikkine värkkeineen oli jotain 700e pintaan.
Tarvitsemme eniten rakkautta silloin kun sitä vähiten ansaitsemme.
tetra-76
Member
Member
Viestit: 278
Liittynyt: 00:16, 05.07.2008
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: pyhäjoki

Re: (Keski-)Pohjanmaan akvaarioihmiset

Viesti Kirjoittaja tetra-76 »

Erittäin suuret kiitokset kasveista Kaikulle, joita olit toimittanut ( ja toki muillekkin jos oli muualta tulleita) Sekä kaunis kiitos ja kumarrus TODELLA komeasta perhoskirjoahvenesta. Enpäs ole koskaan nähnyt noin hienoa perhosta ja suurta!!Tuolla se nyt rähisee uudessa altaassa nuutuneen sattaripariskunnan kanssa :roll: Mutta tulipahan sattareihinkin eloa, kun komistus uiskenteli niiden reviirille.Tämä allas on pystytetty nyt mulle , kun Annan timantit on lähtenyt :D Kiitti myös Annalle!
Niistä lehtikaloista.. Juuri tuossa Tuulahelenalta kyselin, että miten mahtaa mun neontetrojen käydä, kun lehtikalat kasvaa? Poika on halunnut nimenomaan näitä kaloja alusta asti, kun altaita on ollut, mutta olen saanut sellasen kuvan jotenkin, että etenkin kutuaikana ovat tosi ärhäköitä. Korjatkaapas jos olen väärässä. Mieli tekis ilahduttaa lasta ja itseä uusilla kaloilla, mutta nuot tetrat haluan suojella kaikelta :)
Anna*
Starting Member
Starting Member
Viestit: 10
Liittynyt: 22:41, 15.01.2005

Re: (Keski-)Pohjanmaan akvaarioihmiset

Viesti Kirjoittaja Anna* »

Tuulahelena kirjoitti:voitas kyllä joskus kokoontua teillekin

Tervetuloa! On tuo allas niin karseen näkönen tällä hetkellä ettei sitä kehtaa esitellä. Virta on niin vähissä etten taho jaksaa pahemmin sitä tonkia. Hyvä että oon viikottain saanu veet vaihettua ja suodattimet putsattua.
tetra-76 kirjoitti:Mieli tekis ilahduttaa lasta ja itseä uusilla kaloilla
Mää voisin ilahduttaa teitä yhellä pienellä seeprakirjoaffenella, seki sano että se tahtois muuttaa takasi kotiin
ninniw81
Senior Member
Senior Member
Viestit: 700
Liittynyt: 09:11, 18.09.2003
Paikkakunta: Kaustinen

Re: (Keski-)Pohjanmaan akvaarioihmiset

Viesti Kirjoittaja ninniw81 »

Mun perhoset kuti taas. 8O Tällä kertaa tiikerilumpeen lehdelle. Tuo typerä kala vain ei tajua, että kudun vahtimiseen olisi helpompikin tapa kuin säntäillä kaiken liikkuvan perään ympäri allasta. :roll: Tällä menolla ne kerkeää kutemaan ainakin kahdesti vielä ennen ku päästään muuttamaan. 8O Ja sitten ei tietysti enää kutua näy, jos omaan altaaseen pääsevät...
En ole laiska, pelkästään mukavuudenhaluinen.
ninniw81
Senior Member
Senior Member
Viestit: 700
Liittynyt: 09:11, 18.09.2003
Paikkakunta: Kaustinen

Re: (Keski-)Pohjanmaan akvaarioihmiset

Viesti Kirjoittaja ninniw81 »

Tänään sain jostain syystä inspiraation ja vaihdoin vettä. Pienempään altaaseen ihan kunnolla ja isoonkin altaaseen 1/4. Ison altaan Eheimin kaivoin kaapista ulos ja siivosin. Se ehtii pöhistä kuukauden verran ennen muuttoa. Toinen moinen Eheimi on odottanut tuossa keskellä olohuonetta jo kuukauden. Sillekin pitäis vissiin tehdä jotain... :roll: Mutta tänään en kyllä enää harrasta! Ihan tarpeeksi, että saan vielä kylppärin siivottua, se on meinaan saman näkönen nyt ku suodatin oli ennen putsausta...
En ole laiska, pelkästään mukavuudenhaluinen.
Kaiku
Senior Member
Senior Member
Viestit: 795
Liittynyt: 13:45, 04.10.2004
Paikkakunta: Keski-Pohjanmaa

Re: (Keski-)Pohjanmaan akvaarioihmiset

Viesti Kirjoittaja Kaiku »

Vikki: Me ollaan menossa tekemään vuoden vaihteessa se Porin keikka ja siinä samalla kyllä tulis toinenkin allas. Tai riippuu tietysti vähän koosta, täytyy konsultoida isäntää, mitä mahtuu kyytiin. Ja multa sais halvalla sen 240 litraisen (120*45*45) joskus vuoden alusta, kunhan saan uuden pyörimään. Laita YV:tä tai soita tai jotain, jos kiinnostaa!

Nyt on muuten se jalusta sisällä, mies oli kaverinsa kanssa punnertanut sen olkkariin. Varmaan täytyy jotain lämmikettä viedä joululahjaksi, että tulee vielä kantamaan lasilaatikkoakin... Oli kuulemma hieman epäillyt homman järkevyyttä :mrgreen: Ulkorakennuksessa odottelee lisäksi 120 kg hiekkaa, joten kyllä se tästä pikkuhiljaa alkaa rullata. Vielä täytyy ihmetellä, mistä ne valot hommaisi. Rahanpuute hiukka hidastaa tätä harrastamista :roll:
Be merrier with a terrier!
ninniw81
Senior Member
Senior Member
Viestit: 700
Liittynyt: 09:11, 18.09.2003
Paikkakunta: Kaustinen

Re: (Keski-)Pohjanmaan akvaarioihmiset

Viesti Kirjoittaja ninniw81 »

Nyt meillä kutee kuparimonniset. 8O Ensimmäistä kertaa yllätin ne tuosta puuhasta. Hirveä ralli! Pitihän kudusta osa noukkia talteen, siis se osa, jota perhoskirjoahvenet ei nähny ennen mua, vaikka muutto painaaki päälle. Ja lisää tulee... Mäti suorastaan turskahtelee noista kaloista pihalle. Ihan ku koko altaassa ei olis muita kaloja ku kuparimonnisia. Yhtään leopardia ei näy missään, ne ei oo ollenkaan touhussa mukana. Eilen kyllä kupari ahdisti varsin halukkaan näkösesti leopardejakin, mutta ne on sitten vissiin vetäytyneet kannon alle seuraamaan tilannetta.

Tai ei sittenkään kupariset oo ainoita kaloja. Perhoskirjoahven rouva on vaihtanut miestä ja kutee taas. :roll: Mikähän noihin mun elukoihin on menny? Ei suodattimen putsaamisesta voi saada tommosia kiksejä!

Meinaa tulla kateus kun lukee teidän muiden hienoista isoista altaista. Pitäis yrittää kysyä isännältä, että saisinko mahdollisesti vaihtaa tuon keittiön nurkkaan ilmestyneen muoviboksin siihen Kaikun 240-litraiseen... :mrgreen: Määrä pysyis samana ja sitä meillä lasketaan.
En ole laiska, pelkästään mukavuudenhaluinen.
allablaze
Advanced Member
Advanced Member
Viestit: 1291
Liittynyt: 18:52, 10.11.2003
Akvaarioseurat: TAS
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: Kaustinen

Re: (Keski-)Pohjanmaan akvaarioihmiset

Viesti Kirjoittaja allablaze »

ninniw81 kirjoitti:Nyt meillä kutee kuparimonniset. 8O Ensimmäistä kertaa yllätin ne tuosta puuhasta. Hirveä ralli! Pitihän kudusta osa noukkia talteen, siis se osa, jota perhoskirjoahvenet ei nähny ennen mua, vaikka muutto painaaki päälle. Ja lisää tulee... Mäti suorastaan turskahtelee noista kaloista pihalle. Ihan ku koko altaassa ei olis muita kaloja ku kuparimonnisia. Yhtään leopardia ei näy missään, ne ei oo ollenkaan touhussa mukana. Eilen kyllä kupari ahdisti varsin halukkaan näkösesti leopardejakin, mutta ne on sitten vissiin vetäytyneet kannon alle seuraamaan tilannetta.

Tai ei sittenkään kupariset oo ainoita kaloja. Perhoskirjoahven rouva on vaihtanut miestä ja kutee taas. :roll: Mikähän noihin mun elukoihin on menny? Ei suodattimen putsaamisesta voi saada tommosia kiksejä!

Meinaa tulla kateus kun lukee teidän muiden hienoista isoista altaista. Pitäis yrittää kysyä isännältä, että saisinko mahdollisesti vaihtaa tuon keittiön nurkkaan ilmestyneen muoviboksin siihen Kaikun 240-litraiseen... :mrgreen: Määrä pysyis samana ja sitä meillä lasketaan.

No onnen pekka... Meillä ei kude enää tasan mikään :( Edes kirsikkabarbit eivät vaivaudu siihen hommaan... No tulisukat sentään lisivät, että niitä Kaiku saat sitten kun vaan haluat.
Tarvitsemme eniten rakkautta silloin kun sitä vähiten ansaitsemme.
Kaiku
Senior Member
Senior Member
Viestit: 795
Liittynyt: 13:45, 04.10.2004
Paikkakunta: Keski-Pohjanmaa

Re: (Keski-)Pohjanmaan akvaarioihmiset

Viesti Kirjoittaja Kaiku »

Hieno juttu Allablaze! :D Tuun joskus poikkeemaan. Se pikkuallas tyhjenee just sopivasti, joten sen voi laittaa rapusille... Miehelle kyllä sanoin, että se jää kuivilleen, mutta naisethan aina voi muuttaa mieltänsä. [;)] Ravuille sitten jotain pikkusinttejä kaveriksi, pikkumonniset ja hehkutetrat on kyllä poltellut mielen perällä jo pidemmän aikaa...
Be merrier with a terrier!
ninniw81
Senior Member
Senior Member
Viestit: 700
Liittynyt: 09:11, 18.09.2003
Paikkakunta: Kaustinen

Re: (Keski-)Pohjanmaan akvaarioihmiset

Viesti Kirjoittaja ninniw81 »

Sillon menee kyllä jo huonosti, jos kirsikkabarbit ei kude. Ne kun ei yleensä mitään muuta teekään... :roll: Vieläkin liimaillaan palloja laseihin, olen nokkinut altaasta ehkä sellaiset 200 munaa ja toiset moiset rikkonut räppäkäpälissäni. Ainakin 100 on vielä pitkin laseja ja kasvien lehtiä. Enää en tuonne limaskapurkkiin kyllä tassujani upota, vetäköön perhoset loput herkkuna. Toivottavasti eivät selviä poikasiksi altaassa, meinaan en halua mitään nuijapäiden metsästystä tammikuussa. Purkeissa saa kasvaa, nuo on suunnilleen vaivatonta kantaa uuteen osoitteeseen ja kipata sielä johonkin altaaseen kasvamaan.

Niin ja virhearvio. Leopardimonnisenkin mahan alta näyttää roikkuvan palleroläjä. Hillitöntä meininkiä. Tuokaa tänne meille vaan kaikki jonka haluatte saada kutemaan. :roll: Tänään se näyttää onnistuvan.

Voikohan nuo kuparit ja leopardit risteytyä? On meinaan menossa semmoset joukkosessiot nyt että... 8O

Mulla on Päiville se punainen lumme, jota katselit hartaasti viimeksi. Se on ottanut sen verran kokoa, että voit ohi kulkiessasi käydä hakemassa. Luulen, että se tuon kokoisena jo selviytyy muutosta. Emokasvi puskee kukkaa ja siitä pitäis taas katkoa ainakin kymmenen kelluslehteä, että pohjallekin pääsisi edes vähän valoa. Niin ja viralliset limaskan tappajaiset vois taas pitää. Senkin vaikka nokkii pois viimeistä hitusta myöden, niin jostain sitä silti aina löytyy ja kun jää yks päivä väliin ettei nouki kaikkea kelluvaa aavistusta pois, niin seuraavana päivänä katastrofi onkin jo levinnyt käsiin...

Sunnuntaina menen hakemaan sitä 126-litraista. Yritin tinkoa isännältä, että josko saisin vielä yhden altaan tai vaihtoehtoisesti viisi kania, mutta jostain syystä se ei lämmennyt. :mrgreen: Katsotaan vaan, niin kohta mulla on viisi kania, neljä akvaariota ja kolme kissaa... Milläköhän sitä tällä kertaa kiristäisin?
En ole laiska, pelkästään mukavuudenhaluinen.
paxy81
Junior Member
Junior Member
Viestit: 236
Liittynyt: 11:26, 26.02.2007
Akvaarioseurat: TAS
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: Kaustinen

Re: (Keski-)Pohjanmaan akvaarioihmiset

Viesti Kirjoittaja paxy81 »

Heh. Ongelmansa kullakin, harvemmin tosin noin päin että kalat kutevat turhan innokkaasti :mrgreen: Minäpä käyn joskus kun kerkeän niin hakemassa lumpeen, jos sais tässä joskus joulunpyhinä altaan laitettua kuntoon..
vikki80
Member
Member
Viestit: 270
Liittynyt: 16:04, 09.07.2003
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: Veteli

Re: (Keski-)Pohjanmaan akvaarioihmiset

Viesti Kirjoittaja vikki80 »

Muistan joskun metsästäneeni puolen sentin mittaisia monnisen poikasia 110*45cm hiekka pohjalta. Kun sulla on poikasen metsästyspäivä niin mulla on juuri silloin sattumalta menoa, enkä pysty osallistumaan talkoisiin. :mrgreen: :mrgreen:


Hauskaa Joulua kaikille

T: Vikki
allablaze
Advanced Member
Advanced Member
Viestit: 1291
Liittynyt: 18:52, 10.11.2003
Akvaarioseurat: TAS
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: Kaustinen

Re: (Keski-)Pohjanmaan akvaarioihmiset

Viesti Kirjoittaja allablaze »

Toivottelen minäkin tässä nyt kaikille oikein hauskaa joulua kun tuskin ennen viikonloppua ehdin konetta edes avata.
Tarvitsemme eniten rakkautta silloin kun sitä vähiten ansaitsemme.
Tuulahelena
Junior Member
Junior Member
Viestit: 176
Liittynyt: 21:01, 20.06.2006
Akvaarioseurat: HAS
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: ROVANIEMI

Re: (Keski-)Pohjanmaan akvaarioihmiset

Viesti Kirjoittaja Tuulahelena »

Myös täältä Kalajoelta oikein HYVÄÄ JOULUA! koko Keski-Pohjanmaan akvaarioporukalle + niille muille tutuille jotka vielä eivät ole porukkaan liittyneet!
t. Tuula
ninniw81
Senior Member
Senior Member
Viestit: 700
Liittynyt: 09:11, 18.09.2003
Paikkakunta: Kaustinen

Re: (Keski-)Pohjanmaan akvaarioihmiset

Viesti Kirjoittaja ninniw81 »

Hyvät joulut täältäkin!

Pitäiskö meidän uudelle vuodelle keksiä uusia kujeita ja koittaa pistää pystyyn ihan jotain seuratyyppistä järjestäytynyttä toimintaa? Aktivoisko se mukaan sellaistakin porukkaa, joka ei uskalla liittyä sen 60-litraisen altaansa kanssa tähän hurjaan joukkoomme, koska pelkää, että ryysäämme heti koko joukolla syömään konkurssiin sen varjolla, että näemme akvaarion? :mrgreen:
En ole laiska, pelkästään mukavuudenhaluinen.
vikki80
Member
Member
Viestit: 270
Liittynyt: 16:04, 09.07.2003
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: Veteli

Re: (Keski-)Pohjanmaan akvaarioihmiset

Viesti Kirjoittaja vikki80 »

Hyvää Uutta Vuotta!

Onko kellään tarvetta akvaarioon.fi tilaukselle. Mä pistän tilauksen piakkoin menemään, eli ensviikkoon menee varmaan.´
Kaiku
Senior Member
Senior Member
Viestit: 795
Liittynyt: 13:45, 04.10.2004
Paikkakunta: Keski-Pohjanmaa

Re: (Keski-)Pohjanmaan akvaarioihmiset

Viesti Kirjoittaja Kaiku »

Pyhistä selvitty hengissä :twisted: Onneks on huomenna vapaa, tulee kivan pehmeä lasku tähän työntekoon... [;)]

Mää tarvisin tavaraa akvaarioon.fi:stä, laita Vikki vaikka YV:tä, jos et vielä oo tilannut. Mattosuodatinvärkkejä tarvisin ainakin ja ehkä jotain lannoitteita ym. Jos me saataisiin tässä taas joskus miittiä pystyyn, niin tavaroiden jakaminen kävisi siinä samalla.
Be merrier with a terrier!
ninniw81
Senior Member
Senior Member
Viestit: 700
Liittynyt: 09:11, 18.09.2003
Paikkakunta: Kaustinen

Re: (Keski-)Pohjanmaan akvaarioihmiset

Viesti Kirjoittaja ninniw81 »

Joulusta selvitty, vaikka flunssatauti uhkaa tappaa. Keräilen tässä muuttoromujani kasaan. Lauantaina tulee tupa täyteen muuttoväkeä, jos puoletkaan luvanneista pitää lupauksensa. :roll:
En ole laiska, pelkästään mukavuudenhaluinen.
Kaiku
Senior Member
Senior Member
Viestit: 795
Liittynyt: 13:45, 04.10.2004
Paikkakunta: Keski-Pohjanmaa

Re: (Keski-)Pohjanmaan akvaarioihmiset

Viesti Kirjoittaja Kaiku »

^ Liikaa muuttoväkeä taitaa olla ihan vaan positiivinen ongelma. Paitsi sitten tietysti se talkooväen syöttäminen (ja porukasta riippuen etenkin juottaminen) voi kyllä viedä konkurssiin... :roll: Huomenna pitäisi iltapäivästä tulla uusi allas ukon kyydissä kotio 8O Ja jos allas on vielä lauantainakin pihalla, niin lainaan Kaustiselta sitä ylimääräistä muuttoporukkaa... :twisted:

Koskas sitten nähdään seuraavan kerran ja missä? Jos kiinnostaa keskeneräistä projektia (tyhjä allas...) katsoa, niin eiköhän sitä meillekin passaa vihdoin tulla. [;)] Jos pidemmän tähtäimen suunnitteluksi menee, niin mää oon kaiketi reissussa 7. ja 8.2., mutta muuten on vapaata viikonloput. Vois kyllä olla järkevämpää mennä johonkin, missä olis jotain katsottavaa... Että jotta miten olis??
Be merrier with a terrier!
vikki80
Member
Member
Viestit: 270
Liittynyt: 16:04, 09.07.2003
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: Veteli

Re: (Keski-)Pohjanmaan akvaarioihmiset

Viesti Kirjoittaja vikki80 »

Sukuloitu on kokorahan edestä. Niin että missä miitinki, mulle sopii aina.

Miten kahdesta muksusta voi lähteä noin järjetön meteli, saa edes rauhassa surffata.
ninniw81
Senior Member
Senior Member
Viestit: 700
Liittynyt: 09:11, 18.09.2003
Paikkakunta: Kaustinen

Re: (Keski-)Pohjanmaan akvaarioihmiset

Viesti Kirjoittaja ninniw81 »

Äksönmiitinki meillä lauantaina 17.1. (klo. 11-15, mä oon taas vaihteeksi töissä...) Aiheena kolmen altaan järjellinen sisustus. Nakkaan varmaan muutossa vain romut sisään... Lisäksi yksi odottaa siinä vaiheessa olohuoneessa tyhjänä, se pitäis saada käyntiin.

Eli jos löytyy innokkaita lauantain äksönmiittiin, niin meille.

---------------------------
Kaiku kirjoitti:^ Liikaa muuttoväkeä taitaa olla ihan vaan positiivinen ongelma.
Ei, kyllä tämä on ihan oikea ongelma. Paikalle on tukkimassa muun muassa anoppi ja appiukko. Ei siksi, että ne jaksais siinä iässä enää yhtään romua kantaa, ovat vain niin uteliaita. Mutta pitäähän jonkun arvostella työn jälkeä... :roll:
En ole laiska, pelkästään mukavuudenhaluinen.
Kaiku
Senior Member
Senior Member
Viestit: 795
Liittynyt: 13:45, 04.10.2004
Paikkakunta: Keski-Pohjanmaa

Re: (Keski-)Pohjanmaan akvaarioihmiset

Viesti Kirjoittaja Kaiku »

ninniw81 kirjoitti:Äksönmiitinki meillä lauantaina 17.1. (klo. 11-15, mä oon taas vaihteeksi töissä...) Aiheena kolmen altaan järjellinen sisustus. Nakkaan varmaan muutossa vain romut sisään... Lisäksi yksi odottaa siinä vaiheessa olohuoneessa tyhjänä, se pitäis saada käyntiin.
Passais mulle hyvin. En kyllä sisustaa osaa, mutta lupaan pysyä taitavampien tieltä pois...

ninniw81 kirjoitti:Ei, kyllä tämä on ihan oikea ongelma. Paikalle on tukkimassa muun muassa anoppi ja appiukko. Ei siksi, että ne jaksais siinä iässä enää yhtään romua kantaa, ovat vain niin uteliaita. Mutta pitäähän jonkun arvostella työn jälkeä... :roll:
Sori, mutta :mrgreen: Lycka till ja pitkää pinnaa!
Be merrier with a terrier!
vikki80
Member
Member
Viestit: 270
Liittynyt: 16:04, 09.07.2003
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: Veteli

Re: (Keski-)Pohjanmaan akvaarioihmiset

Viesti Kirjoittaja vikki80 »

Mulle sopii myös.

Ja koska tuoteessa muistissa on mun "upeat" allaskokonaisuudet uskon saavani pitää kädet kuivilla.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleistä keskustelua (akvaario)”