Erittäin surkeaa asiakaspalvelua
Valvoja: Moderaattorit
Erittäin surkeaa asiakaspalvelua
Kiireellisenä luvattu toimittaa ulkosuodattimen hanayksikkö, 5 arkipäivää kulunut eikä vieläkään osaa näy ja viikonloppu edessä.
Soitin ma ja luvattiin toimittaa heti, soitin torstaina uudelleen ja oli kuulemma postitettu keskiviikkona, kun ei kellään kuulemma ollut asiaa postiin aikaisemmin.(siis olivat unohtaneet kokoasian)
Viis siitä siis, vaikka allas pyörii pienellä sisäsuodattimella ja kysehän on vain elävistä eläimistä.
Ja eikun vedenvaihtoon taas!
Edit: Siirretty yleiseen akvaariokeskusteluun - Sam Salonen
Soitin ma ja luvattiin toimittaa heti, soitin torstaina uudelleen ja oli kuulemma postitettu keskiviikkona, kun ei kellään kuulemma ollut asiaa postiin aikaisemmin.(siis olivat unohtaneet kokoasian)
Viis siitä siis, vaikka allas pyörii pienellä sisäsuodattimella ja kysehän on vain elävistä eläimistä.
Ja eikun vedenvaihtoon taas!
Edit: Siirretty yleiseen akvaariokeskusteluun - Sam Salonen
540 litrainen kasviallas
300 litrainen
250 litrainen
180 litrainen
180 litraa miljoonakalojen valtakuntaa
100 litrainen taistola
300 litrainen
250 litrainen
180 litrainen
180 litraa miljoonakalojen valtakuntaa
100 litrainen taistola
-
- Advanced Member
- Viestit: 2151
- Liittynyt: 21:11, 25.03.2004
- Akvaarioseurat: HAS
- Paikkakunta: Helsinki
Re: Erittäin surkeaa asiakaspalvelua
Montako kiireellistä asiakasasiaa siis täytyisi olla, että postiin viitsittäisiin oikein lähtemällä lähteä? Jos asia on kerran luvattu asiakkaalle suorittaa hetimiten, tuntuu hassulta että siihen menee silti moooonta päivää..outi kirjoitti:Soitin ma ja luvattiin toimittaa heti, soitin torstaina uudelleen ja oli kuulemma postitettu keskiviikkona, kun ei kellään kuulemma ollut asiaa postiin aikaisemmin.(siis olivat unohtaneet kokoasian)
Ihan aiheellista palautetta, outi.
528 l: Corydoras sterbai, L-134, Liosomadoras oncinus, Platydoras costatus, Megalechis thoracata, Moenkhausia pittieri
125 l: Corydoras pygmaeus, Neocaridina davidi var. red, Poecilia wingei
120l: L. oncinus, P. wingei
125 l: Corydoras pygmaeus, Neocaridina davidi var. red, Poecilia wingei
120l: L. oncinus, P. wingei
-
- Advanced Member
- Viestit: 2151
- Liittynyt: 21:11, 25.03.2004
- Akvaarioseurat: HAS
- Paikkakunta: Helsinki
No näinhän se valitettavasti on. Tuhat ja sata tyytyväistä asiakasta on ihan turpa kiinni ja se yksi sitten ongelmissaan vinkuu.Jaani kirjoitti:Tämä on juuri sitä parasta markkinointia. Näinhän siinä käy, kun homma kusee...
Mutta jos on luvattu pikaisesti hoitaa, niin näkisi sitten mieluusti tapahtuvan ja kuulisi kolinan. Turha on hädässä turvata sitten firmaan, josta ei apua pikaisesti saa. (Ja juu, itse kun työskentelee erikoisterveydenhuollossa, niin sana kiireellinen todellakin tarkoittaa että Kiireellinen. -Kalat ja muut elukathan sitten taas ovat vain kaloja ja muita elukoita..).
528 l: Corydoras sterbai, L-134, Liosomadoras oncinus, Platydoras costatus, Megalechis thoracata, Moenkhausia pittieri
125 l: Corydoras pygmaeus, Neocaridina davidi var. red, Poecilia wingei
120l: L. oncinus, P. wingei
125 l: Corydoras pygmaeus, Neocaridina davidi var. red, Poecilia wingei
120l: L. oncinus, P. wingei
-
- Advanced Member
- Viestit: 2151
- Liittynyt: 21:11, 25.03.2004
- Akvaarioseurat: HAS
- Paikkakunta: Helsinki
Totta, aika voimakas media on näin pikkuruisissa piireissäJaani kirjoitti:Ei vaan voi kuin ihmetellä, että milloin puskaradion merkitys ymmärretään.
528 l: Corydoras sterbai, L-134, Liosomadoras oncinus, Platydoras costatus, Megalechis thoracata, Moenkhausia pittieri
125 l: Corydoras pygmaeus, Neocaridina davidi var. red, Poecilia wingei
120l: L. oncinus, P. wingei
125 l: Corydoras pygmaeus, Neocaridina davidi var. red, Poecilia wingei
120l: L. oncinus, P. wingei
Lupasin heille, että kirjoitan tästä aquawebbiin, kyllä he varmaan ymmärtävät miten tämä kämmähdys vaikuttaa......
Nyt siis odoteltu monta päivää, suodatin ollut toimimatta kohta 10 päivää ja uudellenhan sen joutuu kypsyttämään
Nyt siis odoteltu monta päivää, suodatin ollut toimimatta kohta 10 päivää ja uudellenhan sen joutuu kypsyttämään
540 litrainen kasviallas
300 litrainen
250 litrainen
180 litrainen
180 litraa miljoonakalojen valtakuntaa
100 litrainen taistola
300 litrainen
250 litrainen
180 litrainen
180 litraa miljoonakalojen valtakuntaa
100 litrainen taistola
-
- Senior Member
- Viestit: 537
- Liittynyt: 15:19, 21.08.2002
- Akvaarioseurat: HAS
- Sukupuoli: Mies
- Paikkakunta: Tuusula
Hieman pistää miettimään, että miksi näissä tilanteissa myyjäliike ei voisi ottaa aktiivisempaa roolia ja hoitaa akuutin hädän. Ymmärrän kyllä, että se maksaa. Toisaalta monessa asiassa myyjä voisi helposti kuitata asiakkaan tyytyväiseksi ja sopia sitten tukkurin kanssa yksityiskohdista. VArsinkin tämmöisissä kiireellisissä asioissa. Jälleenmyyjällä, kun on aika paljon enemmän sanavaltaa tukkurin suuntaan kuin kuluttajalla. Ja tuolla jos millä saisi ihan varmasti tyytyväisen ja ehkäpä myös uskollisen asiakkaan itselleen.
-Jaani-
-Jaani-
En ottanut myyjäliikkeeseen yhteyttä, koska tuon tiivisteen kanssa oli myös niin, että liikkeestä ei löytynyt ja jokatapauksessa olisi pitänyt ottaa maahantuojaan yhteyttä.
Siispä olin "omatoiminen" ja otin suoraan maahantuojan yhteyttä.
Ajattelin näin, koska itse päivittäistavarakaupassa töissä ja tuntuu siltä, että asiakkaan antamaan palautteeseen reagoidaan nopeammin , kun meihin myyjiin, siksi toimin näin.
Siispä olin "omatoiminen" ja otin suoraan maahantuojan yhteyttä.
Ajattelin näin, koska itse päivittäistavarakaupassa töissä ja tuntuu siltä, että asiakkaan antamaan palautteeseen reagoidaan nopeammin , kun meihin myyjiin, siksi toimin näin.
540 litrainen kasviallas
300 litrainen
250 litrainen
180 litrainen
180 litraa miljoonakalojen valtakuntaa
100 litrainen taistola
300 litrainen
250 litrainen
180 litrainen
180 litraa miljoonakalojen valtakuntaa
100 litrainen taistola
-
- Senior Member
- Viestit: 537
- Liittynyt: 15:19, 21.08.2002
- Akvaarioseurat: HAS
- Sukupuoli: Mies
- Paikkakunta: Tuusula
Tuossa sinun tilanteessasi olisi myyjäliike voinut ehkä antaa uuden suodattimen rikkoutuneen tilalle. Vastaava kuin se kotonasi oleva ongelmainen tapaus tai sitten heittää jonkin saman maahantuojan sisäsuodattimen auttamaan yli pahimmasta. Ajattelen tässä vain sitä, että miten tilanteen olisi voinut hoitaa, jotta se olisi mennyt hyvin. Tuommoinen palvelu olisi varmasti jäänyt mieleen ja tällä hetkellä olisit kertomassa hienosti hoidetusta tilanteesta.
Ongelmia tulee laitteiden kanssa vastaisuudessakin, joten jälleenmyyjät ja tukkurit voisivat sopia keskenään selkeämmistä ja asiakasystävällisemmistä toimintatavoista. Arvaan, että maahantuoja on yhteyksissä valmistajaan, jotta saisi veloituksetta hanayksikön ja ennen kuin myöntävä vastaus tulee niin sitä ei uskalleta sinulle lähettää, ettei reklamaatiokulut jää omaan piikkiin. En tiedä, miten metsään arvaus menee, mutta eikö olisi helpompiakin tapoja toimia? Haasteellinen, mutta ehdottomasti kehittämisen arvoinen paikka monilla toimialoilla.
Aika paljon on pidetty keskustelua yllä juuri suodattimien kohdalla siitä, että kannattaa ostaa kalliimmalla Suomesta, että takuu- ja ongelmatilanteissa palvelu toimii. Onko tämä vain ikävä yksittäistapaus vai enemmänkin se oikea todellisuus?
-Jaani-
Ongelmia tulee laitteiden kanssa vastaisuudessakin, joten jälleenmyyjät ja tukkurit voisivat sopia keskenään selkeämmistä ja asiakasystävällisemmistä toimintatavoista. Arvaan, että maahantuoja on yhteyksissä valmistajaan, jotta saisi veloituksetta hanayksikön ja ennen kuin myöntävä vastaus tulee niin sitä ei uskalleta sinulle lähettää, ettei reklamaatiokulut jää omaan piikkiin. En tiedä, miten metsään arvaus menee, mutta eikö olisi helpompiakin tapoja toimia? Haasteellinen, mutta ehdottomasti kehittämisen arvoinen paikka monilla toimialoilla.
Aika paljon on pidetty keskustelua yllä juuri suodattimien kohdalla siitä, että kannattaa ostaa kalliimmalla Suomesta, että takuu- ja ongelmatilanteissa palvelu toimii. Onko tämä vain ikävä yksittäistapaus vai enemmänkin se oikea todellisuus?
-Jaani-
-
- Kim Söderberg
- Viestit: 1128
- Liittynyt: 14:40, 07.03.2002
- Akvaarioseurat: HAS SMAS FOMA #2
- Sukupuoli: Mies
- Viesti:
Kun tulee ongelmatapaus suodattimen kanssa niin otetaan aina yhteyttä myyjäliikkeeseen joka yleensä hoita homman loppuun asti.
Jos näin ei ole toimittu niin herää kysymys että miksi maahantuoja ei ole ottanut yhteyttä myyjäliikkeeseen?
Yleensa myyjäliike ottaa yhteyttä maahantuojaan ja hoitaa asian siten että myyjäliike hakee osan maahantuojalata ja toimittaa sen kuluttajalle.
Takuulappu- yleensä vaaditaan asioitten sujuvuuden parantamiseksi.
Suomen akvaarioalan maahantuojilla ei ole ns. takuu ja huoltoosastoa/verkostoa erikseen joka hoitaa pelkästään näitä asioita kun esim. kodinkoneliikkeillä.
Nyt on näköjään tapahtunut niin että myyjä ei edes tiedä sun ongelmista ja jos ei ole takuulappua näyttää maahantuojalle niin se ei ole hyvä juttu.............
Näissäkin asioissa auttaa paremmin kun että saadaan hommat rullaamaan.
Jos näin ei ole toimittu niin herää kysymys että miksi maahantuoja ei ole ottanut yhteyttä myyjäliikkeeseen?
Yleensa myyjäliike ottaa yhteyttä maahantuojaan ja hoitaa asian siten että myyjäliike hakee osan maahantuojalata ja toimittaa sen kuluttajalle.
Takuulappu- yleensä vaaditaan asioitten sujuvuuden parantamiseksi.
Suomen akvaarioalan maahantuojilla ei ole ns. takuu ja huoltoosastoa/verkostoa erikseen joka hoitaa pelkästään näitä asioita kun esim. kodinkoneliikkeillä.
Nyt on näköjään tapahtunut niin että myyjä ei edes tiedä sun ongelmista ja jos ei ole takuulappua näyttää maahantuojalle niin se ei ole hyvä juttu.............
Näissäkin asioissa auttaa paremmin kun että saadaan hommat rullaamaan.
-
- Advanced Member
- Viestit: 1417
- Liittynyt: 21:36, 21.02.2006
- Akvaarioseurat: SMAS
- Sukupuoli: Mies
- Paikkakunta: Espoo
Kuta kuinkin näin, vaikka periaatteessa tuo "syyllinen" on ehkä pikkasen jyrkästi ilmaistu.outi kirjoitti:Kysyi vaan mistä ostin, ei pyytänyt takuulappua, vaikka olin varautunut lähettämään sen faxilla.
Siis minä olen syyllinen, kun en ottanut myyjäliikkeeseen yhteyttä
Takuukorjaukset/huollot on tapana hoitaa yleensä vähittäismyyjän kautta, eikä suoraan tukkurin/maahantuojan kanssa.
-
- Advanced Member
- Viestit: 2151
- Liittynyt: 21:11, 25.03.2004
- Akvaarioseurat: HAS
- Paikkakunta: Helsinki
Varmastikin näin, mutta nythän asiakas on kuitenkin vastaanotettu maahantuojalle, eikä häntä ole pyydetty ottamaan yhteyttä kojeen myyneeseen liikkeeseen. Osa on luvattu pikimmiten lähettää suoraan asiakkaalle, eikä näin ole kuitenkaan tapahtunut.Jorg kirjoitti:Takuukorjaukset/huollot on tapana hoitaa yleensä vähittäismyyjän kautta, eikä suoraan tukkurin/maahantuojan kanssa.
Jos asiakas olisi mennyt ensin vähittäismyymälään ilmoittamaan asiasta, eikä liikkeessä olisi vastaavaa osaa hyllyssä ollut, olisiko maahantuoja sitten lähettänyt sen osan nopeammin sinne liikkeeseen kuin nyt asiakkaalle? -Ilmeisesti tosiaan se asiakaspalvelu olisi jäänyt vähittäismyyjän tehtäväksi, eli hän olisi pikapikaa hakenut osan maahantuojalta.
Totta on, että hyvin palveleva akvaarioliike olisi voinut tarjota hyllystään esimerkiksi lainalaitetta, jolloin asiakas olisi saanut edes jotain apua heti.
528 l: Corydoras sterbai, L-134, Liosomadoras oncinus, Platydoras costatus, Megalechis thoracata, Moenkhausia pittieri
125 l: Corydoras pygmaeus, Neocaridina davidi var. red, Poecilia wingei
120l: L. oncinus, P. wingei
125 l: Corydoras pygmaeus, Neocaridina davidi var. red, Poecilia wingei
120l: L. oncinus, P. wingei
En myöskään itse pääse noutamaan osaa, koska työvuoroni on 6-20(oman vuoroni lisäksi tuuraan sairaslomalaista ja vieläpä eri paikkakunnalla, joten kotona olen ollut tälläviikolla vasta 20.30).
540 litrainen kasviallas
300 litrainen
250 litrainen
180 litrainen
180 litraa miljoonakalojen valtakuntaa
100 litrainen taistola
300 litrainen
250 litrainen
180 litrainen
180 litraa miljoonakalojen valtakuntaa
100 litrainen taistola
-
- Advanced Member
- Viestit: 1417
- Liittynyt: 21:36, 21.02.2006
- Akvaarioseurat: SMAS
- Sukupuoli: Mies
- Paikkakunta: Espoo
Ei se ainakaan tähän asti ole noin toiminut. Eikös se rikkinäinen Saksasta ostettu laite pidä palauttaa sinne liikkeeseen josta se on ostettu ?Isenhard kirjoitti:Vähän OT mutta eikös maahantuojalla ole velvollisuus korjata esim saksasta ostetut takuuseen menevät suodattimet? Näin ainakin kodinelektroniikka puolella, käsittääksen EU:n hienouksia...
Tämä kai epäilyttää monia jotka tekniikkaa Saksasta tilaavat. Olishan se hienoa jos homma toimis noin mutta epäilen että ne nauraa sut Suomalaisesta akvaariokaupasta ulos kun sinne viet rikkinäistä suodatinta jonka Saksasta tilasit koska käsittääkseni maahantuoja/tukkuri ei edelleenkään ota edes Suomesta ostettua takuukorjattavaa laitetta vastaan vaan se kauppias.
Olen pahoillani tapauksen vuoksi. Tarkoitus oli palvella nopeasti ja mukisematta. Postiin vienti viivästyi, syy oli minun, unohdin kiirellisen pakettisi olevan lähtevissä. Paketti jätettiin postiin keskiviikkona ja nyt alkaa epäilyttämään, että emme ole ainoita syyllisiä viivästykseen. Paketin olisi pitänyt olla heti torstaina, viimeistään perjantaina perillä. Valitettavasti kevyt paketti meni maksikirjeenä (ilman seurantatunnusta).
Tapauksessasi oli varsin perusteltua ottaa meihin yhteyttä, ja kuten sanottu, siinä ei lähtökohtaisesti ollut mitään ongelmaa, tarkoitus oli hoitaa asia nopeasti (edes sitä takuulappua kyselemättä).
Amazonin intresseissä on hoitaa takuuasiat mahdollisimman sujuvasti. Ja varmasti tämän tapauksen jälkeen takuuasiat hoidetaan entistä tarkemmin.
Lähtökohtaisesti pyydämme ottamaan aina ensin yhteyttää jälleenmyyjään, jonka kautta tai jonka hyllystä suoraan saa asian korjattua. Siellä voi myös selvitä jos kyseessä ei olekaan varsinainen takuuasia vaan jokin muu ongelma, esim. suodattimen tukkeutuminen. Kiireellisissä tapauksissa voi ottaa meihin yhteyttä ja sopia että tuo laitteen suoraan meille, tai noutaa varaosan itse tms.
Jos jotain taloudellista vahinkoa aiheutui niin korvaamme varmasti, otamme yhteyttä. Ja vielä kerran pahoittelut.
t. Antti
Amazon
Tapauksessasi oli varsin perusteltua ottaa meihin yhteyttä, ja kuten sanottu, siinä ei lähtökohtaisesti ollut mitään ongelmaa, tarkoitus oli hoitaa asia nopeasti (edes sitä takuulappua kyselemättä).
Amazonin intresseissä on hoitaa takuuasiat mahdollisimman sujuvasti. Ja varmasti tämän tapauksen jälkeen takuuasiat hoidetaan entistä tarkemmin.
Lähtökohtaisesti pyydämme ottamaan aina ensin yhteyttää jälleenmyyjään, jonka kautta tai jonka hyllystä suoraan saa asian korjattua. Siellä voi myös selvitä jos kyseessä ei olekaan varsinainen takuuasia vaan jokin muu ongelma, esim. suodattimen tukkeutuminen. Kiireellisissä tapauksissa voi ottaa meihin yhteyttä ja sopia että tuo laitteen suoraan meille, tai noutaa varaosan itse tms.
Jos jotain taloudellista vahinkoa aiheutui niin korvaamme varmasti, otamme yhteyttä. Ja vielä kerran pahoittelut.
t. Antti
Amazon
-
- Junior Member
- Viestit: 219
- Liittynyt: 20:19, 02.10.2006
- Akvaarioseurat: TAS
- Sukupuoli: Mies
- Paikkakunta: Orivesi
http://kuningaskuluttaja.yle.fi/node/1792 lukekaapas tuosta, ja voitte nauraa takaisinJorg kirjoitti:Ei se ainakaan tähän asti ole noin toiminut. Eikös se rikkinäinen Saksasta ostettu laite pidä palauttaa sinne liikkeeseen josta se on ostettu ?Isenhard kirjoitti:Vähän OT mutta eikös maahantuojalla ole velvollisuus korjata esim saksasta ostetut takuuseen menevät suodattimet? Näin ainakin kodinelektroniikka puolella, käsittääksen EU:n hienouksia...
Tämä kai epäilyttää monia jotka tekniikkaa Saksasta tilaavat. Olishan se hienoa jos homma toimis noin mutta epäilen että ne nauraa sut Suomalaisesta akvaariokaupasta ulos kun sinne viet rikkinäistä suodatinta jonka Saksasta tilasit koska käsittääkseni maahantuoja/tukkuri ei edelleenkään ota edes Suomesta ostettua takuukorjattavaa laitetta vastaan vaan se kauppias.
3 allasta
no niin
Tänään osa tuli(tosin uupui yksi osanen), jonka haen nyt sitten akvaariokeskuksesta toisesta suodattimesta, jotta vihdoin saisin omani toimimaan.Pääasiahan on, että pääsen tuosta joka päiväisestä vedenvaihdosta pikkuhiljaa eroon.
Tosin eilen ostin eheimin 2252 tuonne altaaseen, (kiitos Kiiki74 ja avokkinsa Jarin), että suodatus riittäisi.
Amazon Oy:stä Antti otti minuun henkilökohtaisesti yhteyttä ja pyysi anteeksi,saakoon anteeksi.
Toivottavasti tästä jokainen oppi jotain uutta.
Tosin eilen ostin eheimin 2252 tuonne altaaseen, (kiitos Kiiki74 ja avokkinsa Jarin), että suodatus riittäisi.
Amazon Oy:stä Antti otti minuun henkilökohtaisesti yhteyttä ja pyysi anteeksi,saakoon anteeksi.
Toivottavasti tästä jokainen oppi jotain uutta.
540 litrainen kasviallas
300 litrainen
250 litrainen
180 litrainen
180 litraa miljoonakalojen valtakuntaa
100 litrainen taistola
300 litrainen
250 litrainen
180 litrainen
180 litraa miljoonakalojen valtakuntaa
100 litrainen taistola
no niin
Nyt on oikea osa saatu Petriltä hyllystä, kiitos.
Ensi kerralla otan sitten yhteyttä jälleenmyyjään.
Tänään alkaa siis suodattimen armoton putsaus, osan materiaaleista joutuu heittämään roskiin, osan voi huuhdella ja osan sain Amatzonista hyvityksenä, kuten aquastarttia, hienosuodatuslevyt, vedenparannusaineen ja ruokaa.
Loppuhyvin kaikki hyvin
Ensi kerralla otan sitten yhteyttä jälleenmyyjään.
Tänään alkaa siis suodattimen armoton putsaus, osan materiaaleista joutuu heittämään roskiin, osan voi huuhdella ja osan sain Amatzonista hyvityksenä, kuten aquastarttia, hienosuodatuslevyt, vedenparannusaineen ja ruokaa.
Loppuhyvin kaikki hyvin
540 litrainen kasviallas
300 litrainen
250 litrainen
180 litrainen
180 litraa miljoonakalojen valtakuntaa
100 litrainen taistola
300 litrainen
250 litrainen
180 litrainen
180 litraa miljoonakalojen valtakuntaa
100 litrainen taistola
-
- Elite Member
- Viestit: 5469
- Liittynyt: 15:10, 30.07.2001
- Akvaarioseurat: Ciklidistit, HAS, NCS, TAS
- Sukupuoli: Nainen
- Paikkakunta: Helsinki
Re: no niin
Minkä ja miksi? En minä ole ikinä huomannut että mikään massa menisi siitä pilalle vaikka seisoisikin joitakin viikkoja tai kuukausia pestynä ja märkänä.outi kirjoitti:osan materiaaleista joutuu heittämään roskiin
Asiaan muuten miltään osin kantaa ottamatta haluan kuitenkin korjata tuon yleisen väärinkäsityksen. Kuluttajavirasto on virheen reklamoinnista tätä mieltä:K.S kirjoitti:Kun tulee ongelmatapaus suodattimen kanssa niin otetaan aina yhteyttä myyjäliikkeeseen joka yleensä hoita homman loppuun asti.
Jos näin ei ole toimittu niin herää kysymys että miksi maahantuoja ei ole ottanut yhteyttä myyjäliikkeeseen?
Yleensa myyjäliike ottaa yhteyttä maahantuojaan ja hoitaa asian siten että myyjäliike hakee osan maahantuojalata ja toimittaa sen kuluttajalle.
Takuulappu- yleensä vaaditaan asioitten sujuvuuden parantamiseksi.
Suomen akvaarioalan maahantuojilla ei ole ns. takuu ja huoltoosastoa/verkostoa erikseen joka hoitaa pelkästään näitä asioita kun esim. kodinkoneliikkeillä.
Nyt on näköjään tapahtunut niin että myyjä ei edes tiedä sun ongelmista ja jos ei ole takuulappua näyttää maahantuojalle niin se ei ole hyvä juttu.............
Näissäkin asioissa auttaa paremmin kun että saadaan hommat rullaamaan.
Virheilmoituksen voi tehdä paitsi myyjälle myös kaupan välittäneelle elinkeinonharjoittajalle, aikaisemmalle myyntiportaalle ja jos tavaralle on annettu takuu, myös takuunantajalle. Ostaja voi valita, kenelle hän virheestä ilmoittaa.