Kadoksissa kalastusartikkeli (Akvaariomaailma)

Täällä keskustelu on vapaata, kunhan homma pysyy hyvän maun ja käytöksen rajoissa ja keskustelu jotenkin koskettaa akvaarioita. Muu yleinen keskustelu -> ""Off-Topic" ja äänestykset"-ryhmään.

Valvoja: Moderaattorit

Vastaa Viestiin
bettaboy85
Senior Member
Senior Member
Viestit: 834
Liittynyt: 20:43, 11.09.2002
Paikkakunta: helsinki

Kadoksissa kalastusartikkeli (Akvaariomaailma)

Viesti Kirjoittaja bettaboy85 »

Missä akvaariomaailman numeroissa Jouni Jaakkola kertoi Malesian reissustaan ja vuotta myöhemmin siitä mitä kaloille kuuluu?

Kyseiset artikkelit on varmaan julkaistu vuosien 95-98 välillä
PhylisJackson
Starting Member
Starting Member
Viestit: 25
Liittynyt: 16:58, 21.04.2005
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja PhylisJackson »

3/97 ja 2/98.
Mä en ui koskaan järvessä, koska siellä voi törmätä kuolleeseen venäläiseen sotilaaseen
bettaboy85
Senior Member
Senior Member
Viestit: 834
Liittynyt: 20:43, 11.09.2002
Paikkakunta: helsinki

Viesti Kirjoittaja bettaboy85 »

Kiitos huimasti. Olin yllätyny kun huomasin että mulla ei löydykkään noita artikkeleja kotoa

(Miksköhän mä en laittanut tätä bongauksiin*ding* :? )
Liisa S
Advanced Member
Advanced Member
Viestit: 1129
Liittynyt: 11:39, 02.11.2001
Paikkakunta: Espoo HAS, Monniklubi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Liisa S »

Jounin tulloin pyydystämän ja lehdessä esittelemän Betta pugnax-naaraan viimeinen poika uiskentelee edelleen minun akvaariossani. Kalahan sai "vahinkolapsia" jonkun toisen, luultavasti erilajisen taistelijan kanssa ja kolme poikasta kasvoi aikuisiksi, kaikki koiraita. Kaksi näistä on tässä vuosien aikana jo kuollut, mutta kolmas on edelleen olemassa. Ikää sillä alkaa olla kymmenisen vuotta, eli eivät kaikki taistelijat ole kovin lyhytikäisiä.
bettaboy85
Senior Member
Senior Member
Viestit: 834
Liittynyt: 20:43, 11.09.2002
Paikkakunta: helsinki

Viesti Kirjoittaja bettaboy85 »

Sen laji ei varmaan ihan äkkiseltään selvii.
http://www.ibc-smp.org/species/pugnax.html
listaa kuala lumburin lähialueet pugnaxin alueet pugnaxin esiintymisalueiksi, mutta voihan noi kuulua johonkin niistä uusista tai viellä kuvaamattomasta lajista(toi esiintymis lista sisältää niin paljon alueita, että luulisin että aikamonikin noista on nykyään kuvattu uudeksi lajiksi)

Nuo artikkelit herätti aikanaan oman taistis-innostukseni. Se vaan näyti niin pirun hienolta siinä lehtikuvassa :D
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleistä keskustelua (akvaario)”