Kiitos kaikille!

Täällä keskustelu on vapaata, kunhan homma pysyy hyvän maun ja käytöksen rajoissa ja keskustelu jotenkin koskettaa akvaarioita. Muu yleinen keskustelu -> ""Off-Topic" ja äänestykset"-ryhmään.

Valvoja: Moderaattorit

Vastaa Viestiin
lehtis
Advanced Member
Advanced Member
Viestit: 1560
Liittynyt: 16:35, 04.01.2005

Kiitos kaikille!

Viesti Kirjoittaja lehtis »

Ensiviikkoon mennessä ovat kaikki akvaariokamani myyty ja lahjoitettu pois ja sen jälkeen akvaarioharrastus on ohitse kohdaltani, ainakin muutamaksi vuodeksi. Syynä lopettamiseen on opiskelujen alku ja asunnossa ei tila riitä akvaarioille ja lisäksi en ole varma riittääkö kiinnostus, kun muuhunkin pitäisi panostaa. Eli kohta harrastus on lopussa.

Haluan kiittää kaikkia niitä, jotka ovat olleet apunani akvaariota koskevissa kysymyksissä. Aqua-web on ollut suurena apuna akvaarioharrastuksessa ja ilman sitä olisi harrastus todennäköisesti jäänyt aika huonolle tasolle, siksi haluan kiittää erityisesti Sam Salosta. :D En tahdo kirjoittaa erikseen nimiä/nimimerkkejä, joille olen monta kiitos velkaa, sillä niitä löytyy todella monta ja silloin listasta unohtuisi nimiä.

Ainot nimi jonka haluan nostaa esille on rain-. Miksikö? Siksi koska hän ohjasi minut kasviakvaarioiden pariin. Ei fyysisesti, vaan sillä kun vanhoja keskusteluja selaillessa löysin kertomuksen hänen shampanja-altaasta, se teki heti vaikutuksen minuun ja siitä johtuu pitkälti minun kiinnostuminen kasviakvaarioihin, halusin nimittäin yhtä kauniin akvaarion kuin rain-:lla, tosin tämä ei tainnut koskaa toteutua. :roll:

Pyörin palstalla vielä viikon-pari, riippuen miten saan akvaariokamat myytyä. Sen jälkeen astun ulos Aqua-webistä. Ei, se ei välttämättä ole lopullista, mutta todennäköisesti ainakin muutaman vuoden kestävä katko, toivottavasti sitten joskus tulevaisuudesta jos ja kun kiinnostun taas akvaarioista on palsta vielä pystyssä.

Kiitos ja kumarrus. Hyviä harrastus hetkiä toivottaen

Lehtis aka Aleksi Kinnunen
Suomu
Junior Member
Junior Member
Viestit: 131
Liittynyt: 09:55, 30.10.2006
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: Kotka

Viesti Kirjoittaja Suomu »

Voi Lehtis, ihan tuli vanhalle kyynel silmään kaunista kirjoitustasi lukiessa :( . Kaikki tulevat kaipaamaan sinua suunnattomasti! Olet itsekin ollut niin suurena innoituksen lähteenä monelle, monelle akvaristille, niin aloittelijalle kuin kokeneemmallekin. Itse kiinnostuin kasviakvoista ja hiilarisysteemeistä nimenomaan sinun hyvien ohjeittesi ansiosta. Ja kuinka monena iltana olenkaan katsellut kotisivujesi kuvia kasvialtaistasi, ja ihmetellyt sitä kauneutta mitä saat vedenalaisessa maailmassa aikaan!!

Toivotan onnea opiskeluihisi ja menestystä elämääsi jatkossa. Ja toivon todellakin että palaat "kotiin" tänne Aqua-webbiin jonakin päivänä. On sinulla kyllä niin hyvät taidot kasviakvaarion pitoon että veikkaanpa sen päivän vielä tulevan kun huomaat sisustavasi uutta allasta taas innosta puhkuen...
Tervetuloa takaisin kun se aika koittaa :P
Mabo
Advanced Member
Advanced Member
Viestit: 1120
Liittynyt: 15:28, 21.03.2007
Akvaarioseurat: Ciklidistit
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Mabo »

Onnea valitsemallasi tiellä ja tervetuloa takaisin harrastuksen pariin sitten, kun aika on taas kypsä. :D
riksu70
Senior Member
Senior Member
Viestit: 725
Liittynyt: 15:52, 17.09.2005
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: Heinola

Viesti Kirjoittaja riksu70 »

Moikka, hauskaa opiskelua sinulle. Minäkin pidin melkein 15 taukoa. :D
Juhis90
Advanced Member
Advanced Member
Viestit: 1294
Liittynyt: 18:47, 15.04.2004
Paikkakunta: Joensuu, LAS

Viesti Kirjoittaja Juhis90 »

Ja sinulle Lehtis kuuluu myös suuri kiitos tältä suunnalta :) .
Minäkin kiinnostuin noista kasviallasjutuista sun kuvien ja ohjeittesi takia ja nyt tuolla nurkassa on 180 l kasviallas.

Oikein hyvää jatkoa ja menestystä opiskelujen parissa :D !
g.rosea
Senior Member
Senior Member
Viestit: 793
Liittynyt: 10:08, 27.08.2006
Sukupuoli: Mies
Paikkakunta: oulu

Viesti Kirjoittaja g.rosea »

Juu, kiitoksia kovasti täältäkin. Olen oppinut sisustamaan altaita paljolti sinun avullasi. Varmaan parin vuoden päässä on minullakin sama.
Jyrkiboy
Kivenpyörittäjä
Kivenpyörittäjä
Viestit: 1645
Liittynyt: 21:17, 04.05.2003
Akvaarioseurat: SMAS, FOMA #11
Sukupuoli: Mies
Paikkakunta: Turtola - Tornionlaakson Helmi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Jyrkiboy »

Onnea lehtikselle opin tielle ja tervetuloa taas läträämään, sitten kun aika on jälleen kypsä, tai paremminkin märkä. :)
Vettä tällä hetkellä vain vasemmassa polvessa...
7330
Katalysaattori
Katalysaattori
Viestit: 5990
Liittynyt: 16:45, 25.08.2002
Akvaarioseurat: JAS, CorydoradinaeFinland
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja 7330 »

Ohhoh Aleksi, että kaikki pois? 8O Aika muutos. Mutta onnea minunkin puolestani opiskeluihin. Tänne Jamillekos olet tulossa? Tule kylään joskus, asun ihan naapurissa. [;)] Tai en asu enää kauaa, mutta tulen käymään kotona.

Omakin muutto on edessä, mutta onnistuin saamaan asunnon johon saan kaikki akvaariot kuljetettua. Tulen siis pyörimään tällä palstalla jatkossakin, tervetuloa takaisin kun aika on kypsä. Ikävä tulee. :)
520- ja 110-litraiset, erinäisiä projekteja tulilla ja paljon kasveja.
Pieni akvaariotietopankki.
Kirjoitan Erään planeetan ihmeitä -tiedeblogia ja Viidakkokirjeet-huonekasviblogia. Tervetuloa lukemaan!
Tuulahelena
Junior Member
Junior Member
Viestit: 176
Liittynyt: 21:01, 20.06.2006
Akvaarioseurat: HAS
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: ROVANIEMI

Viesti Kirjoittaja Tuulahelena »

Iso Kiitos Perhon Amanolle inspiroivista kotisivuista ja asiantuntevista kirjoituksista. "Vanhan kansan kynttilä nuorissa kuorissa".

t. Tuula
Kisu74
Senior Member
Senior Member
Viestit: 695
Liittynyt: 18:25, 01.10.2006
Akvaarioseurat: Akvaarioharrastajien nettiseura
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: Niska-Pietilä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Kisu74 »

Mie haluan myös toivottaa Lehtikselle onnea ja menestystä opintoihin! Toivon myös, että tauko tämän harrastuksen parissa jää lyhyeksi, sillä on harmi menettää noin hyvä asiantuntija.

Kotisivuiltasi olen löytänyt vinkkejä ja ideoita, samoin myös tältä foorumilta. Akvaarioitasi olen ihaillut todella paljon. Innostukeni akvaariokasveihin on aika isolta osin sinun ansiotasi. Kiitos siitä, että avasit puolestasi minulle akvaariokasvien ihmeellistä maailmaa.
urmutti
Junior Member
Junior Member
Viestit: 144
Liittynyt: 19:27, 08.10.2006

Viesti Kirjoittaja urmutti »

Onnea ja menestystä opinnoissa ja tietysti muutenkin. :mrgreen: Se kun kerran on akvaariokärpänen puraissut niin eipä siitä lopullisesti taida parantua.
naatti
Advanced Member
Advanced Member
Viestit: 1155
Liittynyt: 15:00, 10.04.2006
Akvaarioseurat: JAS
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja naatti »

Aiotko livistää foorumiltakin? Voisit nimittäin opettaa meille vielä paljon :|
kami82
Senior Member
Senior Member
Viestit: 670
Liittynyt: 13:02, 12.12.2006
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja kami82 »

Mä en usko tota! Jossakin keittiön, WC:n tai kylppärin nurkassa lehtiksellä kohta pörisee pikku amano allas... Ei vais!

Olet myös minua innostanut noilla sivuillasi ja altaillasi! *kiittää ja kumartaa*

Oikein paljon tsemppiä opiskeluihin. Itse lopetin juuri keväällä opiskelut ja viimeisen puoli vuotta olen toden teolla hoitanut akvaariota. Se oli minun rentoutumis keino opiskelu aikana.
Pirtsakka
Senior Member
Senior Member
Viestit: 531
Liittynyt: 20:52, 22.05.2003
Paikkakunta: Halikko

Viesti Kirjoittaja Pirtsakka »

Kiitokset täältäkin lehtikselle, on ollut ilo seurata noin nuoren mutta silti niin taitavan ihmisen harrastamista! Kokemuksistasi on ollut meille monille valtavasti hyötyä. Onnea opinnoille ja toivottavasti palaat vielä joskus!
Serene and silent sky,
Rays of moon are dancing with the tide,
A perfect sight, a world devine -J.Liimatainen/Sonata Arctica-
ellaf
Senior Member
Senior Member
Viestit: 569
Liittynyt: 13:12, 10.01.2005
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja ellaf »

Onnea lehtiksen uudelle elämänvaiheelle täältäkin! Ja tervetuloa takaisin, kun se aika koittaa, joidenkin kuuk... öh, vuosien päästä. [;)]
Kolme pientä kalallista kasviallasta
toukopouko
Advanced Member
Advanced Member
Viestit: 2035
Liittynyt: 19:53, 09.03.2006
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja toukopouko »

Voi ie kun tuntuu ikävältä menettää tuollainen mukava nuorimies näistä piireistä. Supper-kiitokset ensimmäisistä Blyxista, pyörölehdistä, Peacock-sammaleesta ja Glossosta.

Kuka meitä nyt opastaa kansan kielellä, mitä pitää tehdä milloinkin ja miten? Rakastin sinun ohjeitasi kun oikeesti minäkin jopa ymmärsin millälailla toimia :D

Olet ihmeellinen miehenalku ja pidän peukkuja kaikessa tulevassa puolestasi. Kiitokset kaikesta. Vähän on ehkä haikea mieli, mutta odotellaan uutta paluuta. Lue itsesi viisaaksi ja tule entistä viisaampana opastamaan meitä. Tervetuloa kun aika on sopiva...... Nyyyyyh...

toukopouko
Se parhaiten nauraa kellä on vahvin lääkitys...
Liinanen
Advanced Member
Advanced Member
Viestit: 1273
Liittynyt: 18:18, 26.08.2004
Paikkakunta: Vantaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Liinanen »

Heippa Lehtis, oli mukavaa :D Olet tosiaan erikoislaatuinen nuorimies, jolla intoa riittää. Jos samalla innolla tartut muihinkin haasteisiin elämässäsi, niin pääset vielä pitkälle. Muistan hyvin riccia-altaasi jolla voitit kuukaudenallaskilpailun ja sen jälkeen taitosi kasvialtaiden kanssa ovat vain kehittyneet entisestään. Lyödäänkö vetoa ettet kovin kauaa pysty olemaan ilman allasta [;)]

Pysy parissamme ja onnea opintielle!
tillukka
Junior Member
Junior Member
Viestit: 154
Liittynyt: 16:05, 13.02.2007
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: Eura

Viesti Kirjoittaja tillukka »

Toivotan sinulle lehtis kaikkea hyvää! Älä kokonaan unohda meitä vaan sitten kun olet taas kykenevä palaa tänne meidän kaikenkirjavaan porukkaamme :P Kiitoksissa yhdyn edelläkirjoittaneiden sanoihin.

Ja oles sitten ihmisiksi siellä opiskelijamaailmassa 8-)
180-L hohtomiljoonat, 720-L tiikerinuoliaiset
Koikarpit 200-L/lämmin, 720-L viileä ja 72 000-L ulkolammikko
lehtis
Advanced Member
Advanced Member
Viestit: 1560
Liittynyt: 16:35, 04.01.2005

Viesti Kirjoittaja lehtis »

Kello käy aina vain eteenpäin ja nyt on vihoviimeinenkin akvaariotavara häipynyt nurkista eli se on loppu nyt! 8-) Tämän viestin jälkeen ei minua enää foorumilla näy (ainakaan toistaiseksi). Voikaa hyvin ja eläkää sopuisasti AW:ssa.

Lehtis aka Aleksi Kinnunen
naatti
Advanced Member
Advanced Member
Viestit: 1155
Liittynyt: 15:00, 10.04.2006
Akvaarioseurat: JAS
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja naatti »

:( Heippa
Rihmis
Member
Member
Viestit: 445
Liittynyt: 17:40, 02.10.2006
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja Rihmis »

Hei hei, oli kiva kun olit seuranamme :(
80, 100, 136 ja 230 litraiset, 5 kissaa ja mies, täydellistä
allablaze
Advanced Member
Advanced Member
Viestit: 1291
Liittynyt: 18:52, 10.11.2003
Akvaarioseurat: TAS
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: Kaustinen

Viesti Kirjoittaja allablaze »

Minä olin se viimeinen romppeen hakija, joten suunnattomat kiitokset Lehtikselle kahdesta altaasta ja suuresta läjästä muuta akvaariotavaraa ja kasveja.
Hyvää jatkoa ja menestystä opiskeluihin, toivottavasti palaamme vielä asian tiimoilta joskus tulevaisuudessa.
Kiitos.
Tarvitsemme eniten rakkautta silloin kun sitä vähiten ansaitsemme.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleistä keskustelua (akvaario)”