Monimetalli

Valaisimet, suodattimet, lämmittimet ym.

Valvoja: Moderaattorit

Vastaa Viestiin
nanO
Junior Member
Junior Member
Viestit: 100
Liittynyt: 21:50, 29.01.2006
Paikkakunta: TURKU

Monimetalli

Viesti Kirjoittaja nanO »

Mistä näitä Tamlan lival power,philipsin master colourin polttimoilla olevaa lamppua voi ostaa? Onko samankaltaisia,esim elohopealamppuja olemassa pienempiä? Vaikka sellaisia jotka saisi halogeenilamppuun kiinnitettyä?Jos joku tietää,voisiko joku kertoa mulle.. Olen yrittänyt netistä hakea tietoa linkkien avulla,mutta törmään useimmiten englannin kielisiin sivuihin ja tämän alan sanasto on täysin hepreaa!!
Maaliskyy
Advanced Member
Advanced Member
Viestit: 1201
Liittynyt: 21:21, 09.08.2003
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Maaliskyy »

No Tamlasta! Kotisivuilta www.tamla.fi löytyy yhteystiedot, soittele liikkeeseen ja kysele valaisinvaihtoehtoja.
nanO
Junior Member
Junior Member
Viestit: 100
Liittynyt: 21:50, 29.01.2006
Paikkakunta: TURKU

Viesti Kirjoittaja nanO »

Huoleton on hevosen poika,mutta sokea on tämä tamma!! Oishan tuo pitänyt tajuta [:I]
impi
Starting Member
Starting Member
Viestit: 39
Liittynyt: 22:23, 11.11.2005

Viesti Kirjoittaja impi »

Noo, olisiko olemassa muita kuin näitä Tamlan kautta saatavia lamppuja? Ovat ööö... tuommoisia minun silmääni ja olohuoneemme sisustukseen sopimattomia ulkomuodoltaan. Pitäisi löytää hieman vanhanaikaisempia "varjostinmalleja".
Inneremont
Senior Member
Senior Member
Viestit: 608
Liittynyt: 11:48, 24.09.2004
Paikkakunta: Helsinki, HAS/Ciklidistit

Viesti Kirjoittaja Inneremont »

Katsoin sivuja ja rupesin miettimään olisiko noista uusista Norm-valaisimista akvaariovalaisimiksi. Voisi esimerkiksi koteloida kaksi 70W Norm singleä... Kertokaa joilla on kokemusta monimetalleista.
Biotooppiharrastaja
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Tekniikka”