Hakutulossivu häviää

Tänne ilmoituksia mahdollisista (todennäköisistä) bugeista ym. häiriöistä.

Valvoja: Moderaattorit

Susamka
Member
Member
Viestit: 339
Liittynyt: 11:13, 24.03.2003
Paikkakunta: Turku/TAY ry

Hakutulossivu häviää

Viesti Kirjoittaja Susamka »

Kun käytän hakua ja sitten klikkaan jotain keskustelua ja sen jälkeen takaisin-nappia kun haluan takaisin hakutuloksiin niin sivua ei voi näyttää ja joudun tekemään haun uudestaan. Ennen pääsi takaisin hakutulossivulle.
"Eikö sen huulet kulu?", ystäväni tokaisi katsoessaan etulasia 'imppaavaa' plekoa
marko.markkanen
Member
Member
Viestit: 490
Liittynyt: 20:49, 16.04.2004

Viesti Kirjoittaja marko.markkanen »

Ja väliin tulee tälläinen virheilmoitus:
Warning: Page has Expired The page you requested was created using information you submitted in a form. This page is no longer available. As a security precaution, Internet Explorer does not automatically resubmit your information for you.

To resubmit your information and view this Web page, click the Refresh button.
millia
Katalysaattori
Katalysaattori
Viestit: 5666
Liittynyt: 16:10, 10.11.2001
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: Hämeenlinna
Viesti:

Viesti Kirjoittaja millia »

Sama ongelma on ollut. Pitää muistaa vaan avata hakutuloksista keskustelu uuteen ikkunaan, niin ei tarvi tehdä hakua joka kerta uudestan.
Susamka
Member
Member
Viestit: 339
Liittynyt: 11:13, 24.03.2003
Paikkakunta: Turku/TAY ry

Viesti Kirjoittaja Susamka »

millia kirjoitti:Sama ongelma on ollut. Pitää muistaa vaan avata hakutuloksista keskustelu uuteen ikkunaan, niin ei tarvi tehdä hakua joka kerta uudestan.
Kas kun en älynnyt [}:)]

Huomasin että tuo ongelma on vaan ensimmäisellä hakutulossivulla, jo kakkossivu pysyy tallessa.
"Eikö sen huulet kulu?", ystäväni tokaisi katsoessaan etulasia 'imppaavaa' plekoa
Cory
Advanced Member
Advanced Member
Viestit: 1055
Liittynyt: 10:30, 10.08.2001
Akvaarioseurat: HAS

Viesti Kirjoittaja Cory »

Tai sitten paina virheilmoitussivulla ollessasi Refresh-nappia (tai F5 jos olet näppisihmisiä, tai View->Refresh jos olet valikkoihmisiä). IE nakkaa sinulle viestin, jossa selitetään ettei sivun lataus onnistu ilman tiedon uudelleen lähetteämistä - vastaa Retry. Ja kas, ensimmäinen sivu latautuu kunnolla. (Selain siis tekee haku-kyselysi uudelleen serverille).

Ellet sitten Susamka tarkoittanut juuri tätä haun uudelleen tekemisellä?
kendau
Senior Member
Senior Member
Viestit: 838
Liittynyt: 11:34, 12.02.2003
Paikkakunta: Häme

Viesti Kirjoittaja kendau »

Mutta eikö sitä saa korjattua sellaiseksi kunnolla toimivaksi, niin kuin se on aiemmin ollut?

Nykyisellään menee melkoiseksi säätämiseksi :x
Susamka
Member
Member
Viestit: 339
Liittynyt: 11:13, 24.03.2003
Paikkakunta: Turku/TAY ry

Viesti Kirjoittaja Susamka »

Cory kirjoitti:Tai sitten paina virheilmoitussivulla ollessasi Refresh-nappia (tai F5 jos olet näppisihmisiä, tai View->Refresh jos olet valikkoihmisiä). IE nakkaa sinulle viestin, jossa selitetään ettei sivun lataus onnistu ilman tiedon uudelleen lähetteämistä - vastaa Retry. Ja kas, ensimmäinen sivu latautuu kunnolla. (Selain siis tekee haku-kyselysi uudelleen serverille).

Ellet sitten Susamka tarkoittanut juuri tätä haun uudelleen tekemisellä?
Eipä lataa mulla vaikka kuinka päivittää sivua vaan antaa lopulta tyhjän hakulomakkeen eteeni. Eikä siis tule virheilmoitusta vaan se tavallinen "Sivua ei voi näyttää
Haluamasi sivu ei ole tällä hetkellä käytettävissä. Web-sivustossa saattaa olla teknisiä ongelmia, tai sinun on ehkä muutettava selaimesi asetuksia."
Ja sitten kun tuosta päivittää niin antaa sen tyhjän hakulomakkeen. Onko vika selaimeni asetuksissa vai missä? Ennen palvelimen vaihtoa toimi hyvin, joten liitän ongelman siihen.
"Eikö sen huulet kulu?", ystäväni tokaisi katsoessaan etulasia 'imppaavaa' plekoa
Sam Salonen
Imperaattori
Imperaattori
Viestit: 2535
Liittynyt: 05:37, 17.06.2001
Akvaarioseurat: HAF, HAS, TAS, TAY
Sukupuoli: Mies
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sam Salonen »

En sitten tiedä mitä minä teen "väärin" kun en sitten millään onnistu saamaan kyseistä virhetilannetta aikaiseksi. Aivan sama miten ja millä selaimella testailen ja kokeilen...
Guess what?! I got a fever, and the only prescription... is more cowbell!
HelaKammo
Member
Member
Viestit: 273
Liittynyt: 11:26, 18.12.2001
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja HelaKammo »

Koodi: Valitse kaikki

The page cannot be displayed
Tulee aina, vaikka samaa pohjaa käyttävillä muilla foorumeilla sitä ei tule. En tiedä mistä on kyse, mutta näin käy.
marko.markkanen
Member
Member
Viestit: 490
Liittynyt: 20:49, 16.04.2004

Viesti Kirjoittaja marko.markkanen »

No minä saan virheilmoituksen joka kerta kun olen tehnyt haun ja menen back:llä takaisin. Niin taitava olen :mrgreen: .
Susamka
Member
Member
Viestit: 339
Liittynyt: 11:13, 24.03.2003
Paikkakunta: Turku/TAY ry

Viesti Kirjoittaja Susamka »

Minulla käyttöjärjestelmänä Windows XP Professional SP2 ja kaikki tarpeelliset päivitykset. Selaimena IE 6. Ennen AW:n palvelimen vaihtoa toimi haku hyvin, mutta nyt siis ei. Jotain päivityksiä olen tainnut Windowsiinkin ottaa palvelimen vaihdon jälkeen, en ole nyt ihan varma ajankohdasta.
"Eikö sen huulet kulu?", ystäväni tokaisi katsoessaan etulasia 'imppaavaa' plekoa
marko.markkanen
Member
Member
Viestit: 490
Liittynyt: 20:49, 16.04.2004

Viesti Kirjoittaja marko.markkanen »

Minulla on myös XP ja IE 6. Sama virhe ilmoitus tulee kun on lähettänyt viestin ja palaa back:illä.
aquasol
Advanced Member
Advanced Member
Viestit: 1376
Liittynyt: 21:01, 20.02.2003
Paikkakunta: Kirkkonummi

Re: Hakutulossivu häviää

Viesti Kirjoittaja aquasol »

Susamka kirjoitti:Kun käytän hakua ja sitten klikkaan jotain keskustelua ja sen jälkeen takaisin-nappia kun haluan takaisin hakutuloksiin niin sivua ei voi näyttää ja joudun tekemään haun uudestaan. Ennen pääsi takaisin hakutulossivulle.
Enpä onnistunut minäkään saamaan virheilmoitusta 8O
Tapio Martimo
Advanced Member
Advanced Member
Viestit: 1040
Liittynyt: 14:48, 02.11.2001
Paikkakunta: Vaasa / OAS

Viesti Kirjoittaja Tapio Martimo »

En saa minäkään toistettua virhettä. Noista virheilmoituksista päätellen kyseessä täytyy olla selaimen cookien hyväksymis- tallennus- tms. asetuksiin liittyvä juttu.
kirre68
Senior Member
Senior Member
Viestit: 510
Liittynyt: 18:56, 21.11.2004
Paikkakunta: Pori

Viesti Kirjoittaja kirre68 »

Täällä hauassa myös ongelma AW:n palvelimen vaihdon jälkeen. Backillä menee "sivua ei voi näyttää" -sivulle :roll: Ja ihan hassua on, että toiselta haun tulossivulta bäkillä meneminen onnistuu, kuten ennenkin. Käytössä myös XP. Mutta jokin suurempi moka tässä pitää olla, kun ennen toimi, mutta nyt ei toimi. Rasittavaa.
*Mokien kautta oppii, valitettavasti*
Susamka
Member
Member
Viestit: 339
Liittynyt: 11:13, 24.03.2003
Paikkakunta: Turku/TAY ry

Viesti Kirjoittaja Susamka »

kirre68 kirjoitti:Täällä hauassa myös ongelma AW:n palvelimen vaihdon jälkeen. Backillä menee "sivua ei voi näyttää" -sivulle :roll: Ja ihan hassua on, että toiselta haun tulossivulta bäkillä meneminen onnistuu, kuten ennenkin. Käytössä myös XP. Mutta jokin suurempi moka tässä pitää olla, kun ennen toimi, mutta nyt ei toimi. Rasittavaa.
Sinulla siis täysin sama ongelma kuin minullakin. Ja kerran teki niinkin kun klikkasin hakutulossivun alalaidasta 'Seuraava' (enkä seuraavaa sivunumeroa kuten yleensä teen) niin ilmoitti vaan että antamillasi hakuehdoilla ei löytynyt yhtään tulosta, vaikka tulossivuja oli vielä useita.
"Eikö sen huulet kulu?", ystäväni tokaisi katsoessaan etulasia 'imppaavaa' plekoa
dsl
Advanced Member
Advanced Member
Viestit: 1387
Liittynyt: 11:41, 22.12.2001
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja dsl »

Merkitsevämpää olisi tietää selaimen asetuksista, yrittääkö se hakea uutta versiota sivusta a) ei koskaan, b) kerran viikossa, c) joka käynnistyksen jälkeen vai d) aina. Tuon asetuksen muuttaminen käy eri selaimissa eri paikasta ja jokin muu valinta kuin d) on potentialinen ongelmalähde niin tässä kuin monessa muussakin paikassa.
hmm. aw on kyllä aika lailla hölmö paikka.
Susamka
Member
Member
Viestit: 339
Liittynyt: 11:13, 24.03.2003
Paikkakunta: Turku/TAY ry

Viesti Kirjoittaja Susamka »

Hakee uutta versiota sivusta aina. Lisäksi erillinen ohjelma poistaa kaikki väliaikaiset tiedostot ja evästeet kun suljen selaimen.

Ja tuo virhe tulee siis ainoastaan hakutulosten ensimmäisellä sivulla eli sivulla 1. Muut sivut sivusta 2 eteenpäin palautuvat kyllä takaisin-napilla eivätkä ole hävinneet.
"Eikö sen huulet kulu?", ystäväni tokaisi katsoessaan etulasia 'imppaavaa' plekoa
Susamka
Member
Member
Viestit: 339
Liittynyt: 11:13, 24.03.2003
Paikkakunta: Turku/TAY ry

Viesti Kirjoittaja Susamka »

Olen tehnyt kokeiluja ja tämä katoamisongelma on ainoastaan selaimella IE. Mozilla ja Netscape eivät hävitä hakutulosten ekaa sivuakaan. Taitaa siis olla mun selaimessa se ongelma.
"Eikö sen huulet kulu?", ystäväni tokaisi katsoessaan etulasia 'imppaavaa' plekoa
kirre68
Senior Member
Senior Member
Viestit: 510
Liittynyt: 18:56, 21.11.2004
Paikkakunta: Pori

Viesti Kirjoittaja kirre68 »

Niin ja minun selaimella ja työpaikkani :roll: Ennen toimi ja enää ei toimi... kumma juttu :frown:
*Mokien kautta oppii, valitettavasti*
JM&Tanja
Junior Member
Junior Member
Viestit: 146
Liittynyt: 14:24, 08.03.2004
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja JM&Tanja »

Ei toimi täälläkään! :?

t: Tanja
670 l kalaton ja kasviton allas myynnissä!
Susamka
Member
Member
Viestit: 339
Liittynyt: 11:13, 24.03.2003
Paikkakunta: Turku/TAY ry

Viesti Kirjoittaja Susamka »

Vaikka ei paljoa lohduta, niin on se kiva että on kohtalotovereita. Ja ihmettelen mikä vikana kun ennen tosiaan toimi ja nyt ei. Onko tämä jotenkin taas joku 'naistenvaiva'?
"Eikö sen huulet kulu?", ystäväni tokaisi katsoessaan etulasia 'imppaavaa' plekoa
helunia
Member
Member
Viestit: 301
Liittynyt: 01:40, 28.11.2003
Paikkakunta: Jkl / JAS --> Alajärvi / AAH
Viesti:

Viesti Kirjoittaja helunia »

Joo, mulla on kanssa sama ongelma. Ollut myös sen vaihdoksen jälkeen. XP on ja niin edelleen...

Ratkaisin oman ongelmani sillä, että painan backia kaksi kertaa ja toista hakutuloskeskustelua avatessa ainakin hakuni löytyy lomakkeelta, eikä tarvitse kuin kuitata se ja hakutulossivu tulee jälleen näkyviin.

Voihan se hyvin olla omissa asetuksissanikin tuo "vika". En ole mikään nero näiden vempeleiden suhteen... :roll:
"Tuleeko kaikista norsuista talvella mammutteja?" - kummipoika Miro 4v.
---------------------------------------------------------
Milloin viimeksi olet kokenut jotain erilaista?
http://www.tulivuorikeskus.fi
Save
Advanced Member
Advanced Member
Viestit: 1236
Liittynyt: 12:13, 26.03.2003
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Save »

Mulla on kanssa työpaikalla XP eikä toimi (ei myöskään kotona vanhemmalla käyttärillä).
Majqua
Senior Member
Senior Member
Viestit: 937
Liittynyt: 00:01, 06.08.2003
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Majqua »

Mulla myös IE ja käyttiksenä Windows 2000. Sama ongelma, ja ongelmaa ei ollut aiemmin, vasti vastikään ilmennyt. :x
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Bugit ym. ongelmat”