Suodatinmattoa - mistä?

Valaisimet, suodattimet, lämmittimet ym.

Valvoja: Moderaattorit

Vastaa Viestiin
VilleJ
Advanced Member
Advanced Member
Viestit: 4745
Liittynyt: 19:55, 17.02.2002
Paikkakunta: hki

Suodatinmattoa - mistä?

Viesti Kirjoittaja VilleJ »

Kauppapalstalla olleesta viestistä johtuen:

Koska Aquaristikshop ei kerran enää toimita suodatinmattoa, niin mistä nettiputiikista sitä nykyisin saa? Kysymys juontaan juurensa siitä, että eräs innokas mattoa kaupittelevat akvaristi kertoi myyntipalstalla, että A-shop ei enää toimita tuotetta. Kysyin sitä kauppapalstalla, mutta se kysymys katsottiin turhaksi moderoinnin puolelta.

Oikeastaan tämä innokas mattojen myyjä voisi vastata sitten tähän ketjuun, miksi A-shop edelleen pitää tuotetta online-sivuillaan, mutta eivät toimita sitä asiakkaille.

(viittaus: http://www.aqua-web.org/forum/viewtopic ... 69#3529969)
doriani
Advanced Member
Advanced Member
Viestit: 1579
Liittynyt: 13:06, 07.01.2002
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: Kouvola
Viesti:

Viesti Kirjoittaja doriani »

Täh?? Eikö muka myy? Itse tilasin sitä, toivottavasti saan.
Lienee tämän "mattomyyjän" keino saada omat mattonsa kaupaksi kun väittää että sitä ei enää saksasta saa tilattua?
VilleJ
Advanced Member
Advanced Member
Viestit: 4745
Liittynyt: 19:55, 17.02.2002
Paikkakunta: hki

Viesti Kirjoittaja VilleJ »

No, toivotaan, että saat mattosi.

Mutta muita nettikauppoja, joista jatkossa saa tilattua mattoa samoin kuin A-shopista? Aquaristik.net taitaa kanssa myydä mattoa...

Jatkossa kannattaneekin sitten alkaa neuvomaa, ettei tuolta A-shopista kannata mattoa tilata :twisted: (Okei, huono vitsi)
doriani
Advanced Member
Advanced Member
Viestit: 1579
Liittynyt: 13:06, 07.01.2002
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: Kouvola
Viesti:

Viesti Kirjoittaja doriani »

Jännityksellä odotan että tuleeko mattoa vai ei :roll:

Mutta jos sieltä ei mattoa saisi niin eihän siellä kaupan nettisivuilla edes pitäisi olla niitä mattoja yms. Taitaa yrittää eräs palstalainen kusettaa?
aquasol
Advanced Member
Advanced Member
Viestit: 1376
Liittynyt: 21:01, 20.02.2003
Paikkakunta: Kirkkonummi

Viesti Kirjoittaja aquasol »

Jopas menee mielenkiintoiseksi. Itse tilasin juuri mattoa A-shopista, tavara on postissa ja ainakin loppusumman mukaan pitäisi tavara olla kuormassa. Jopas alko jännittämään...pitäisi olla perillä tiistaina tai keskiviikkona *pureskelee kynsiään*
111na
Elite Member
Elite Member
Viestit: 9127
Liittynyt: 16:21, 27.12.2003

Viesti Kirjoittaja 111na »

Aquaristic.net toimitti ainakin mattoa syksyllä minulle ja hyvin toimi kaikin puolin. Ottivat yhteyttä kun tilaamaani pumppua heillä ei ollut hyllyssä, mutta saivat sen sitten kolmessa päivässä. Sähköpostit kulkivat hyvin.

Muuten seurasin (ja ehdin osallistuakin) tuota hävinnyttä keskustelua. Ei siinä minun muistaakseni väitetty varmasti ettei sitä aquaristicshopista saisi. Itse en sitä sanamuotoa paljoa ihmetellyt, koska on ollut totta ettei viime mainittu kauppa aina toimita kaikkea tilattua ja maton muistan niistä paketeista kerrotun monta kertaa puuttuneen. Pari kertaa myös muistan että on tullut eri karkeutta kuin on tilattu. Eikä ne vastaa tiedusteluihin.

Ikävä leimata liikettä, enkä sitä halua ja tällä hetkellä tilanne voi olla vaikka toisinpäin. Sitä ei kukaan tiedä - on vain toteutuneet kokemukset.
VilleJ
Advanced Member
Advanced Member
Viestit: 4745
Liittynyt: 19:55, 17.02.2002
Paikkakunta: hki

Viesti Kirjoittaja VilleJ »

liina kirjoitti:Ei siinä minun muistaakseni väitetty varmasti ettei sitä aquaristicshopista saisi.
Jotain siihen tyyliin "... ei pysty toimittamaan..." No, tulkitseeko ton sitten niin, että tavaraa on muttei sitä toimiteta vai että tavaraa ei edes ole. Joka tapauksessa tulkitsee miten tahansa, niin loppukäyttäjälle se kuitenkin merkitsee sitä, ettei mattoa saa :mrgreen:

Epäilen kuitenkin vahvasti sitä, koska pitänyt edelleen tuotetta sivuillaan.

Mutta ainakin aquaristik.net myy mattoa, jos nyt tuo väite A-shopista pitääkin paikkansa.
111na
Elite Member
Elite Member
Viestit: 9127
Liittynyt: 16:21, 27.12.2003

Viesti Kirjoittaja 111na »

Otettakoon kantaa kuitenkin. Epävarrmoja väitteitä ei myyjän kannata esittää, jos ne sattuvat tukemaan oman artikkelinsa myyntiä. Sen kritiikkiin myyjä reagoi ehkä liikaa poistamalla koko ilmoituksen. Hinta ja saatavuus ovat parhaat markkinointikeinot, mitä siinä tuotiinkin asiallisesti esiin.
ryukin
Member
Member
Viestit: 304
Liittynyt: 13:22, 09.02.2004
Paikkakunta: Akvaarioharrastajat Hyvinkää (AHH)

Viesti Kirjoittaja ryukin »

Kyllä A-shopilla on välillä kestänyt toimittaminen kohtuuttoman pitkään. Itse jouduin Trusted-Shopsin kautta vinkumaan pakettiani, joka sitten kohtuu-ripeästi lähtikin. Mutta olisin käsittääkseni saanut paketin reilusti aikaisemmin, jos tuota mattoa ei olisi ollut - kun viimein sain yksilöidyt tiedot tilauksestani sähköpostiin, siinä näkyi, että juuri mattoa odoteltiin.
Mutta siis kyllä sitä saa, jos ei ihan hengenhätä ole ja jos jaksaa vähän tapella (tai ehkä mulla kävi vain huono tuuri).
MiSt
Senior Member
Senior Member
Viestit: 539
Liittynyt: 13:29, 08.11.2001
Paikkakunta: Kotka/Karkkila - Ciklidistit - KLAS

Viesti Kirjoittaja MiSt »

Kyselin viime viikolla seame.com :sta, että onko heillä PPI mattoa. Vastaus tuli nopeasti ja alle päivässä he tekivät tarjouksen 100x100x5cm matosta ja vieläpä lisäsivät maton sivuilleen. Muut koot ja paksuudet tulevat valikoimiin kuulemma vielä myöhemmin Tammikuun aikana. Hintakaan ei ole paha, kun ajattelee tuo >75€ tilaus -> ei postimaksua judanssin. [;)] Hyvää palvelua ja muutenkin paikka on ollut ok.

http://www.shopsolution.nl/shop/home.as ... filterpad1
><{{{(*> ><Mikko(*> ><{{{(*>
aquasol
Advanced Member
Advanced Member
Viestit: 1376
Liittynyt: 21:01, 20.02.2003
Paikkakunta: Kirkkonummi

Viesti Kirjoittaja aquasol »

A-shopista tuli tilaus perille n. kahdessa viikossa ja kyydissä olivat myös matot. Eli kyllä A-shop edelleenkin toimittaa mattoja
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Tekniikka”