Järvenpään akvaarioliikkeet

Täällä keskustelu on vapaata, kunhan homma pysyy hyvän maun ja käytöksen rajoissa ja keskustelu jotenkin koskettaa akvaarioita. Muu yleinen keskustelu -> ""Off-Topic" ja äänestykset"-ryhmään.

Valvoja: Moderaattorit

Vastaa Viestiin
Fiu
Junior Member
Junior Member
Viestit: 163
Liittynyt: 20:36, 19.08.2003
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: Riihimäki
Viesti:

Järvenpään akvaarioliikkeet

Viesti Kirjoittaja Fiu »

Kertokaapas mitä akvaarioliikkeitä Järvenpäässä oikein on ja missä päin siellä sijaitsevat? Ja valikoimasta myös olisi kiva kuulla.

Itse olen huomenna menossa käymään aineskin Järvenpään Faunattaressa, joten oliskos tietoa kyseisen liikkeen kala- ja kasvivalikoimista + muusta myytävästä akvaariokamasta?
Voldemortti
Junior Member
Junior Member
Viestit: 158
Liittynyt: 00:45, 27.09.2004
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: Nurmes

Viesti Kirjoittaja Voldemortti »

Valikoima Faunattaressa on ilmeisesti (?) kohtalaisen laaja (En paljon muissa kaupoissa ole käynyt, olen saanut aina mitä olen tarvinnutkin). Yritän muotoilla mielipiteeni kaupasta sivistyneesti (moderaattorit voi poistaa, jos en siinä onnistu). Järvenpään Faunatar on mielestäni ihan ok, jos tiedät, mitä ostat. Minulle on myyty siellä täysin akvaariooni sopimattomia kaloja, vaikka olen joka kerta maininnut jo akvaariossani olevat kalat ja akvaarion koon. Itse en enää luota heidän ohjeisiinsa, ainakaan täysin. Tietääkseni Järvenpäässä ei muita akvaariotarvikkeita myyviä kauppoja ole, Hyvinkäällä sen sijaan parikin.
Laiskottelusta ei pysty nauttimaan täydellisesti jollei ole paljon tekemistä.
Skroik
Senior Member
Senior Member
Viestit: 678
Liittynyt: 02:37, 26.09.2001
Paikkakunta: Tuusula

Viesti Kirjoittaja Skroik »

Mahtaako Järvenpään Fauna olla vielä olemassa? Pienehkö eläinputiikki, jossa myös kaloja, kasveja ja muita tarvikkeita. Valikoimaa ei viimenäkemällä (pitkälti yli vuosi sitten) ollut kovin paljoa, mutta hintataso miellytti kukkaroa. Kala-altaatkin näyttivät silloin ihan hyvin hoidetuilta. Mannilantie 19.
arasila
Member
Member
Viestit: 415
Liittynyt: 10:11, 29.04.2004
Akvaarioseurat: Ciklidistit, HAS
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja arasila »

Voldemortti kirjoitti:Tietääkseni Järvenpäässä ei muita akvaariotarvikkeita myyviä kauppoja ole, Hyvinkäällä sen sijaan parikin.
Järvenpäässä oli ainakin ennen Viirikala-niminen liike. Se oli kohtuullisen hyvä, oma maahantuonti, edullinen ja usein saatavilla erikoisia lajeja, mm. ampujakaloja. Google antaa seuraavan osoitteen:
Viirikala oy, Mannilantie 19 04400 Järvenpää, puh. 09-288412.

En tiedä onko tämä vielä olemassa -- itse en ole käynyt katsomassa moneen vuoteen.
annakristiina
Junior Member
Junior Member
Viestit: 86
Liittynyt: 19:29, 03.04.2004
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja annakristiina »

On Fauna olemassa.
Onko tuo Viirikala nykyinen Fauna?
Altaita on ja todella siistejä! Vähemmän kuitenkin kuin Faunattaressa.
Saattaa tehdä edullisiakin löytöjä..
Nii ja jälkimmäinen kauppa myy mitä vaan euron kuvat silmissä.
Minkä nuorena oppii..
osaa ihan hyvin.
Santra
Sisuakvaristi
Sisuakvaristi
Viestit: 144
Liittynyt: 13:48, 17.08.2004
Paikkakunta: Lappeenranta 1.3

Viesti Kirjoittaja Santra »

arasila kirjoitti:
Voldemortti kirjoitti:Tietääkseni Järvenpäässä ei muita akvaariotarvikkeita myyviä kauppoja ole, Hyvinkäällä sen sijaan parikin.
Järvenpäässä oli ainakin ennen Viirikala-niminen liike. Se oli kohtuullisen hyvä, oma maahantuonti, edullinen ja usein saatavilla erikoisia lajeja, mm. ampujakaloja. Google antaa seuraavan osoitteen:
Viirikala oy, Mannilantie 19 04400 Järvenpää, puh. 09-288412.

En tiedä onko tämä vielä olemassa -- itse en ole käynyt katsomassa moneen vuoteen.
Elkee tulko ostaa Hyvinkäältä mitään akvaario kaloja :twisted: :twisted: .
Sairaita ja hyi niitä oloja.. mut tuo Hyvinkään akvaariokulma, jos uskaltaa ottaa "riskin"..
Itse ostan Järvenpäästä kaikki kalat vain ainoastaan Faunattaresta, kun tiedän 100% minkä kalan haluan. Faunasta oon tehnyt ihanimmat löydöt, varsinkin, kun itse omistaja sattuu olee paikalla muiden aikana kalojen ostamista pitää ja kannattaa harkita. Viirikala-niminen liike on siis nykysin Fauna.. Niillä ei ole mitään kiskuri hintoja vrt. Faunattareen, joka on prismassa tosi usein kuolleita kaloja altaassa. Katsokaa karppi allasta ja miettikää..

T:Laura
- Millainen on kultakala, jolla on tupsulakki?
- Epätavallinen.
Voldemortti
Junior Member
Junior Member
Viestit: 158
Liittynyt: 00:45, 27.09.2004
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: Nurmes

Viesti Kirjoittaja Voldemortti »

Missä se Fauna siellä Järvenpäässä on? Hyvinkäällä en ole käynyt kuin pari kertaa ja akvaariokulma teki siinä mielessä vaikutuksen, että kuulemma kieltäytyy myymästä kaloja kaikille halukkaille ja ensimmäisenä tiedon lähteen kaivoi netistä esiin järven sivut.. :mrgreen:

Faunattaresta en pidä, ja Faunaa en ole löytänyt, mielelläni menisin siellä käymään, jos joku valaisis sijaintia... [;)]
Laiskottelusta ei pysty nauttimaan täydellisesti jollei ole paljon tekemistä.
Voldemortti
Junior Member
Junior Member
Viestit: 158
Liittynyt: 00:45, 27.09.2004
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: Nurmes

Viesti Kirjoittaja Voldemortti »

Aktiivisena menin ja etsin osoitteen netistä, edelleen oli Mannilantie 19. Eiköhän se nyt sitten löydy!
Laiskottelusta ei pysty nauttimaan täydellisesti jollei ole paljon tekemistä.
annakristiina
Junior Member
Junior Member
Viestit: 86
Liittynyt: 19:29, 03.04.2004
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja annakristiina »

Morjes

Jos tiedät poliisilaitoksen niin, se on siitä eteen päin Helsingin suuntaan pari sataa metriä ja tien toisella puolella. Pieni liike, kerrostalon alakerrassa.
Minkä nuorena oppii..
osaa ihan hyvin.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleistä keskustelua (akvaario)”