Mtv3:n t.i.l.a-ohjelman kivikangas

Täällä keskustelu on vapaata, kunhan homma pysyy hyvän maun ja käytöksen rajoissa ja keskustelu jotenkin koskettaa akvaarioita. Muu yleinen keskustelu -> ""Off-Topic" ja äänestykset"-ryhmään.

Valvoja: Moderaattorit

Vastaa Viestiin
Helmi1978
Member
Member
Viestit: 341
Liittynyt: 13:52, 09.07.2004
Paikkakunta: Tampere/TAS

Mtv3:n t.i.l.a-ohjelman kivikangas

Viesti Kirjoittaja Helmi1978 »

Katsoiko kukaan t.i.l.a.-ohjelmaa to 9.9. tai su 12.9.? Siinä oli sellainen taulu, joka oli tehty kivikuvioisesta kankaasta. Kuvia ko. taulusta/kankaasta löytyy netistä http://www.mtv3.fi/tila otsikon "Muutoskohteena korkea olohuone" alta.

Eli pointtini siis se, että tuo kangas voisi olla hauskan näköistä eri käyttötarkoituksissa myös akvaarioon liittyen. Tietääkö joku, kuka kangasta valmistaa ja mistä sitä saisi? Tiedän, että jossain sitä on, olen joskus nähnyt jossain sisustuslehdessä tms.
Merri
Senior Member
Senior Member
Viestit: 504
Liittynyt: 00:44, 06.04.2003
Paikkakunta: Uusimaa

Viesti Kirjoittaja Merri »

Kivitauluja myy tuollaisenaan IKEA of Sweden. Eli Ikeasta löytyy. Olen tosin joskus nähnyt ainakin lähes vastaavaa lakananakin, siis ihan kangastakin on kait jossain?
"I'll rise but I refuse to shine"
Helmi1978
Member
Member
Viestit: 341
Liittynyt: 13:52, 09.07.2004
Paikkakunta: Tampere/TAS

Viesti Kirjoittaja Helmi1978 »

Jep, ihan pakassa kankaana olen nähnyt. Kun vaan muistais missä :mrgreen:
iiputti
Senior Member
Senior Member
Viestit: 672
Liittynyt: 16:05, 24.08.2004
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: Espoo, Niipperi

Viesti Kirjoittaja iiputti »

Kiinnitin huomioni ihan samaan! Muistan nähneeni poikani kummitädillä juuri tuota kuosia olevat lakanat, täytyykin kysellä mistä ovat peräisin(tai ruinata ne akvaarion taustaksi [;)]

Ettei niitä vaan saisi peräti Ikeasta? Useinhan sieltä löytyy samalla kuviolla kankaita ja tauluja.
Suojele mastiffia pienenä, niin se suojelee sinua suurena.
Tevi
Junior Member
Junior Member
Viestit: 163
Liittynyt: 23:21, 26.01.2004
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Tevi »

Näin ainakin hyvin vastaavanlaista kangasta myynnissä Helsingissä Kampintorin reunalla sijaitsevassa pienessä kangaskaupassa. Fredrikinkadun, Malminrinteen ja U.Kekkosen kadun nurkassa. Kaupan nimeä en nyt muista.

Siellä tuota oli ripustettu oikein seinälle näytille roikkumaan ja poikamme siihen ihastui kovasti kun näki.
Helmi1978
Member
Member
Viestit: 341
Liittynyt: 13:52, 09.07.2004
Paikkakunta: Tampere/TAS

Viesti Kirjoittaja Helmi1978 »

Ettei niitä vaan saisi peräti Ikeasta? Useinhan sieltä löytyy samalla kuviolla kankaita ja tauluja.
Joo, mulle tuli mieleen sama ja kävin tässä tohinalla läpi Ikean uuden kuvaston nettiversion ja postimyyntitarjonnan. Ei ollut ainakaan niissä sellaista :( Hitsi, ois jo ideoita vaikka kuinka paljon tuollaisen kankaan hyödyntämiseen :D
Tevi kirjoitti:Näin ainakin hyvin vastaavanlaista kangasta myynnissä Helsingissä Kampintorin reunalla sijaitsevassa pienessä kangaskaupassa. Fredrikinkadun, Malminrinteen ja U.Kekkosen kadun nurkassa.
hmmm... valoa siis tunnelin päässä kankaan löytämiseksi :D
Inia
Akvaariosisustaja 2005
Akvaariosisustaja 2005
Viestit: 1133
Liittynyt: 11:54, 07.02.2003
Akvaarioseurat: HAS
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Inia »

Kampintorin vierestä olevasta pienestä kaupasta löytyy sekä kankaana että vahakankaana. Myös Etolan myymälöistä tuota saa. Itse ostin juuri eilen vahakankaan pöytäliinaksi. Voisi näyttää aika hyvältä jalustan peitteenä, taustakuvasta en nyt tiedä. Luulen että akvaarioliikkeestä saatavat kallio -taustakuvat ovat paremman näköisiä. Vahakangas maksaa n.20 e/m.
Merri
Senior Member
Senior Member
Viestit: 504
Liittynyt: 00:44, 06.04.2003
Paikkakunta: Uusimaa

Viesti Kirjoittaja Merri »

Helmi1978 kirjoitti:Ikean uuden kuvaston nettiversion ja postimyyntitarjonnan. Ei ollut ainakaan niissä sellaista
Joo, samoin. Taisi olla sitten vanhempaa mallistoa :| Noita kehyksettömiä "vahakangastauluja" siellä on monenmoisia.
Hei muuten joo, näin myös ihan vahakankaana jossain, viittävaille myös ostin, ihan hyvännäköistä.
"I'll rise but I refuse to shine"
Helmi1978
Member
Member
Viestit: 341
Liittynyt: 13:52, 09.07.2004
Paikkakunta: Tampere/TAS

Viesti Kirjoittaja Helmi1978 »

Inia kirjoitti:Voisi näyttää aika hyvältä jalustan peitteenä, taustakuvasta en nyt tiedä. Luulen että akvaarioliikkeestä saatavat kallio -taustakuvat ovat paremman näköisiä.
Juurikin tuohon tarkoitukseen ensisijaisesti ajattelin :) Lecaharkkojalustan somistukseksi :D Myös akvaarion takana olevalle seinälle pingotettuna jonkin verran akvaa suuremmalle alueelle kangas voisi tehdä mukavan säväyksen :)
skye
Junior Member
Junior Member
Viestit: 241
Liittynyt: 14:10, 03.11.2002
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja skye »

Olen kesällä nähnyt tuollaiset valmisverhot jossain citymarketissa. T.I.L.A:ssa on ollut tuollaisia "kivikangastauluja" ennenkin.
Chyental
Senior Member
Senior Member
Viestit: 738
Liittynyt: 13:06, 21.01.2002
Paikkakunta: Pori

Viesti Kirjoittaja Chyental »

Täällä näin tota kangasta jossain kangaskaupassa, täällä Porissa siis.
-Chyental-
-tiina-
Starting Member
Starting Member
Viestit: 20
Liittynyt: 15:14, 21.03.2004
Paikkakunta: seinäjoki

Viesti Kirjoittaja -tiina- »

Ainakin Carina Hägg designilta löytyy kivikangasta. Jälleenmyyjiä en sitten enää tiedäkään.. Ainakin Vaasassa olen jossain nähnyt ko kangasta (löytyy muuten vahakankaanakin) ja netistä voi googlettamalla löytyä lisää tietoa.
Kosminen Kala
Junior Member
Junior Member
Viestit: 73
Liittynyt: 20:20, 08.03.2004

Viesti Kirjoittaja Kosminen Kala »

Kuinkohan tämä "kivikangas" liitty akvaariohin?
Kalastoa uusimassa.
rain-
Katalysaattori
Katalysaattori
Viestit: 3519
Liittynyt: 02:55, 04.11.2001
Sukupuoli: N/A

Viesti Kirjoittaja rain- »

Mustatetra kirjoitti:Kuinkohan tämä "kivikangas" liitty akvaariohin?
Joskos asia selviäisi jos lukisit tämän aiheen kaikki viestit [;)]

Eli jalustan verhoiluun ja ehkäpä joittenkin mielestä olisi nätti myös akvaarion takana.
Lisa
Katalysaattori
Katalysaattori
Viestit: 7365
Liittynyt: 17:01, 03.10.2001
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Lisa »

Ainakin Kodin Ykkösestä (Anttilasta) olen noita kivikankaita bongannut. Jossain muuallakin taisin nähdä (olisiko ollut Prisma, Tarjoustalo tjsp). Sangen nättiä on :)
Kun syö kylliksensä, ajattelee sivistyneesti ja ihmeen hienosti monesta asiasta.
Helmi1978
Member
Member
Viestit: 341
Liittynyt: 13:52, 09.07.2004
Paikkakunta: Tampere/TAS

Viesti Kirjoittaja Helmi1978 »

Kiva kuulla, että kangasta on monessakin paikassa bongattu :) Täytyypäs lähteä viikolla metsästelemään :D
Tiina_
Member
Member
Viestit: 287
Liittynyt: 12:28, 10.06.2004
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: Turenki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Tiina_ »

Kaivakaapas tällä viikolla tullut Etolan kuvasto esille! Siellä oli tuota "kivikangasta" vahakankaana ja hinta muistaakseni 15,90 € / m.
Tiedotus kansalaisille: Tunnelin päässä näkynyt valo on kustannussyistä päätetty sammuttaa.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleistä keskustelua (akvaario)”