Kuopion akvaarioliikkeet

Täällä keskustelu on vapaata, kunhan homma pysyy hyvän maun ja käytöksen rajoissa ja keskustelu jotenkin koskettaa akvaarioita. Muu yleinen keskustelu -> ""Off-Topic" ja äänestykset"-ryhmään.

Valvoja: Moderaattorit

Erik P
Starting Member
Starting Member
Viestit: 49
Liittynyt: 14:22, 24.04.2002
Paikkakunta: Kuopio

Kuopion akvaarioliikkeet

Viesti Kirjoittaja Erik P »

Onkohan niin että lyhyen ajan Petosella toiminut lemmikkieläinlliike, pienine akvaarioostaoineen, on lopetettu? Piti käydä jättämässä ilmoitus akvaarioseurasta mutta siellä ei ollut kun jokunen kebab-ravintola.
Tietääkö kukaan mikä tilanne on?
Tietenkin kävi mielessä että olisikohan saanut ostaa telineitä ja altaita jos on niin että toiminta on lopetettu...

Erik
iekku
Katalysaattori
Katalysaattori
Viestit: 1313
Liittynyt: 12:38, 06.11.2001
Paikkakunta: Kuopio

On se siellä vielä.

Viesti Kirjoittaja iekku »

Ohimennen tänään mulkaisin ja vapun aukioloajat ainakin lukivat lapussa, joten lienee vielä hengissä. Pyörönkaari 15 on osoite.
Orthilia
Starting Member
Starting Member
Viestit: 34
Liittynyt: 16:42, 29.05.2002
Paikkakunta: Kuopio

Viesti Kirjoittaja Orthilia »

Onko siis Kuopiossa muita akvaarioliikkeitä kuin nuo kaksi? Siis se siellä tiimarin vieressä, ja sitten aseman lähellä.
iekku
Katalysaattori
Katalysaattori
Viestit: 1313
Liittynyt: 12:38, 06.11.2001
Paikkakunta: Kuopio

Viesti Kirjoittaja iekku »

Juu on Petosella tuo yksi pieni.
Orthilia
Starting Member
Starting Member
Viestit: 34
Liittynyt: 16:42, 29.05.2002
Paikkakunta: Kuopio

Viesti Kirjoittaja Orthilia »

iekku kirjoitti:Juu on Petosella tuo yksi pieni.
Hmm. Vaan sieltä tuskin löytyy mitään, mitä noista muista ei. Kasveja ainakaan, niitä kun on viimeaikoina näkynyt aika kehnonlaisesti.
shawnx
Starting Member
Starting Member
Viestit: 5
Liittynyt: 00:25, 25.02.2002
Sukupuoli: Mies
Paikkakunta: Kuopio, Finland

Viesti Kirjoittaja shawnx »

Hmm. Vaan sieltä tuskin löytyy mitään, mitä noista muista ei. Kasveja ainakaan, niitä kun on viimeaikoina näkynyt aika kehnonlaisesti.
Minä ainakin sain sieltä taistonaaraani, kun muualla ei ollut. :) Mutta joo sehän on oikeastaan koirille suunnattu ja hyvä sellainen. Mutta joskus voi tuuri käydä. Terveisiä vaan liikkeen omistajille! :)
Orthilia
Starting Member
Starting Member
Viestit: 34
Liittynyt: 16:42, 29.05.2002
Paikkakunta: Kuopio

Viesti Kirjoittaja Orthilia »

shawnx kirjoitti:
Hmm. Vaan sieltä tuskin löytyy mitään, mitä noista muista ei. Kasveja ainakaan, niitä kun on viimeaikoina näkynyt aika kehnonlaisesti.
Minä ainakin sain sieltä taistonaaraani, kun muualla ei ollut. :) Mutta joo sehän on oikeastaan koirille suunnattu ja hyvä sellainen. Mutta joskus voi tuuri käydä. Terveisiä vaan liikkeen omistajille! :)
Keskustassakin muuten oli taistonaaraita, kun viimeksi kävin vilkaisemassa. Tuli vaan mieleen. Kovin useinhan niitä ei välttämättä valitettavasti löydä.
eprusak
Junior Member
Junior Member
Viestit: 105
Liittynyt: 09:53, 01.11.2002
Paikkakunta: Mikkeli

liikkeistä

Viesti Kirjoittaja eprusak »

Olen jo aikaisemminkin maininnut tästä, mutta sanon vielä, että tuo Tiimarin vieressä oleva liike kannattaa unohtaa. Ihan kivan näköinen pulju mut ei siellä asiantuntemuksesta ole juuri tietoa!
Paha mieli on tullu joka kerta kun olen siellä käynyt.
kananiho
iekku
Katalysaattori
Katalysaattori
Viestit: 1313
Liittynyt: 12:38, 06.11.2001
Paikkakunta: Kuopio

Re: liikkeistä

Viesti Kirjoittaja iekku »

eprusak kirjoitti:Olen jo aikaisemminkin maininnut tästä, mutta sanon vielä, että tuo Tiimarin vieressä oleva liike kannattaa unohtaa. Ihan kivan näköinen pulju mut ei siellä asiantuntemuksesta ole juuri tietoa!
Paha mieli on tullu joka kerta kun olen siellä käynyt.
Paha mieli, tautisia ja kuolevia kaloja, eikä sitä asiantuntemusta tai kiinnostusta kaloja kohtaan todellakaan ole...juu en suosittele.
maximillianna
Junior Member
Junior Member
Viestit: 84
Liittynyt: 13:21, 27.02.2007
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: Juankoski

Viesti Kirjoittaja maximillianna »

Entisen ykkösrastin liepeillä on kans yks. Olikohan musti ja mirri vai mikä nimeltään? Siellä on koirille, kissoille, linnuille, matelijoille, kaloille ja jyrsijöille tavaraa. Siellä oon ite tykänny käydä.
g.rosea
Senior Member
Senior Member
Viestit: 793
Liittynyt: 10:08, 27.08.2006
Sukupuoli: Mies
Paikkakunta: oulu

Viesti Kirjoittaja g.rosea »

Itse käyn asemakadun(meniköhän oikein?) liikkeessä.
tahitimaarit
Starting Member
Starting Member
Viestit: 20
Liittynyt: 13:01, 02.10.2006
Paikkakunta: suonenjoki

Viesti Kirjoittaja tahitimaarit »

Kuopiossa akvaarioliike myös Savonkadulla,Reporanka nimeltään.Kirjoitan lähinnä siksi kun viestin aloittaja kertoo että olisi vienyt liikkeen seinälle viestin akvaarioseurasta? Eli onko Kuopiossa sellainen ja voisiko siihen liittyä myös tässä lähiseudulla asustelevat?
ParratonMonni
Advanced Member
Advanced Member
Viestit: 1579
Liittynyt: 13:56, 03.04.2005
Paikkakunta: Kuopio

Viesti Kirjoittaja ParratonMonni »

Ja tämä on siis vanha ketju, ei ole enää Petosella mitään liikettä. Euromarketin vieressä oleva tarvikeliike on lopettamassa myös, loppuunmyynti menossa

Itse yllätyin iloisesti Tehdaskadulla olevan liikkeenmyyntipolitiikasta: kun menin ostamaan selkäuimareita, niin ensin kysyttiin että millaiseen altaaseen tulevat jne. Keskusteltiin siellä jonkin aikaa tämän myyjän (yrittäjän?) kanssa, mm. tulipyrstöistä, hän huokaili sitä, kuinka ihmiset eivät tajua että myynnissä olevat kalat ovat poikasia, eivätkä todellakaan sovi mihin tahansa altaaseen... Altaat olivat myös siistejä ja muutenkin palvelu hyvää. Ja hinnat ihan kilpailukykyiset.

Kuopion akvaarioseuran kolme vuotta sitten päivitetyt sivut.
Riikkanna
Junior Member
Junior Member
Viestit: 165
Liittynyt: 20:50, 05.11.2007
Paikkakunta: Jyväskylä / JAS
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Riikkanna »

ParratonMonni kirjoitti:Ja tämä on siis vanha ketju, ei ole enää Petosella mitään liikettä. Euromarketin vieressä oleva tarvikeliike on lopettamassa myös, loppuunmyynti menossa

Itse yllätyin iloisesti Tehdaskadulla olevan liikkeenmyyntipolitiikasta: kun menin ostamaan selkäuimareita, niin ensin kysyttiin että millaiseen altaaseen tulevat jne. Keskusteltiin siellä jonkin aikaa tämän myyjän (yrittäjän?) kanssa, mm. tulipyrstöistä, hän huokaili sitä, kuinka ihmiset eivät tajua että myynnissä olevat kalat ovat poikasia, eivätkä todellakaan sovi mihin tahansa altaaseen... Altaat olivat myös siistejä ja muutenkin palvelu hyvää. Ja hinnat ihan kilpailukykyiset.

Kuopion akvaarioseuran kolme vuotta sitten päivitetyt sivut.
Olen menossa huomenna lauantaina 29.12. Kuopioon. Onko yllämainittu vielä voimassa kuopiolaiset? Eli, jos ehdin käydä yhdessä akvakaupassa, kannattaako mennä nimenomaan Tehdaskadulle? Eikä Asemakadulle?
maximillianna
Junior Member
Junior Member
Viestit: 84
Liittynyt: 13:21, 27.02.2007
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: Juankoski

Viesti Kirjoittaja maximillianna »

Kyllä, ehdottomasti tehdaskadulle.
Riikkanna
Junior Member
Junior Member
Viestit: 165
Liittynyt: 20:50, 05.11.2007
Paikkakunta: Jyväskylä / JAS
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Riikkanna »

maximillianna kirjoitti:Kyllä, ehdottomasti tehdaskadulle.
Kiitos maximillianna! Tuonne siis huomenna!
tahitimaarit
Starting Member
Starting Member
Viestit: 20
Liittynyt: 13:01, 02.10.2006
Paikkakunta: suonenjoki

Viesti Kirjoittaja tahitimaarit »

Ja miksipä ei Asemakadulle. Ei mitään moitetta.Ja ainakin kalat osataan pyydystää ja pakata oikein...
rantakallio
Starting Member
Starting Member
Viestit: 7
Liittynyt: 22:08, 21.08.2007
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: Kuopio

Ajat sitten aloitettu ketju mutta sou??

Viesti Kirjoittaja rantakallio »

Itse en Kuopiossa muita kaloja myyviä liikkeitä tiedä kuin Kuopion akvaario liikkeen asemakadulla ja Lemmikkiasema.com tehdas kadulla muuten kohtuu hintaisia akvaario tarvikkeita saa myös mustista ja mirristä.. et sais kos lisää tietoa mikäli muuaallakin on kaloja myyviä pisteitä.
VesiEläin
Elite Member
Elite Member
Viestit: 5925
Liittynyt: 07:54, 04.03.2004
Akvaarioseurat: TAS
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: Lempäälä

Re: Ajat sitten aloitettu ketju mutta sou??

Viesti Kirjoittaja VesiEläin »

rantakallio kirjoitti:..et sais kos lisää tietoa mikäli muuaallakin on kaloja myyviä pisteitä.
http://www.aqua-web.org/forum/viewtopic.php?t=78565
maximillianna
Junior Member
Junior Member
Viestit: 84
Liittynyt: 13:21, 27.02.2007
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: Juankoski

Viesti Kirjoittaja maximillianna »

tahitimaarit kirjoitti:Ja miksipä ei Asemakadulle. Ei mitään moitetta.Ja ainakin kalat osataan pyydystää ja pakata oikein...
Asemakadun liikkeellä ei mitään tietoa kalojen yhteensopivuudesta saati vesiarvoista. Ja yhtään ei välitetä siitä minne kalat liikkeestä joutuvat. Joka kerta kun olen käynyt on altaissa, myös kasvi altaissa, ollut kuolleita kaloja.
VesiEläin
Elite Member
Elite Member
Viestit: 5925
Liittynyt: 07:54, 04.03.2004
Akvaarioseurat: TAS
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: Lempäälä

Viesti Kirjoittaja VesiEläin »

maximillianna kirjoitti:Asemakadun liikkeellä ei mitään tietoa kalojen yhteensopivuudesta saati vesiarvoista. Ja yhtään ei välitetä siitä minne kalat liikkeestä joutuvat..
Paras tarjonta kuitenkin, jos vertaa muihin kaupungin liikkeisiin.
maximillianna
Junior Member
Junior Member
Viestit: 84
Liittynyt: 13:21, 27.02.2007
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: Juankoski

Viesti Kirjoittaja maximillianna »

VesiEläin kirjoitti:
maximillianna kirjoitti:Asemakadun liikkeellä ei mitään tietoa kalojen yhteensopivuudesta saati vesiarvoista. Ja yhtään ei välitetä siitä minne kalat liikkeestä joutuvat..
Paras tarjonta kuitenkin, jos vertaa muihin kaupungin liikkeisiin.
Jos tehdeskadun likkeessä ei ole jotain mitä tarvitsee, niin kyllä sinne tilaavat. Tilaavat niin kaloja kuin kasveja + akvaarioita asiakaan toivomuksen mukaan.
aatzi65
Starting Member
Starting Member
Viestit: 1
Liittynyt: 07:31, 24.03.2007
Paikkakunta: Savo

liikkeistä

Viesti Kirjoittaja aatzi65 »

Mulla ainakin on käynnit tehty Tehdaskadun akvaarioliikkeessä:noin puoli vuotta sitten kysyin tarjousta akvaariosta luvattiin ottaa yhteyttä,eipä oo vielä kuulunut (onneksi löytyi allas muualta).Toinen tapaus noin kuukausi sitten utelin valaisinta ;taas sama otetaan yhteyttä, eipä oo vielä kuulunut.Onneksi myös valaisimia on muuallakin myynnissä. Jäi vähän kuva ettei kaupanteko kiinnosta.
_Ansku_
Member
Member
Viestit: 300
Liittynyt: 11:33, 30.06.2007
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: SLN

Viesti Kirjoittaja _Ansku_ »

Tuo Tehdaskadun Lemmikkiasema on aika kiva paikka. Siellä altaat on siistejä ja ei taida olla mitään haimonneja ym. myytävänä. Kasvialtaissa kasvit näyttää aika hyväkuntosilta.
Sissie
Junior Member
Junior Member
Viestit: 228
Liittynyt: 09:13, 18.04.2007
Paikkakunta: Kuopio

Viesti Kirjoittaja Sissie »

maximillianna kirjoitti:
VesiEläin kirjoitti:
maximillianna kirjoitti:Asemakadun liikkeellä ei mitään tietoa kalojen yhteensopivuudesta saati vesiarvoista. Ja yhtään ei välitetä siitä minne kalat liikkeestä joutuvat..
Paras tarjonta kuitenkin, jos vertaa muihin kaupungin liikkeisiin.
Jos tehdeskadun likkeessä ei ole jotain mitä tarvitsee, niin kyllä sinne tilaavat. Tilaavat niin kaloja kuin kasveja + akvaarioita asiakaan toivomuksen mukaan.
Itse sain odotella sisäsuodatinta viikkotolkulla ja kyselin aina silloin tällöin, lupailivat ja sitten eivät tienneetkään milloin tulevat. Siis siihen tilaamiseen en luota, muuten antavat kyllä neuvoja ja opastusta. Riippuu mitä tarvitsen, että kumpaanko liikkeeseen menen vai tilaanko netistä (akvaarioon.fi toimittaa kahdessa päivässä)
Hurahatanut akvaarionhoitoon...
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleistä keskustelua (akvaario)”