Tampereen seudun liikkeet

Täällä keskustelu on vapaata, kunhan homma pysyy hyvän maun ja käytöksen rajoissa ja keskustelu jotenkin koskettaa akvaarioita. Muu yleinen keskustelu -> ""Off-Topic" ja äänestykset"-ryhmään.

Valvoja: Moderaattorit

Vastaa Viestiin
suski-87
Junior Member
Junior Member
Viestit: 240
Liittynyt: 13:31, 25.04.2004
Akvaarioseurat: TAY
Paikkakunta: Turku

Tampereen seudun liikkeet

Viesti Kirjoittaja suski-87 »

Tiedän kyllä Tampereen seudulla useampiakin liikkeitä, mutta kun ei niitä ole koskaan tullut akvaariovinkkelistä katsottua, niin osaisiko kukaan sanoa mihin niistä kannattaisi kalaostoksille lähteä?

Itseä lähimpinä olisivat Pirkkalan Faunatar ja sitten se toinen pirkkalalainen liike (citymarketin rakennuksessa). Onko kellään niistä mitään kokemusta? esim. mikä hintataso on muihin verrattuna?

Entäpä sitten muut liikkeet?

Muutenhan sitä voisi tietenkin tehdä itsekin kauppakierroksen, mutta enpä usko että saisin kuskia moiseen suostumaan, hyvä jos se suostuu edes yhteen liikkeeseen viemään.
pleko_88
Advanced Member
Advanced Member
Viestit: 3024
Liittynyt: 21:18, 27.01.2004
Akvaarioseurat: TAS
Paikkakunta: Kangasala & Tre / TAS

liikkeet

Viesti Kirjoittaja pleko_88 »

Coral aquarium ja Viherkala ovat ylivertaiset muihin verrattuna, sekä valikoiman, laadun, tiedon ja hintatason suhteen [;)]
Ilkka Takala /
Tampereen Akvaariotukku
http://www.facebook.com/akvaariotukku
skare
Advanced Member
Advanced Member
Viestit: 1784
Liittynyt: 13:26, 08.10.2001
Akvaarioseurat: Tampereen Akvaarioseura ry
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: Pirkkala / TAS

Viesti Kirjoittaja skare »

arr
Member
Member
Viestit: 489
Liittynyt: 14:33, 19.01.2002
Akvaarioseurat: TAS
Paikkakunta: Tampere - TAS

Viesti Kirjoittaja arr »

Pirkkalan kaupat ovat molemmat tosiaan eläinkauppoja, joissa suppeahko akvaario-osasto on mukana kaiken muun sivussa. Valikoima ja palvelu ovat aivan eri luokkaa nimenomaan akvaarioihin erikoistuneissa liikkeissä, joita Tre:lla edustavat jo aiemmin mainitut Coral Aquarium ja Viherkala. Kauppojen hintatasoakaan en sanoisi lainkaan pahaksi. Suosittelen ehdottomasti vierailemaan kyseisissä paikoissa, jos Tampereen suuntaan sattuu eksymään ja jotakin akvaarioihin liittyvää on etsimässä..
"It's an addiction and it can't be fixed"
Jallu
Junior Member
Junior Member
Viestit: 101
Liittynyt: 14:56, 19.11.2002
Paikkakunta: Lempäälä

Viesti Kirjoittaja Jallu »

Samaa mieltä täälläkin edellisten kanssa.
Pelkästään akvaarioihin keskittyneet liikkeet ovat osoittautuneet luotettavimmiksi ja edullisimmiksi.
Talutushihnakaupoissa asioidessa kannattaa olla tarkempana.
Varokaa ikkunapelleiltä puotoilevia jäitä.
Henttuli
Starting Member
Starting Member
Viestit: 8
Liittynyt: 18:04, 21.02.2005
Paikkakunta: Nokia

Viesti Kirjoittaja Henttuli »

Itse suosin viherkalaa! Hyvää palvelua ja kelpo hinnat.. Treen linnusta ja kalasta ehdottomasti parhaat kasvit! Pirkkalan kumpaakaan liikettä en lähtis suositteleen.. Coralista saatu SURKEETA palvelua..
VesiEläin
Elite Member
Elite Member
Viestit: 5925
Liittynyt: 07:54, 04.03.2004
Akvaarioseurat: TAS
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: Lempäälä

Viesti Kirjoittaja VesiEläin »

Viherkala ja Coral on ne joissa itse vierailen usein, molemmissa hyvä palvelu, Corallista ei meinaa pois päästä kun juttu luistaa.
Myös Pirkkalan CM:n Lemmikkijuttu on kiva, kun sieltä saa alee TAS:sin kortilla.. :mrgreen: ..Ostan sieltä lähinnä vesitestit.
Kaikki Treen akvakaupat on käyty lävitse, useempia kertoja, kun on niinkin hyvä kuski ja ittellä ajokortti. :)
ParratonMonni
Advanced Member
Advanced Member
Viestit: 1579
Liittynyt: 13:56, 03.04.2005
Paikkakunta: Kuopio

Viesti Kirjoittaja ParratonMonni »

VesiEläin kirjoitti:Viherkala ja Coral on ne joissa itse vierailen usein, molemmissa hyvä palvelu, Corallista ei meinaa pois päästä kun juttu luistaa.
En löytänyt hakemalla tuota Coral -akvaarioliikettä, lieköhän sillä webbisivuja? Voisiko joku antaa katuosoitteen ko. liikkeeseen?

Viherkala löytyi kyllä, näyttää olevan mukavasti hotellimme läheisyydessä :D .
-riff-
Advanced Member
Advanced Member
Viestit: 1299
Liittynyt: 18:04, 15.05.2005
Akvaarioseurat: TAS, HAS, Ciklidistit
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja -riff- »

Coral Aquarium

Osoite on Aleksanterinkatu 33 ja noilta sivuilta löydät myös kartan, jossa näkyy liikkeen sijainti.
Seeprapleko
Junior Member
Junior Member
Viestit: 88
Liittynyt: 17:01, 09.05.2006

Viesti Kirjoittaja Seeprapleko »

Lielahdessa on Reporanka, mutta siellä ei ole eläimiä. Marraskuussa tulee. Nyt on kalan ruokia ja akvaario koristeita.
Reporanka
Ja sit pirkkalassa Faunatar
Jos puhun nyt samasta liikeestä, joka on Viherkala, niin verkkokauppa on täällä
Pirkkalan Lemmikkijuttu.
Ja tietysti on Noksoppi! Löytyy Koskikeskuksesta

Ja aukioloajat on Noksopista täällä

No laitan vielä osoitteen:
Noksoppi Oy
Koskikeskus LOK 63
33100 Tampere

Ja aukioloajat:
ma-pe klo 10-19 la klo 10-17
Ruu
Junior Member
Junior Member
Viestit: 96
Liittynyt: 21:22, 31.10.2004
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Ruu »

Suosittelen katsastamaan myös Tullintorilla kesäkuussa avatun "eläinkaupan" nimeltään Bug's. En siis muista onko se virallisesti lemmikkieläintarvikeliike vai mikä.. 8-)

Hieno paikka ja hyvännäköiset altaat, palvelu hyvää ja valikoima monipuolinen. :D
**500 + 800 = 1300 Litraa akvaarioita ja omppukotiloita tuijottava nakukekkuli harjakoira**
Trinket
Junior Member
Junior Member
Viestit: 199
Liittynyt: 14:06, 12.04.2006
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Trinket »

Noksopista en minä ainakaan osta enää mitään, eivätkä osta pari kaveriakaan, niin huonoa ja asiantuntematonta palvelua (rahankuvat vain kiilunu silmissä niillä myyjillä) olen sieltä jokaiselle kerralla saanut kun olen käynyt.

Lisäksi myyjät näyttävät siltä, kun ei kiinnostaisi yhtään palvella, palvelua saa jos menee itse kysymään ja silloinkin vastaus on useimmiten "en tiedä" :roll: :?

Itse olen tykännyt Coral Aquariumista, palvelu ja hinnat kohdallaan eikä myydä ihan mitä sattuu mihin altaaseen vaan.
Azkhaeracan
Advanced Member
Advanced Member
Viestit: 1302
Liittynyt: 19:02, 04.12.2002
Akvaarioseurat: TAS
Sukupuoli: Nainen

Viesti Kirjoittaja Azkhaeracan »

Jepjee, samaa mieltä minäkin yhä, että Coral ja Viherkala ovat ne ainoat liikkeet täälläpäin, joista edes voi harkita ostavansa kaloja! :D Sitäpaitsi kaikissa muissa on niin huonot valikoimat otusten suhteen, ettei niistä löydä mitään. Tarvikkeitahan voi ostaa mistä tahansa, mutta kaipa ne ovat tuolla Coralin suunnalla edullisimmillaan.
Fishy fella.
Seeprapleko
Junior Member
Junior Member
Viestit: 88
Liittynyt: 17:01, 09.05.2006

Viesti Kirjoittaja Seeprapleko »

Tesomalle on avattu uusi Lemmikkijuttu. Kaloja ja kalanruokia, sun muita vedenparannusaineita löytyy.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleistä keskustelua (akvaario)”